Amin Asikainen vs Khoren Gevor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ai Saporiti kunnon vastus recordilla 38/24?

.
nojoo,tuli tutustuttua sitten Saporitin recordiin hieman tarkemmin.olihan siellä muutama ihan maailmanluokan iskijä (esim.Baldomir kahdesti) mutta oteltu välisarjassa.kelpo journeyman

Kuinkas moni oli paikanpäällä?

IMHO. oli aika perseestä ku jengi buuas Gevorin kehään. Kyllä mäkin olin siellä kannustamassa vaan Aminia mutta aika asiatonta tommonen. Sen verran pitäs kunnioittaa niitä vastustajiakin. :jahas:

Mun mielestä ei edelleenkään tarvitse olla parempi jos kritisoi toista, eihän kukaan voisi kohta enää sanoa mitään poikkisanaa kenestäkään koska sun pitäis aina olla arvostelun kohteena olevan henkilön yläpuolella

Totta vitussa se löis mut maan rakoon ja kaikki tältä foorumilt amutta kysehän nyt ei ole siitä ei jumalauta.

Joo, samaa mieltä, julkkikset ovat avointa riistaa.

IMHO. oli aika perseestä ku jengi buuas Gevorin kehään. Kyllä mäkin olin siellä kannustamassa vaan Aminia mutta aika asiatonta tommonen. Sen verran pitäs kunnioittaa niitä vastustajiakin. :jahas:
Eipä ole ennenkuulumatonta Suomessa. Mutta siellä tuskin kuului huutoja "tapa se homo" jne.

Kyllähän niitä vastustajiakin pitäisi kunnioittaa, mutta jos olet joskus katsonut otteluita briteistä tai jenkeistä niin kyllä sielläkin niitä vastustajia buuataan kehään. Hyvänä esimerkkinä ottelu Paulie Malignaggi vs Ricky Hatton jossa malignaggi buuaattiin kehään ja sieltä ulos.

Tuli tosta buuamisesta mieleen kun oltiin nykissä kattomassa Rangers vs. Pittsburgh lätkämatsi, niin hyvä kuunnella kun about 20 000 katsojaa huutaa CROSBY SUCKS tidi tidi CROSBY SUCKS ja niin edelleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom