American Pro Whey?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zerolaw
  • Aloitettu Aloitettu
Oon nyt syöny tota American Pro Whey:tä päivittäisenä lisäprotskuna. Mitä mieltä ootte, onko liian "halpa" (10-12e/900gr), huonot aminohapot tai jtn? vaihtaa fastin hera90? Kuinka moni ylipäätänsä tyytyy vetää näitä halppis protskuja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halvoissa ei ole yhtään mitään vikaa. Ja niitä on varaa syödä niin paljon kuin haluaa.

Onhan tota tullu jokunen pussi ostettua... eipä noissa halvoissa heroissa oikeestaan muuta vikaa ole muuta kun, että sisältävät aika paljon laktoosia. Eli jos sun vatsa on herkkä laktoosille ni laittaa aikalailla pieremään noi halvat herat. Aika vastaavaa kamaa mun mielestä ku Fastin Hera80 maustamattomana... tosiaan noissa halvoissa heroissa on vielä toi, että ne on usein maustamattomia ja ite en ainakaan tykkää niiden mausta pelkästään vaan pitää ite sitten maustaa jollain.

Perushyvää ja perustoimivaa. Tuota saa myös alle kympilläkin joistain paikoista. Itselle ainakin riittää päivittäissä käytössä nuo halpismatskut ja yleensä myös palkkarissa samaa tavaraa.

Ongelmia

Itellä kesti eka pussi vetää ihan huoletta. Mutta kun toisen aloitti niin käsivarsiin ja selkään alkoi ilmestymään ihottumaa. Lääkärit eivät mitään siitä osanneet sanoa löivät vain kortisoneja joilla se lähti. Toisaalta samalla lopetin ton syönnin. Nyt kun oon kokeilin taas tuota niin iski heti käsivarsiin ihottumat. Olen laktoosi intolerantikko. Kenties siitä johtuvaa?

Eiköhän tuo ihan ok tavaraa ole.Kävin pvällä naapurikunnan ravitsemusliikkeessä,ja pyysin edullisinta heraa mitä hyllystä löytyy.No americanin pussihan sieltä matkaan tarttui 10 eurolla:D
Vähän kaakaojauhetta ja kreatiinia sekaan,ni avot voi´la.

ootteko laittanu maitoo vai vetee tota ko. "kamaa" :D

Riippuu vähän käyttötarkoituksesta. Palkkari kannattaa sekoittaa veteen. Jos taas lisäproteiinina käyttää, niin voi tehdä omien mieltymyksiensä mukaan. Itse lisäproden sekoitan ennemmin maitoon...

e.: Välipala käytösssä kannattaa juoman sekaan heittää pari ruokalusikallista rypsäriä tai oliiviöljyä. Rasva hidastaa proden imeytymistä...

ääh... vittu sitä millään tarvi maustaa! Ite vetelen nykyisin ufs wheytä ilman mitään mausteita. Aiemmin lisäsin kaakaota sekaan, mut se tuppas aina loppumaan ja sitten ei jaksanut ostaa lisää. Nyt makuhermot on jo niin turvoksissa että makua voisi verrata gourmet ateriaan. :D

Herat raakana öljyn kanssa, ei tässä mitään hintapäälliköitä olla. Oishan sitä optimaalisempiakin protulähteitä mutta tämä on helppo ja halpa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom