Amerikkalainen jalkapallo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tsei Tsei Watt ja Arian Foster!!

- - - Updated - - -

Ja uusinta Vikings - Packers pelistä tän jälkeen. Pysähtyykö All Day pleijareissakaan??

Eipä ollu Bengalsilla tänää mitää vastausta Texansin puolustukselle. Watt pelas taas iha hemmetin hyvin.

korjataan... JJ oli päällikkö tänään.

Odotetusti Baltimore jatkoon. Seuraava matsi onkin sitten tiukempi, Washington Redskins vs. Seattle Seahawks. Washingtonilla vakuuttava 7 voiton putki kauden loppuun. Seattle on ennakkosuosikki matsiin, mutta itse uskon Washingtonin voittavan.

Mulla on semmoinen kutina, että Seahawksit nähdään Super Bowlissa...

Packers vs. Texans olis hyvä super bowl pari ja packers tietenkin veis:) Texans ihan sen takia, kun olen veikannut sitä konferenssi mestariksi, kun oli hyvä kerroin muttei silti ihan mahdoton yhtälö.

Tänään 0330 alkaen yliopistojefun mestaruuspeli. ALABAMA - joku katolinen poppoo...roll tide!

Joskus noita yliopistofutiksen systeemeita selailin tuolta ncaa.com:sta ja jonkun pelinkin katsoin. Pirun sekavalta tuntui, kun ei ole koko touhusta mitään käsitystä. Onko tuo FBS joku ylin sarja jne.?

Division I Football Bowl Subdivision (FBS), tää on ylin sarja sit on vielä division 2 ja 3. "Runkosarja" pelataan konferessittain jotka seuraa jotenki maantieteellistä jakoa, ei tosin aina. SEC, PAC-12, BIG10, BIG12 jne. Kauden jälkeen pelataan nuita eri kulho pelejä 35kpl. Koska asioita ei voi tehä helposti niin minkäänlaista playoffia ei ole, vaan rankingin avulla laitetaan nuo kulhopelit ja mestaruuskamppailu.

Seahawks - Redskins oli kyl tän viikonlopun mielenkiintosin matsi ihan selkeesti ! Toivottavasti suomi QB:t tsekkas ton ja ottivat R. Wilsonista oppia. Harvinaista herkkua, kun QB lähtee blokkeihin messiin!

Voiko joku vähä raottaa tyhmälle, että miten toi NFL runkosarja menee?
Esim. Seahawks:it ja 49ers:it kummatkin pelannu runkosarjassa Patriotseja vastaan, mutta nyt ovat eri konferenssien pudotuspeleissä?

Suositut

Back
Ylös Bottom