AMK - opiskelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeikki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oon nyt pitkään pähkäilly et mihin hakis ja pari vaihtoehto ois jäljellä:

rakennusalan työjohdon koulutus-ohjelma

rakennustekniikan ko

talotekniikan ko

Täl hetkel aattelin et hakisin opiskeleen tota rakennustekniikkaa mut kaikki kommentit noista koulutus-ohjelmista ois tervetulleita. Varsinkin työllisyystilanteet, palkkaus jne.

Tampereelle itekki halajaisin, vaihdoitko kevät- vai syyslukukaudelle? Just noiden yhteesovitus ongelmien takia aattelin et hakis ihan normaalis haus, ja sit hyväkslukis ne mitä sais..

Vaihdoin vuodenvaihteessa. Ei sen pitäisi mitenkään vaikuttaa vaihtaako kevät- vai syyslukukaudella, kun ne kurssit eivät silti välttämättä sovi yhteen.

Nyt tuli sitten haettua mediatekniikkaan, tietotekniikkaan, ohjelmistotekniikkaan ja rakennustekniikkaan jamkiin. Milloin pääsykokeita alkaa olla, jos sellaisiin pääsee?

Jees, kesäkuun alussa, olikohan nin, että 1-9.6 on kokeita. Jatkokysymys, missä vaiheessa kolahtaa, jos kolahtaa, kutsu pääsykokeisiin postiluukusta?

Mitä noihin pääsykokeisiin kannattaa lukea? Pitkän matikan oon lukenu lukiossa, josta päättötodistukseen tulee 6. Lyhyestä matikasta kirjotin lukematta E:n. Fysiikasta oon lukenu myös kaikki kurssit ja päättötodistukseen tulee 6, kirjoituksista A/B. ? Kemiaa oon lukenu ainoastaan yhden kurssin.

Joo. Ei nuo matikan laskut kovin vaikeilta näytä, mutta saattaa tulla ongelmia, kun laskinta ei saa käyttää. Kun tottunut siihen, että fysiikan ja matikan laskuja ratkaistaessa saa käyttää maolia + laskinta.

Menee kyllä helposti läpi melkein keltä vaan noi päättely- ja matikkaosuudet ainakin jos ei nyt ihan tyhjäpää ole. Fysiikassa ja kemiassa tarvii ehkä hieman enemmän osata.

Kannattaa varmaan lukea matikkaa ja fysiikkaa. Kemia taitaa olla vain vaihtoehto fysiikalle.
Ammattikorkeakoulut - Vanhat valintakokeet - vanhat p Täältä löytyy jonkin verran vanhoja kokeita, katso niitä ja opiskele mitä et osaa.

edit- Kun katselet noita vanhoja kokeita, huomaat varmasti niissä tietyn kaavan. Kokeisiin on siis melko helppo valmistautua..

kiitos tosta linkistä :hyvä:

Onko noissa lukion kemian ja fysiikan ykköskursseissa kaikki tarvittava tekniikan pääsykokeita varten?

EDIT: Niin siis tietenki tota kemia/fysiikka osiota tarkotin :D

Viimeksi muokattu:
Onko noissa lukion kemian ja fysiikan ykköskursseissa kaikki tarvittava tekniikan pääsykokeita varten?

EDIT: Niin siis tietenki tota kemia/fysiikka osiota tarkotin :D

aika nihkeetä voi olla yköskurssien pohjalta tekniikan pääsykokeissa pärjätä, toki jos maolia osaa selata ja poimia sopivat kaavat niin onnistunee...

aika nihkeetä voi olla yköskurssien pohjalta tekniikan pääsykokeissa pärjätä, toki jos maolia osaa selata ja poimia sopivat kaavat niin onnistunee...

Saako noissa tekniikan ja liikenteen amk -pääsykokeissa muka pitää mukana maolia ja laskinta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom