Hienoa että löytyy kutsumusta!
Juu, itsekin tullut välillä mietittyä, mihin soppaan olen pääni hukuttamassa, mutta ei voi mitään, kiinnostaa todella paljon ja uskoisin alan sopivan minulle hyvin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoa että löytyy kutsumusta!
OAMK Degree Programme in Business Information Technology kutsuu. Kirjoitukset meni päin sitä itseään, pääsykokeisiin en lukenut ja sieltä lähdin aika nopeasti. Silti pääsin sisälle, vähän omituinen fiilis tulee tuosta ja epäilyttää miten laadukasta tuo opetus voi olla..
Kaverilla onnistui ainakin Kuopion Amk:ssa. Eli aloitti elokuussa koulun, meni tammikuussa armeijaan. Oli siellä vuoden ja sitten vain jatkamaan opintoja.Pääsin sisään Turun amk:hon ja tamikuussa odottaisi armeija. Mahtaako olla hyväksyttyä mennä kesken opintojen, eli tammikuussa armeijaan? Netistä olen lukenut että tätä ollaan tehty. Ja ei kiinnosta tehdä töitä tammikuulle asti ja muutenkin palo on suuri muuttaa pois kotoa :D
Kannattaa laittaa netin kautta hakemus saman tien. Asumislisän ja opintolainan takauksen voi hakea samalla.Neuvokaas maallikkoa vähän,että millon tota opintotukea kantsii hakea,kun elokuun lopussa alkaa amk? asumislisä samalla,entäpä opintolaina?
Neuvokaas maallikkoa vähän,että millon tota opintotukea kantsii hakea,kun elokuun lopussa alkaa amk? asumislisä samalla,entäpä opintolaina?
Monet AMK:t ottaa paljon sisään ja sitten sieltä ensimmäisten parin lukukauden aikana tippuukin pirusti jengiä pois. Opetus voi itsessään olla ihan tasokasta.