Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Away sanoi:Miten meni?
Tais olla 30%. Mitä vastauksia tuli fysiikan tehtäviin?mattibodari sanoi:hohohoo... olinpa tuolla tänään ja oli niin helppo että.
Mitä saitte sen prosenttilaskun vastaukseksi?
Taisi olla 4,2 m, jos oikein muistan (?) C:llä taisi olla kaikki väärin.Fiona sanoi:Hohhoijaa, huonosti meni. Mikä tuli vastaukseksi siihen puolisuunnikkaan DC janan pituudeksi? Entä oliko se pitkävetotehtävässä väärin veikannut C? Sainkohan edes sen istumajärjestyksen oikein.. ;)
Away sanoi:Taisi olla 4,2 m, jos oikein muistan (?) C:llä taisi olla kaikki väärin.
Fiona sanoi:Mikä tuli vastaukseksi siihen puolisuunnikkaan DC janan pituudeksi?
Itse hain Valkeakoskelle Hämeen AMK:hon tuotantotalouteen.zii sanoi:Helppo koe TKK:n pääsykokeen jälkeen, tosin pitäisi saada melkein täydet pisteet että pääsee Evtekin tuotantotalouteen jos rajat on jossain siinä 60-65. Vika fyssa oli hankala kun ei muistunut kaava mieleen.
Away sanoi:Miten meni?
Away sanoi:Paljon helppoja tehtäviä, mutta sitten oli muutama vaikeampikin (fysiikan viimeinen ainakin). Teksti oli harvinaisen mielenkiintoinen.
Away sanoi:Itse hain Valkeakoskelle Hämeen AMK:hon tuotantotalouteen.
Laskeskelin, että koulumenestyksestä taitaa tulla 32 pistettä, työkokemuksesta 4 ja ensimmäisestä hakutoiveesta 5. Ja jos valintakokeesta tulisi 25 pistettä, niin kasassa olisi 66 pojoa. Mitä luulet zii voisiko riittää, kun tonne Valkeakoskelle on edellisvuosina päässyt n. joka kolmas sisään? Evtekkiin on meinaan tainnu olla vähä vaikeempi päästä.. Ootko kuullut joltain noista edellisvuosien pisterajoista sinne?
EDIT: Mä sain jollain ihme tavalla siitä viimesestä fyssan tehtävästä 22 s. :lol2: Ei taida olla oikein?
Hyvin siellä jaksaa istua. Itse aloitin viime syksynä, mutta ei se koulussa istuminen ole pahinta vaan se, että pitäisi tehdä läksyjä vielä viikonloppuisin. :whip: En tiedä minne haet, mutta Stadiaan ainakin pääsi viime vuonna kaikki ja ilmeisesti tänäkin vuonna, koska hakijoita ollut tosi vähän.north73 sanoi:Tänään alkaa preppauskurssi AMK:n tietotekniikkapuolen pääsykokeisiin..4 iltaa kertausta ja perjantaina pääsykoe. kyseessä on työnohessa tapahtuva opiskelu eli rankat 4,5v edessä jos kokeista läpi pääsee. Heh, jännä nähdä miltä toi koulunpenkillä istuminen tuntuu näinkin pitkän tauon jälkeen?! :D :D
Away sanoi:Itse hain Valkeakoskelle Hämeen AMK:hon tuotantotalouteen.
Laskeskelin, että koulumenestyksestä taitaa tulla 32 pistettä, työkokemuksesta 4 ja ensimmäisestä hakutoiveesta 5. Ja jos valintakokeesta tulisi 25 pistettä, niin kasassa olisi 66 pojoa. Mitä luulet zii voisiko riittää, kun tonne Valkeakoskelle on edellisvuosina päässyt n. joka kolmas sisään? Evtekkiin on meinaan tainnu olla vähä vaikeempi päästä.. Ootko kuullut joltain noista edellisvuosien pisterajoista sinne?