Ammattitaitoinen ravintoluennoitsija?

Täällä ei kait saa mainostaa, mutta kaipailisin silti vinkkejä privalla tai muuten siitä, mistä lähteä etsimään ammmattitaitoista ravintoluennoitsijaa (Hki)? Tarkoitus olisi järjestää työporukalle alkuvuodesta jonkinlainen muutaman tunnin luento, jossa alan ammatilainen tulisi puhumaan terveellisestä ruokavaliosta, dieettaamisesta jne. Ja koska henkilöstöyhdistyksemme (joka homman maksaisi) ei ole tuottoa tekevä yhdistys (= olemme köyhiä :D ), on luonnoitsijan palkkiolla melko ratkaiseva merkitys.

Tähän mennessä olen ollut joidenkin tahojen kanssa, mutta keltään ei tunnu saavan kunnollista vastausta siihen, mitä he ottavat palkkioksi. Alan olla lopen kyllästynyt siihen, että luennoitsijat pyytävät minua ehdottamaan heille jotain summaa. Mielestäni luennoitsijan tulee kertoa, että luento maksaa x-summan, jonka jälkeen minä alan tarvittaessa tinkimään hinnasta.

Tulee lähinnä kusetettu olo, kun ei sanota juuta eikä jaata. Myös jotkut personal trainerit tuntuvat tekevän samaa tai ainakin heidän hintansa ovat pärstäkertoimesta kiinni, mikä ei anna minun mielestäni luotettavaa kuvaa. En sitten tiedä, kuinka yleinen tapa tämä on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom