Amin Asikainen vs Khoren Gevor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Syltty ja gevor eivät ole koskaan matsanneet sekä syltty sai pataan sturmilta, ja sturmi tekisi kyllä hakkelusta myös asikaisesta perus-perjantaina. pavlik ja abraham vielä kovempia kavereita...amin on hyvä nyrkkeiljä, muttei mm-touhuun vaadittava eli Loistava nyrkkeilijä.

Onko se mikää ihme tollasen jälkeen jos haukutaan luuseriksi, sitähän se on, hävinny kaks elämänsä tärkeintä matsia ja saanu kunnon selkäsaunan.

Ei tarvitse olla itse nyrkkeilyn maailmanmestari että voi kritisoida toisia.
Ei tarvitse olla maailmanmestari,mutta täys kusipää,että alkaa Aminia tolleen dissaamaan.

Jos dissaat Aminia kun se hävii aina oot kusipää, mut oot älykkö jos haukut Brock Lesnaria kun se on prowrestlaaja, joka voittaa mestaruuksia.

Onko se mikää ihme tollasen jälkeen jos haukutaan luuseriksi, sitähän se on, hävinny kaks elämänsä tärkeintä matsia ja saanu kunnon selkäsaunan.

Ei tarvitse olla itse nyrkkeilyn maailmanmestari että voi kritisoida toisia.

Objektiivinen kritisointi virheistä on toki ihan asiallista ja suotavaa mutta tuollainen luuseriksi haukkuminen on ihan hanurista. Mene ite sinne kehään näyttämään jos oot joku sanomaan. Hyvä se on arvostella foorumilla Suomen tilastollisesti kovinta nyrkkeilijää joka kuitenkin on EM-tittelin kertaalleen jo korjatessaan näyttänyt kykynsä. Toisekseen kukaan joka pääsee edes ottelemaan EM-tittelistä ei voi olla huono vaan on kuitenkin Euroopan toiseksi paras vaikka häviäisikin. Siitä kun lähtee kehittämään puutteita niin ei se nousu ole mahdoton jos vaan motivaatiota ja uskoa itseensä riittää. Minusta kellään vitun pellellä joka ei osaa yhtään arvostaa sen saavutuksia ja työtä homman eteen ei oo yhtään varaa haukkua Aminia luuseriks, helppohan se on foorumilla rääpiä päätään ja haukkua ihankun itse olisi ikinä saavuttanut mitään vastaavaa ja olisi sikäli vara sanoa. Jokainen jonka mielestä Amin on luuseri voi ite mennä näyttämään sitä nyrkkeilyn mallia, ei muuta ku lisenssi perstaskuun ja kokeilemaan onneaan. :david:

Syltty ja gevor eivät ole koskaan matsanneet sekä syltty sai pataan sturmilta, ja sturmi tekisi kyllä hakkelusta myös asikaisesta perus-perjantaina. pavlik ja abraham vielä kovempia kavereita...amin on hyvä nyrkkeiljä, muttei mm-touhuun vaadittava eli Loistava nyrkkeilijä.
:offtopic:
ei välttis,sturmilla on oikea tyyli kummankin voittamiseen IMO äijän jabi on nyrkkeilymaailman parhaita
:offtopic:

Toivoin niin, että Idi olisi tämän voittanut, mutta eipä aina voi voittaa.
No nyt sitten odotetaan seuraavaa superlupausta nyrkkeilyyn Suomesta.
Stemppiä vaan Amin jatkoon ja toivottavasti vielä näemme kun nyrkkeilet. :)

Originally Posted by mulq
Juu taisin muistaa väärin, mut mm-haastajaks amin ois ollu valmis jo jonkun aikaa, muistaakseni, jotkut liitot liitot ois jo lähestyny mäen pekkaa.., korjaatkaa jos olen väärässä.. Kelly Pavlikia Ja Abrahamia vastaan tosiaan ei hirveesti ole asiaa, mutta ottelu kyllä varmaan olisi saatu.., sitä tarkoitin että mm-tasolla amin on ollu ja on vieläkin haastajan asemassa..

Objektiivinen kritisointi virheistä on toki ihan asiallista ja suotavaa mutta tuollainen luuseriksi haukkuminen on ihan hanurista. Mene ite sinne kehään näyttämään jos oot joku sanomaan. Hyvä se on arvostella foorumilla Suomen tilastollisesti kovinta nyrkkeilijää joka kuitenkin on EM-tittelin kertaalleen jo korjatessaan näyttänyt kykynsä. Toisekseen kukaan joka pääsee edes ottelemaan EM-tittelistä ei voi olla huono vaan on kuitenkin Euroopan toiseksi paras vaikka häviäisikin. Siitä kun lähtee kehittämään puutteita niin ei se nousu ole mahdoton jos vaan motivaatiota ja uskoa itseensä riittää. Minusta kellään vitun pellellä joka ei osaa yhtään arvostaa sen saavutuksia ja työtä homman eteen ei oo yhtään varaa haukkua Aminia luuseriks, helppohan se on foorumilla rääpiä päätään ja haukkua ihankun itse olisi ikinä saavuttanut mitään vastaavaa ja olisi sikäli vara sanoa. Jokainen jonka mielestä Amin on luuseri voi ite mennä näyttämään sitä nyrkkeilyn mallia, ei muuta ku lisenssi perstaskuun ja kokeilemaan onneaan. :david:

Mun mielestä ei edelleenkään tarvitse olla parempi jos kritisoi toista, eihän kukaan voisi kohta enää sanoa mitään poikkisanaa kenestäkään koska sun pitäis aina olla arvostelun kohteena olevan henkilön yläpuolella

Totta vitussa se löis mut maan rakoon ja kaikki tältä foorumilt amutta kysehän nyt ei ole siitä ei jumalauta.

Ai perskeles, ei oo Gevor turha jätkä. Näittekö millasella voimalla ja miten aggressiivisesti äijä jyräs päälle. :rock: Kunnon pajavasaroita, vaikka välillä vähän nuupahtikin.

Juu. Siinä ei paljon punnituksen yhteydessä tehdyt nolot showtuijotukset paljon auta, kun on oikeasti kova poika vastassa.

No nyt sitten odotetaan seuraavaa superlupausta nyrkkeilyyn Suomesta.
hänen nimensä on Niko Jokinen.Tatli on myöskin lupaava,mutta hänellä tuntuu olevan samaa "vikaa" kuin juho tolppolalla,eli iskuista ei löydy kaatoa.

Juu taisin muistaa väärin, mut mm-haastajaks amin ois ollu valmis jo jonkun aikaa, muistaakseni, jotkut liitot liitot ois jo lähestyny mäen pekkaa.., korjaatkaa jos olen väärässä.. Kelly Pavlikia Ja Abrahamia vastaan tosiaan ei hirveesti ole asiaa, mutta ottelu kyllä varmaan olisi saatu.., sitä tarkoitin että mm-tasolla amin on ollu ja on vieläkin haastajan asemassa..
juu Abrahamia vastaan on tarjottu matsia,taisi olla juuri sylvester-tappion jälkeen.ei napannut.lisäksi tarjottiin IBF-liiton title eliminatoria Zunigaa vastaan,jonka voittaja olisi päässyt titteliotteluun Abrahamia vastaan,mutta siitä amin joutui perääntymään loukkaantumisen takia.

ja tosiaan,Amin oli rankattu Ring Magazinen toimesta mestari Kelly Pavlikin neljänneksi haastajaksi,edellä kolme saksalaista abraham,sturm,sylvester,joten MM-tason haastajasta oli tosiaan kyse.vaikka keskisarjan taso ei hirveän korkea olekkaan.
olisi mielenkiintoista nähdä amin sarjaa ylempänä,jolloin painonpudotuksesta ei tarviaisi niin paljon stressata,ja iskuissa voisi olla jopa vielä enemmän kaatoa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä ei edelleenkään tarvitse olla parempi jos kritisoi toista, eihän kukaan voisi kohta enää sanoa mitään poikkisanaa kenestäkään koska sun pitäis aina olla arvostelun kohteena olevan henkilön yläpuolella

Totta vitussa se löis mut maan rakoon ja kaikki tältä foorumilt amutta kysehän nyt ei ole siitä ei jumalauta.

Tottahan toki sitä kritisoida tekniikoita ja virheitä saa mutta minusta vaan vähän daavidia haukkua koko mies tylysti nollaksi etenkin jos haukkuja ei ole taidoissa ja saavutuksissa yläpuolella asemassa josta on vara arvostella. Minusta se on niin että taitavammat voi naureskella huonommilleen että onpas tuo avuton, ihanku kädetöntä hakkais. Muttei sekään kovin herrasmiesmäistä ole. :david: Vähän kunnioitusta hei Aminin uralle ja kaikelle sille duunille minkä se on veren maku suussa tehny. :worship:

Jos dissaat Aminia kun se hävii aina oot kusipää, mut oot älykkö jos haukut Brock Lesnaria kun se on prowrestlaaja, joka voittaa mestaruuksia.

Jos sä lopettaisit sen Lesnar-lässytyksen tässä threadissä. Se ei liity mitenkään mihinkään. Kiitos.

Amin on hieno taistelija, mutta ei ehkä MM-titteliä saa. So what, upeen uran teki/tekee.

Ei tietenkään mutta Aminin haukkuminen luuseriksi on jo aika tylyä/noloa.:david:

Okei, amin otteli mahtavasti ja jo pari vuotta sitten häämöttänyt mm matsi hävisi kuin tuhka tuuleen, no eihän se mitään.

hienosti tehty, ollaan kaikki samaa mieltä, se on kehittävää keskutelua :)

Okei, amin otteli mahtavasti ja jo pari vuotta sitten häämöttänyt mm matsi hävisi kuin tuhka tuuleen, no eihän se mitään.

hienosti tehty, ollaan kaikki samaa mieltä, se on kehittävää keskutelua :)

Oletko oikeesti noin idiootti? Ihan oikeesti, aika davidiltä vaan vaikutat. Mun mielestä vain luuseriksi haukkuminen on aika naurettavaa, amin kuitenki on saavuttanut enemmän kuin moni suomalainen nyrkkeilijä. Amin on myös tienannut kivat rahat, jos se o sunsta luuserin merkki olen kai sitten hakoteilla.

Onhan se selvää että Amin ei varmaan koskaan tule voittamaan MM titteliä, mutta tekeekö se siitä luuserin? minusta ei lähelläkään.

mikä sun pointti sitten oli?

En nyt jaksa kahlata tätä threadia taaksepäin mutta mua ihmetytti siinä matsissa Asikaisen pehmeys? Kävikö Gevor ennakko-odotusten vastaisesti päälle heti ekassa kun odotettiin kummaltakin tunnustelua parin erän verran? Gevorin leukanäppi 1. erässä taisi sekoittaa Aminin pasmat koska ei enää palannut otteluun kuin ajoittain ja aina ottavana osapuolena. Miksi ei käyttänyt vasenta suoraa ja pitänyt etäällä/säkkinä oleminen ja melkein tauotta köysissä? Vähän pettynyt ja ääni käheänä matsin jälkeen.

Kyllähän Amin itsekin on sanonut, että hyökätä olisi pitänyt enemmän. Gevoria vastaan ei pakittamalla pärjää, vaan olisi pitänyt pitää Gevoriin suorilla etäisyys. Amin oli ehkä liikaa kehän reunoilla/köysissä, jossa Gevor pääsi iskemään sarjoja. Se on vaan helppo sanoa näin jälkeenpäin. Mikäli(toivottavasti) Aminin ura jatkuu, uskon kyllä hänen ja tiiminsä oppineen paljon tästä häviöstä. Kaikkien täytyy hävitä joskus, niin se vaan on. No onhan nyrkkeilyhistoriassa muutama voittamaton mestari, mutta harvassa ovat. Ikävää kyllä, että tappio tuli kotikehässä ja kun tiedossa olisi mahdollisesti ollut mm-ottelu. No täytyy vaan sanoa Gevorin uhosta huolimatta, että saa kyllä Arthurilta nukutuslääkettä taas jos samaan kehään eksyy.

Ja kyllä EM-titteli on ainakin omasta mielestä todella kova juttu, jonka voittamista ei tarvitse vähätellä. Otti Sylvesterkin tittelin haltuunsa revanssissa Aminia vastaan, en nää estettä etteikö Amin pystyisi samaan, jos vaan motivaatiota riittää.

Itse purisin Aminina hampaita ja ajattelisin että vielä kerran!
Eli uusi EM-matsi ja jos se voitetaan niin sitten MM-matsia hakemaan.

En itse asiassa nää muutakaan ratkaisua? Muuten se on hanskat naulaan.
Ihmeellisimpiäkin asioita on tapahtunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom