ammattiapua dieettiin

nii elikkäs oon nyt syöny tollasella menolla:
aamupala:Puuro 1 annospussia 35g+Maitorahka 250g
Vitamiinit+omegat ja 1 banaani
2 lasia maitoa ja 1 lasi tuoremehua

ruoka: Riisi 50g
Lihaa ~100g (naudan)
Ruisleipä (toinen puoli) + päälliset
1 lasi maitoa, 1 lasi tuoremehua ja 1rkl rypsiöljyä

välipala ennen salia : Proteiinia 30g (vedessä)
1 Banaani
1 lasi tuoremehua

palkkari salin jälkeen : Heraproteiini 50g+Malto 60g+kreatiini ja banaani himas

ruoka 2 :Riisi 100g
Lihaa ~200g (broileri rinta)
Ruisleipä (toinen puoli) + päälliset
1 lasi maitoa, 1rkl rypsiöljyä

välipala:Maitorahka 250g + funlight
1 Omena
1 lasi maitoa ja 1rkl rypsiöljyä

iltapala: Proteiini 40g ja 2 rkl rypsiöljyä
tota ruokaa nyt oon vaihdellu et en aina syö riisiä ja kanaa mut nii ni oon aatellu tos parin päivän päästä alottaa vetää diettiä jonkun aikaa ni mites se pitäis nyt sit lähteä muokkaa tota ? ja pitääks sen näkyä treenissä jotenkin?
ja kiitokset jo kaikille vastanneille :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuoremehut pois ja rypsärit illalle, treenaa samaan malliin ja katso miten paino alkaa tippua. Aamulenkit aloita jos ei ei paino ala tippua vaikka 3x/vk alussa.

Laita paino- ja pituustietosi

sillä vaikuttaa olevan kalorit alakanttiin ja valkuaistahan tuossa ei ole juurikaan ellet ihan hömötiainen ole.

Rasvoja ei saa unohtaa ja siinä vaikkapa rypsiöljy hyvä vaihtoehto.

Ja jotenkin aamun aloittaminen puuroannoksella kokoluokaltaan 30-40 g ei käynnistä konetta.

Kannattaa myös vaihdella tuota että kumman puolen syöt tuosta ruisleivästä. Jotku päivät voit syyä sen toisen mutta kannattaa koittaa sitä toistaki puolta aina välillä. :hyper:

No ei vaan olen itekki tässä just alottelemassa miinukset, ensimmäinen vähänkään suunniteltu. Nyt on menny kutakuinkin näin:

Kaurapuuroa + kananmunaa aamulla

lounaalla tonnikalapurkki + rehuja

reenipäivinä palkkariksi heraa, glutaa ja kreaa (kannattaisko lyyä maltoa? Normaalisti käytän mutta entäs nyt kun "dieettaa?")

Päivälliseksi 1dl riisiä ja kanan rintafile

iltapalaksi maito90 sellanen 0.5dl

Välipaloina rahkapurkki + marjoja tai raejuustopurkki + banaani/omena.

Tarkotuksena ois päästä sellaseen 500-1000 alle oman kulutuksen nyt kahdeksi viikoksi. Sen jälkeen kaks viikkoa plussalla 500-1000.
Aamulla vielä nykäisen intervallit pyörällä ja treenipäivät on kaksjakosesti ma,ti to,pe.

Kommentteja? :worship:

SKÄDÄM: eli tottakai minä niitä rasvojaki vetelen. Omegat ja pellavat. Magnesiumkapseleita ja c-vitamiinia tulee myös väännettyä aika kiitettävästi.

kannattaa vaihtaa noi annospussit kunnon puuroon. Ne annospussit on toki hyvän makuisia mutta aika pitkälle sokerisia myös. Ja mua ainakin hirvittää toi maito, tuoremehu, ja noi banaanit. Ei itellä tulisi mieleenkään heittää arvokkaita kaloreita dietillä johonkin mehuun tai maitoon. :)

kannattaa vaihtaa noi annospussit kunnon puuroon. Ne annospussit on toki hyvän makuisia mutta aika pitkälle sokerisia myös. Ja mua ainakin hirvittää toi maito, tuoremehu, ja noi banaanit. Ei itellä tulisi mieleenkään heittää arvokkaita kaloreita dietillä johonkin mehuun tai maitoon. :)

Hei heitä ihmeessä että mihin ne kandee tähdätä? Protsku + rasvatasapainoon? Hiilareita kuitenki tulee syötyä aika ministi dieetillä. Tosin joku bodarihan se pääs pitkälle hiilaridieeteillä.

no mitäs banaanien tilalle suosittelisitte ? maidon ja mehun tilalle varmaan vesi ois parempi:thumbs: ja pussipuurot on nyt sitten vaihdettu kunnon puuroon :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom