Amerikkalainen jalkapallo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu
Googlen vastauksissa esiintyi muoti-ilmiö sekä golf- ja tenniskyynärpään ehkäisy. Tosin useassa vastauksessa oli, että puhtaasti muotijuttu, ei niinkään lääkinnällinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Packersin viime pelit on olleet aikamoista sohlausta. Toivottavasti pelaajia saadaan takaisin pelikentälle. Sen verran kovia nimiä on sivussa loukkaantumisien takia. Linjat ei ole pitäneet hyökkäyksessä sen paremmin kuin puolustuksessakaan.

Ohho, mikähän mahtanut olla taustalla. Tuossa vedonlyöntiin suhteellisen varma kohde, tuskin on Kansasilla palikat huomenna kohdillaan.

Näitä pelejä on valitettavan paljon nähty, joissa on alussa jouduttu pitämään hiljaista hetkeä jne. ...näitä NFL-tragedioita riittää kyllä joka vuodelle enemmän ja vähemmän. Tästä tapauksesta tekee erittäin ilkeän se, että n. 3-kuukautinen lapsi on nyt sitten orpo. Lisäksi mediassa otetaan steroidi-kortti taatusti ainakin jossain vaiheessa esiin.

Näitä pelejä on valitettavan paljon nähty, joissa on alussa jouduttu pitämään hiljaista hetkeä jne. ...näitä NFL-tragedioita riittää kyllä joka vuodelle enemmän ja vähemmän. Tästä tapauksesta tekee erittäin ilkeän se, että n. 3-kuukautinen lapsi on nyt sitten orpo. Lisäksi mediassa otetaan steroidi-kortti taatusti ainakin jossain vaiheessa esiin.

Kyllä itse odotan enemmän aivotärähdys-korttia. Junior Seau -keissi ekana tuli mieleen.

Kyllä itse odotan enemmän aivotärähdys-korttia. Junior Seau -keissi ekana tuli mieleen.

Asiaan oikeasti perehtyneiden on syytäkin pohtia aivotärähdys-näkökulmaa, mutta asiaan ei-perehtyneet suomalaismediat voisivat "yllättää" ja tehdä jonkun asiantuntevan artikkelin, jossa steroidit aiheuttivat taas tämänkin. Menis läpi oikeasti n. 95%:lle jengistä. Ja vielä spin-offina; jos tekis samanlaisen artikkelin, jossa jenkkifutiksen tilalle laittais sanan "jääkiekko", niin se menis läpi 5 %:lle ja loput 95% aloittais kauhean mekkalan ja asiaa joutuis kommentoimaan hallitusta ja Karpoa myöten kaikki seuraavan parin viikon aikana...:face:

Chiefsin hyökkäys näyttää pelaavan parasta peliänsä aikoihin... ehkä sitä halutaan näin kunnioittaa edesmenneen joukkuekaverin muistoa, että laitetaan 110% peliin.

Vittu, ei taistele Detroit tänäkään vuonna mestaruudesta. Patriots varmisti jo divarin voiton, samoin Broncos ja Falcons. Toivottavasti tulee jännittävät viimeiset kierrokset.

On kyllä ikäviä uutisia tullut nfl:stä parin viime viikon aikana. Ei voi ymmärtää mitä tyyppien päässä liikkuu. Luulis, että asiat on hyvin ja ollaan huipulla. Sieltä huipulta vaan tyypit putoo ihan pirun kovaa alas, jos pää ei pelaa.

Ja sitten iloisempia toteamuksia, Super Bowl alkaa olemaan jo aikas lähellä:rock:

Hello ystävät ja muut. Olen katsellut pelejä game passin kautta muutamina viikkoina. Nyt katsoin että loppukauden paketti olisi 69€. En kuitenkaan ehkä halua katsoa kahta viimeistä kierrosta. Olen katsonut kasilta alkavia otteluita ja yhdeltätoista alkavat, mutta en niitä kolmen pintaan alkavia otteluita.

Kymysymys kuuluukin, mihin aikaan pleijarit pelataan? Onko ne kaikki iltaotteluita, eli noita kolmenaikaan pelattavia, koska Super Bowl on ainakin siihen aikaan, enkä välttämättä noita jaksa katsoa ellei omat joukkueet pelaa. Onko Game passista tullut pleijaritarjousta, eli kannattaisiko siihen odottaa...

Pleijarit tulee aikalailla samoihin aikoihin kuin runkosarjapelit, riippuu tietenkin myös siitä missä päin jenkkejä matsi käydään(aikavyöhyke), mutta viime vuonna ainakin tuli ihan kivasti niitä aikaisimpiakin matseja(ennen puoltayötä alkavat). Kannattaa huomioida että playoffseissa matsit tulee lauantaisin ja sunnuntaisin, joten siinä on helppo keksiä ainakin lauantai illalle tekemistä, jos on kavereita joita myös soikiopallo kiinnostaa.

Pelit on siis tosiaan päiväpeli ja iltapeli, paikallisen ajan mukaisesti, joten eiköhän jotai katseltavaa ainakin löydy. Tokihan game passin kanssa voi pelin katsoa myös jälkikäteen vaikka eihän se yhtä hauskaa ole.

Itellä kävi tänä vuonna hyvä tuuri , koska olin juuri siihen aikaan ennen kauden alkua game passia hankkimassa, että VISA tarjosi NFL:n sivuilla ilmaiseksi regularseasonin pelit sisältäviä game passeja(pelkät matsit, ei mitään niitä makasiini ohjelmia ja muuta hölynpölyä) ja hyvin on pelittäny. Paljon on jo matseja katottu, joten tulee kyllä ehdottomasti nuo pleijarit myös hankittua.

Kiitokset tiedosta. Jotenkin tuo Game Pass on niin järkyttävä hieno järjestelmä. Niin helppoa katsoa pelejä ja vaihtaa kesken lähetyksen haluamaansa otteluun...

Mistäs pojat kattelee pelejä? Redzonen streamista oon välillä kahtellu, mutta koko ajan hyppii pelistä peliin. Mielummin katsoisin vain yhtä ottelua

Mistäs pojat kattelee pelejä? Redzonen streamista oon välillä kahtellu, mutta koko ajan hyppii pelistä peliin. Mielummin katsoisin vain yhtä ottelua

NFL Game Pass, josta on yllä puhuttu jo tänään. Itsellä käytössä nyt neljättä kautta peräkkäin... aivan loistavaa!

Mitä tämän illan kierrokseen tulee, niin taitaa Bucsien kausi olla paketissa. Saintsit vie sen verran suvereenisti, että pitää kai vaihtaa peliä lennosta..

Itse olen tyytynyt katselemaan jälkikäteen pelit eli tullut imutettua koneelle. Sinällään ei itseä ole häirinnnyt, kun tuskin muutenkaan ehtisi/jaksaisi katsoa pelejä suorana paitsi ehkä nuo 1:00pm pelit. Ja, kun suomalainen media ei ole kovin kiinnostunut jefusta niin ei ole huolta, että lukisi tulokset päivän lehdestä:)
Kyllä tosin tuota NFL.comin systeemiä tuli kuolattua joku kerta. Ehkä sitten joskus vois ostaa.

edit. katselin tuloksia. Giantsille oli käynyt aika kylmät:D

^ Adrian Petersonilla pikkusen alle 300 yardia matkaa kaikkien aikojen yhden kauden juoksuyardien ennätykseen.
Runkosarjaa jäljellä 2 peliä ja vaikka vastassa kaksi kovaa juoksupuolustusta, Texans ja Green Bay, niin uskon että A.D hoitaa homman kotiin.

Toinen ennätys, mikä saattaa rikkoutua tänä vuonna on Jerry Ricen hallussa oleva kaikkien aikojen yhden kauden vastaanotettujenyardien ennätys. ( En oikeesti tiedä onko nää Suomennokset sinnepäinkään :D )
Calvin Johnson Jr on vähän vajaan 200 yardin päässä tästä. Vastassa vielä Falcons ja Bears.

Jännäksi menee loppukausi.
Mut ei hätää,sisäpiiri tietona, 2.komppanian kirjurit kerto, että New England vie Super Bowl, tämä on siis varma tieto. ( Vaikka 49ers:it anto Sunnuntaina pienen päänsäryn) ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom