Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Avaisitko tätä hieman? Pelkästään paskalla tekniikalla lahnana penkatut raudat lasketaan?
No lähdetään siitä, että jos se perse on penkissä, niin 180kg max jos tolla tekniikalla saa ton. Mä kisasin kerran raakakisoissa kuulantyöntäjää vastaan joka oli ottanut viikkoa ennen 280kg treenissä. No kisassa se otti 190kg ja mä 217,5kg. Sillä ei ole vitunkaan tekemistä penkin kanssa jos perse on 20cm ilmassa ja popotellaan menemään.

Ja nyt möykky sit jako faceen just ton samaisen videon mistä täällä puhuttu ja ilmoitti että siinä puhtaita toistoja pakkislaisille :D

No lähdetään siitä, että jos se perse on penkissä, niin 180kg max jos tolla tekniikalla saa ton. Mä kisasin kerran raakakisoissa kuulantyöntäjää vastaan joka oli ottanut viikkoa ennen 280kg treenissä. No kisassa se otti 190kg ja mä 217,5kg. Sillä ei ole vitunkaan tekemistä penkin kanssa jos perse on 20cm ilmassa ja popotellaan menemään.

Junnuna olin 192,5kg nostanut ipf-säännöillä kk aiemmin ja vahvistunut hiukan ennen kuin ensimmäisen kerran 200kg tuli salilla pompulla ja perse ilmassa. Ei nämä yleistykset ihan toimi. Riippuu missä se noston heikoin kohta on/heikkoudet. Muistan kun pakkikselle sen videon postasin niin tuomio oli, että ei edes 180kg tulis kisatyylillä. Muutenkin minun mielestä toissijaista tässä tapauksessa kun tuskin on mitään intressiä treenata kisapenkkiä. Toki en minäkään persettä nostelis tai cheattais, jos tarkoitus on bodailla. Mutta onhan tuo nyt ihan hyvä nosto salipenkiks tai pahempiakin näkee. Sitten jos sillä huijaamisella saa 50kg lisää puhtaaseen nostoon nähden, niin eihän siinä enää samasta lajista puhuta. Mutta tuohan vaatii poikkeuksellisen lyhyen liikeradan, suhteettoman vahvan loppuojennuksen ja kymmeniä kiloja ylimääräistä ihraa, että 50kg saa "huijattua". Kyllä 20kg on jo aivan hemmetin paljon maksimipainoissa lisäystä vaikka kuinka kikkailis.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Natu tai ei, niin se perse sinne penkkiin ja puhutaan sitten penkistä vasta.

Noin.
Onko noissa sulle perse tarpeeks penkissä!
Lähetää joskus nostaa kimpassa penkkii!
Katotaa miten pitkälle perse pysyy penkissä!
Kova äijä kyl huutelee aina!
Asia onki sit eri toteutuksessa?
Miten on Mike otatko haasteen vastaan!
Tiedän sun penkki historian.
Oot kovanluokan penkkaaja.
Sitä ei itellä vaa tällä hetkellä tahdo perse pysyä sen takia penkissä kun oikee olkapää vittuilee koko ajan.
No hard feelings!(y)

Noin.
Sitä ei itellä vaa tällä hetkellä tahdo perse pysyä sen takia penkissä kun oikee olkapää vittuilee koko ajan.
No hard feelings!(y)

Miken penkkihistoriaa kuuluu myös se rintalihaksen osittainen repeemä/katkeema joten tuskin lähtee penkkailee.

Noin.
No hard feelings!(y)

Älä flippaa hyvä mies. Videolla jonka katsoin, ei ole penkkiä, vaan perse ilmassa runkkua. Muita videoita en ole katsonut. Ja mä en enää penkkaile, se meni sillon 2016 kun 205kg otin PERSE PENKISSÄ. Noissa muissa pysyy hyvin perse penkissä, mutta niitä en kommentoinutkaan. Ja nyt kaikki porukalla Miken kimppuun vittuilemaan....yyyy....kaaa...kooo!!!

Junnuna olin 192,5kg nostanut ipf-säännöillä kk aiemmin ja vahvistunut hiukan ennen kuin ensimmäisen kerran 200kg tuli salilla pompulla ja perse ilmassa. Ei nämä yleistykset ihan toimi. Riippuu missä se noston heikoin kohta on/heikkoudet. Muistan kun pakkikselle sen videon postasin niin tuomio oli, että ei edes 180kg tulis kisatyylillä. Muutenkin minun mielestä toissijaista tässä tapauksessa kun tuskin on mitään intressiä treenata kisapenkkiä. Toki en minäkään persettä nostelis tai cheattais, jos tarkoitus on bodailla. Mutta onhan tuo nyt ihan hyvä nosto salipenkiks tai pahempiakin näkee. Sitten jos sillä huijaamisella saa 50kg lisää puhtaaseen nostoon nähden, niin eihän siinä enää samasta lajista puhuta. Mutta tuohan vaatii poikkeuksellisen lyhyen liikeradan, suhteettoman vahvan loppuojennuksen ja kymmeniä kiloja ylimääräistä ihraa, että 50kg saa "huijattua". Kyllä 20kg on jo aivan hemmetin paljon maksimipainoissa lisäystä vaikka kuinka kikkailis.
Siltikin toi nosto oli täysin luokaton...

Noin.
No hard feelings!(y)

On siellä nättejäkin nostoja, ihan vitun hienojakin vielä! JE BOI! keep up the good work(y)

Mä en saanu persettä nostamalla grammaakaan lisää penassa, kun vielä lajia harrastin. Pomppuja en edes uskaltanu kokeilla. Hyvin yksilöllistä, kuten sanoit.

Älä flippaa hyvä mies. Videolla jonka katsoin, ei ole penkkiä, vaan perse ilmassa runkkua. Muita videoita en ole katsonut. Ja mä en enää penkkaile, se meni sillon 2016 kun 205kg otin PERSE PENKISSÄ. Noissa muissa pysyy hyvin perse penkissä, mutta niitä en kommentoinutkaan. Ja nyt kaikki porukalla Miken kimppuun vittuilemaan....yyyy....kaaa...kooo!!!

En mä mitää flipannut.
Niinku loppuun laitoinki NO HARD FEELINGS.
Mä en tiedä miks nykyään toi perse nousee penkistä.
Olkapää vihottelee pahasti et työnnöt ovat todella vaikeita. Rikoin ton oikeen olkapään armeija aikoina ja nyt 13 vuoden jälkeen se on vasta alkanut vihottelemaan kunnolla.

Enkä mä tässä mitää riitaa oo haastamassa.
Välillä vaa menee tunteisii, kun tuol youtubessakin saa vähän välii kaikennäköstä disslike paskaa, ni ei vaa yksinkertasesti jaksa enää kuunnella mitää negatiivista.
Koko elämäni saanu elää negatiivisuuden keskellä, ni se alkaa jo riittämään mulle.

Mutta ei muutakun hyvää sunnuntaipäivää sulle.(y)

Nättejä penkkejä noi vanhemmat videot ja voimaa on ukossa vaikka kuinka paljon. Mut nyt kun ei ole höyryt koneessa niin miksi sitä väkisin pitää yrittää lähes yhtä isoilla koittaa punnertaa tekniikan kustannuksella.
Hyväksyy vaan sen että voimat vähän droppaa kun höyryt jää pois, ja tekee sit niillä millä jaksaa. Ja olkapää vihoittelee varmaan ihan samasta syystä.

Suurimmalla osalla penkkaaminen loppuu jossain vaiheessa liian aikaisin kun joku paikka ei enää kestä. Onnekkaimmat voi penkkailla pitkällekin, on siinä vaan semmoiset riskit kun noita isompia kuormia liikuttelee. Mä oon tyytyväinen ettei olkapäät mennyt, ne haittaa niin montaa muutakin liikettä.

Noin.
No hard feelings!(y)

Mitä minä näin tokassa videossa? Meinasko toi varmistaja varmistaa yksin oikealla puolella? Ei henmetti sentään! :ROFLMAO:

Mitä minä näin tokassa videossa? Meinasko toi varmistaja varmistaa yksin oikealla puolella? Ei henmetti sentään! :ROFLMAO:

Kattelin aivan samaa että mitä ihmettä tuossa tapahtuu. Piti aamutuimaan hieroa silmiä että enkö vain näe toista varmistajaa unihiekan ollessa vielä syvällä silmissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom