Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Olen ilmeisesti pudonnut kärryiltä, mutta onko Analla ja Möykylle tullut ns. bänät? Eí ole tullut vähään aikaan yhteisvideoo....

On niillä vissiin tullut vähän jotain kränää. Möykky siitä jollain videolla sanoi, että oli jostain Anan jutuista ottanut nokkiinsa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämähän on saanut jo paljonkin aikaan, ainakin keskustelua vai mitä vittuilua tämä on. Kyllähän se tuo Salonen melkoinen legendan nakkaaja on. Ana oli paljon parempi sidekick tai oikeastaan pääosassahan se on noissa rupattelu pätkissä.

Itse en kyllä tykännyt myöskään noiden muiden dissaamisesta. Pitkämäki on yksi koko suomen urheiluhistorian upeimmista urheilijoista isolla uulla. Kaverin mediakäytös on Selänteen tasoa ja urheilusaavutukset ihan huikeita etenkin lajin kovuus ja raadollisuus huomioiden.
Smulter taas on suomen kovempia penkkaajia ever, tykkäsi hänestä tai ei.

Miksi tää partasuu valehtelee. Mä en ymmärrä. Hänellä on 7 maailmanmestaruutta ja vissiin 2 maailmanennätystä. Mistä? Missä vitussa ne tulokset on?

Ettekö te ole ymmärtäneet vieläkään internetin toimintaa? Ei siellä saa asiallisella materiaalilla puhetta tai katsojia. Siellä pitää vetää tavalla tai toisella överiksi. Esimerkkinä vaikka joku professori selittää miten jalkakyykyssä aktivoituu kaikki kropan osat, niin se saa ehkä 10% katsonnoista mitä joku pirihuora joka oksentaa jollain rakeisella perunalla kuvatulla videolla porttikongissa.

Ettekö te ole ymmärtäneet vieläkään internetin toimintaa? Ei siellä saa asiallisella materiaalilla puhetta tai katsojia. Siellä pitää vetää tavalla tai toisella överiksi. Esimerkkinä vaikka joku professori selittää miten jalkakyykyssä aktivoituu kaikki kropan osat, niin se saa ehkä 10% katsonnoista mitä joku pirihuora joka oksentaa jollain rakeisella perunalla kuvatulla videolla porttikongissa.
Meinaatko että herrat Korhonen ja Salonen tieten tahtoen vetävät noi jutut noin överiksi ja totuuden vastaisiksi?

Meinaatko että herrat Korhonen ja Salonen tieten tahtoen vetävät noi jutut noin överiksi ja totuuden vastaisiksi?
En mä Möykkyä epäile, mutta jos siis kaikki sanoo ettei Salosen jutut pidä paikkaansa, niin en mä ihmettele miksi joku vetäisi noin läppää, sillä saa katsojia.

Ei pidä paikkansa.

Esim. Uttihan tekee pelkkää asiasisältöä ja on about koko skenen suosituin ja pidetyin tyyppi, niin tällä kuin muillakin foorumeilla. Ja hyvä niin.

Ei pidä paikkansa.

Esim. Uttihan tekee pelkkää asiasisältöä ja on about koko skenen suosituin ja pidetyin tyyppi, niin tällä kuin muillakin foorumeilla. Ja hyvä niin.
No eipä sen videoita sen kummemmin katsota kuitenkaan. Tai esim mä just kuvasin Paulin kanssa videon, ei kommentin kommenttia. Tai tein melkosen duunin gallerian kanssa, ei kommentin kommenttia ennenkuin sanoin striimissä, että on se perkele kun hattu nousee forumilla millon mistäkin, mutta tosta ei sanottu yhtään mitään. Että ei asiallisella sisällöllä saa mitään sen kummempaa, pitäis sekoilla jotain.

Loistava!(y)(y)(y) Heti alkuun lyötiin jauhot suuhun internetin neitimäisille miksi välit on poikki spekulaatioille :ROFLMAO:Ana tukee sairasta puolisoaan ja Möykyllä on pieni lapsi, aika ei vaan riitä kaikkeen. Näitä kaveruksia jaksaa kuunnella, asiat puhutaan suoraan. Ylempänä oli keskustelua siitä mikä video saa klikkiä ja mikä ei.
Kuka oikeasti jaksaa käyttää aikaansa siihen, että katselee joidenkin käsitreenejä tms.

Hyvä, että nykyään on näitäkin ukkoja, jotka uskaltaa kertoa kuureistaan, niiden sivuvaikutuksista, tehoista yms.
Julkisuudessa ja netissä riittää jo ihan tarpeeksi näitä, jotka esittää natuja. Sitten on niitä, jotka vähättelevät roinien tehoja.
Puhuvat vaan, että tällä ja tällä treenillä kehityt ja syöt näin:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Ostat lisäksi ton ja ton intran :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Todellisuudessa kroppaan lyödään oman terveyden kustannuksella lähes kaikkea mitä käsiin saadaan.

Kuten Möykkö ja Ana sanoivat videon alkupuolella niin he tekivät videon siksi, että nuoret jaksaisivat treenata puhtaasti.
BODYSKENEN YKKÖSÄIJÄT! Kiitos Ana ja Möykky :worship::worship: Hyvää uutta vuotta molemmille!🙂

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom