Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olen kuvitellut tosiaan haistavani moiset paskanjauhajat jo kilsan päästä, mutta tässä aloin jo epäillä itseäni, kun kukaan ei kyseenalaista miehen tuloksia ja kaikkia niitä kymmeniä voittoja ym. ym. mitä hän on saavuttanut pelkästään tänä vuonna. En ole ihan skenen aktiivisimpia seuraajia ja ajattelin jos tässä on mennyt jotain ohiUskotteko te kaiken paskan jonka patologiset valehtelijat teille syöttää? Kyllä minäki oon nostanut vaikka mitä, mutta kamera on aina unohtunu kotiin ja oon ollu sillon yksin salilla Tämä Sami on kisannu aktiivisesti viisi vuotta penkissä ja kilpailuennätys on 202,5kg noin 140-kiloisena vuodelta 2017. Testatulla puolella ennätys on aikanaan ollut 172,5kg. Itsekin ymmärsin että olisi puheissaan 4 tai 5x248 nostanut sarjana. Tuskin muuten tarvitsisi mainita erikseen, että neljänä tai viitenä eri kertana. Tuollainen 200kg raw-penkkaaja saa 250kg todennäköisesti irti telineestä, mutta ei tuo ehjänä sitä alas saati millään penkkipunnerrusta muistuttavalla tyylillä ylös. Siinä on ihan valovuosi matkaa välissä. Ja viime aikoina on ollut hyvin kaukana siitä 200 kilostakin.
No olen kuvitellut tosiaan haistavani moiset paskanjauhajat jo kilsan päästä, mutta tässä aloin jo epäillä itseäni, kun kukaan ei kyseenalaista miehen tuloksia ja kaikkia niitä kymmeniä voittoja ym. ym. mitä hän on saavuttanut pelkästään tänä vuonna. En ole ihan skenen aktiivisimpia seuraajia ja ajattelin jos tässä on mennyt jotain ohi
Näinhän se on, että kyllä saavutuksia tuleekin arvostaa. Kaikki arvostus vaan kaikkoaa moisella paskanjauhannalla. Noi tulokset on ilmeisen kovia mainitsemissasi luokissa, mutta ei silloin höpötetä mistään "kun olen kunnossa pitäisi 240-260kg nousta".Eihän se niistä olekaan valehdellut. Esim. nyt vasta WPC-MM hopeaa masters-ikäluokan superraskaassa sarjassa tuloksella 170kg. Sitä tulosta ei vaan ollut mainittu, mutta MM-hopea kyllä.
Penkki kulkee = elämä kulkee.Joku viisaampi voinee valaista, mitä tekee Bench press Life coach. Opettaa penkkaamista ja elämänhallintaa?
Joku viisaampi voinee valaista, mitä tekee Bench press Life coach. Opettaa penkkaamista ja elämänhallintaa?
Nojoo eihän kukaan ota noita vakavasti mutta kyllä tuo paskanpuhuminen vähän ärsyttää..Smulter joka on ipf maailmanmestari ja ihan eri liigassa kuin life coach ei ole kova nostaja tai olusi ainakin pitänyt nostaa enemmän kuulemma. Olkoon se sitten maailmanmestari mutta ei voi kukaan väittää että se olisi kova nostaja jos ennätys on 202,5kg. Eikä tule ikinä pääsemään lähellekään 250Täällä ihmiset voivottelee jonkun vajakin penkkituloksista.
No olen kuvitellut tosiaan haistavani moiset paskanjauhajat jo kilsan päästä, mutta tässä aloin jo epäillä itseäni, kun kukaan ei kyseenalaista miehen tuloksia ja kaikkia niitä kymmeniä voittoja ym. ym. mitä hän on saavuttanut pelkästään tänä vuonna. En ole ihan skenen aktiivisimpia seuraajia ja ajattelin jos tässä on mennyt jotain ohi
200kiloa hirveellä pompulla on kovin mitä itse oon nähnyt powerilla tän ottavan.siitä on valovuosi matkaa ottaa se 250kg.eikö noi kisatulokset jo kerro että kaukana ollaan tollasista raudoista.Kai ne Powerfitillä tietää mitä Salonen on salilla nostanut, vaikka kukaan ei tule tänne niitä kertomaan, varsinkin jos Salosen videopuheissa on 2xlapinlisää mukana. Joskus oli Salosen Powerfitillä otettuja penkkivideoita enemmänkin esillä, mutta nyt näyttää jonnekin kadonneen.
Nää videot vois men' huonon parodian puolelle, mutta kaverit ei tajua itse tekevänsä parodiaa - siltä näyttää.
Salonen kehuu videolla, että paralympialaisista olis joku valmennuspäällikkö ottanut yhteyttä. Ensi vuonna vaan luokitus kuntoon ja sitten Tokioon! Jos Salonen tosiaan nähdään paralympialaisissa, niin silloin ei todellakaan voi kuin hattua nostaa. Ihmetyttää vaan tuo Adt-puoli joka on Suomessa maailman tiukimpia. Shoppari pitäisi olla jo allekirjoitettuna tai ainakin tehdä se mahdollisimman nopeasti. Siinä voi sitten 250 kiloa jäädä ikuiseksi haaveeksi.
No Salosen kanssa niillä on tarkoitus räjäyttää Suomen bodyskene.Olen ilmeisesti pudonnut kärryiltä, mutta onko Analla ja Möykylle tullut ns. bänät? Eí ole tullut vähään aikaan yhteisvideoo....