alottelija tiedustelee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja perro
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt käynyt kuntosalillla noin kuukauden verran 4krt/viikossa.Vaikka tiedän että tarvitaan kovaa treeniä ja pitkäjänteisyyttä,niin mikä olisi silti teidän karkea arvionne että tuloksia alkaa näkymään lihaksistossa?kiitos jo etukäteen vastauksistanne! :wall:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niitä rupee rupee näkymään kyllä aika nopeesti, kyllä sun pitäis kohta ruveta jotain huomaileen.
Tai riippuu rakenteesta, mä olen niin luikku, että tuntuu joka päivä siltä että oon isompi kuin eilen.. :)

Ovathan sarjapainosi lähteneet nousuun ja voimasi kasvaneet hieman? Mitä on tapahtunut painollesi?
Peilistä näkyvän muutoksen perään ilmeisesti kyselit, veikkaisin että toinen ihminen voisi huomata pieniä muutoksia parin kuukauden treenin jälkeen. Itse tuota muutosta on vaikeampi hahmottaa koska kehoaan näkee päivittäin. Ota kuva itsestäsi nyt ja toinen puolen vuoden päästä. Niitä vertaillessa eron pitäisi olla jo selvästi havaittava.

Mulla nous varsinki treenipainot jo aika paljon kuukauden aikana, nyt on jo lähes neljännesvuosi takana ja ennen sitä jotain satunnaista punnerusta ja leukojenvetoa himassa. Nyt kyllä jo kaverit ja perheenjäsenetkin jo jotain huomaa(!) Varmaan kun oon myös tämmönen kynäniska ja vihdoin tullu vähän jotain syötyä ja treenattua ;) Kyllä siellä pitäis jo jotain alkaa näkyä, tsemppiä vaa!

Kuhan teet liikkeet oikein, ni alkaa näkyy joskus parin kuukauden sisällä tulokset. Muista eristää lihas liikkeen aikana, esim hauiskäännöksessä älä avita olkapäillä.

Kiitti vastauksista tähän mennessä..noo mulla on painoa 76kg ja pituutta 172cm.Vaikka paino nyt on tommonne niin ei oo kummiskaan kauheesti flesua ku oon pelannu jalkapalloo 11v ja on aika isot luut muutenki:)kai ne lihakset alkaa sitten pikkuhiljaa erottumaan vaikka en nytte diettaamaan ala,vaan syön normaalisti..

Niin ja willielle,paino on pikkasen noussu.Noista voimista en tiedä vielä ku tehtiin ohjaajan kanssa semmonen ohjelma että katotaa sitten kuukauden päästä ku uusitaan treeniä.Pitää muute ottaa toi kuva ja verrata sitä sitten vaikka puolenvuoden päästä:)kiitos!

treeniohjelma: 1.jalka,ojentaja,hauis,ristiselkä,vatsa
2.rinta,selkä,olka,ristiselkä,vatsa

Kumpaakin ohjelmaa teen kaksi kertaa viikossa.Vikoissa liikkeissä kädet tuppaa tärisemään ja saa aika viimesillä voimillaan pistellä:)

ööö
joo eli teitkö ton itse vai tekikö ton sulle joku? Laitetaas vaihtoon

Maanantai: Rinta, olkapäät
Penkkipunnerrus
Penkkipunnerrus käsip.
Ristikkäistaljatyöntö
Olkapääpunnerrus käsip.
Vipunosto sivulle käsip.
Vipunosto eteen käsip.

Tiistai: Hauis, ojentajat

Hauiskääntö seisoen käsip.
Keskitetty hauiskääntö
Ojentajapunnerrus ylätaljassa
Ranskalainen punnerrus maaten käsip./tangolla

Keskiviikko: lepo

Torstai: Jalat, pohkeet
Kyykkyjä
Pohje istuen
Hack-kyykky
Reiden Ojennus

Perjantai: Selkä, vatsat
Yhden käden kulmasoutu
Ylätaljaveto niskan taakse
Ylätaljaveto v-kahvalla
Olankohautuksia käsipainoilla
Vatsalihasliikkeitä oman maun mukaan, rutistus taljalla on varmaan ihan ok

Jos et osaa liikkeitä, kysy ohjaajalta!

La-Su Lepoa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
absent sanoi:
Laitetaas vaihtoon
:kakka:
Miksi? Toihan on ihan perus 2-jakoinen (tarkempi analyysi vaatisi liikkeet jaon lisäksi) lukuunottamatta noita vatsa-ristiselkä härpäkkeitä, jotka näköjään tehdään joka kerta (IMO turhaa)... Miksi vaihtaminen 4-jakoiseen olisi ehdoton kehityksen edellytys???

absent sanoi:
Koska lihas ei lepää tarpeeksi 2 jakoisessa kierrossa
Keksitkö itse vai kysyitkö lihaksilta? :0: :david: :kakka: :wall:

Edit. Tästäkin aiheesta pitää näköjään vääntää sen sata kertaa - eikä toisille siltikään mene perille.

ohjaaja teki tämmösen: jalka:prässi,koukistus,pohjenousu
ojentaja:ranskalainen punn.käsipainot,ojennus taljass
hauis:käsipainot istuen,scott
ristiselkä:selänojennus
vatsa:vatsakone,rutistus
rinta: penkkipunnerrus,vinopenkki käsipainoilla
selkä:kulmasoutu istuen,ylätalja eteen
olka:pystypunnerrus,vipunostot käsipainoilla

abine sanoi:
Täh, mikä toi liike on, onko se jollaki koneella tehtävä. :kuvia:
istut semmosessa penkissä ja vedät semmosia painoja ittees päin ja sillein että lavat menis mahollisimman taakse..en osaa oikee selittää :david:

Tuo kulmasoutu on ihan hyvä liike. Istut periaatteessa vinopenkissä väärinpäin ja rinta kiinni penkissä. Siitä vedetään käsillä vaakatasossa taakseppäin. Tuntuu hyvin yläselässä ja olkapäissäkin.

Zone-sarja -42%
Tuo liikehän tunnetaan myös nimellä rintatuellinen kulmasoutu eli tuttavallisemmin RTK-soutu :arvi:

Niin siihen että kuinka nopeasti tulokset näkyy, niin kannattaa varmaan ottaa huomioon kehon rasvan määrä, kun elimistö tappelee sen kanssa tovin alkuun. Treenipainot pitäisi lähteä aika alussa jo nousuun, kun oikea tekniikka löytyy ja ruokavalio on kohdallaan. Jos ihan treenaamattomasta aloittaa, niin kestää varmaan vähintää 6kk kovalla treenillä ennen kuin voi sanoa että "jopas olet kasvanut"

Back
Ylös Bottom