Alotellessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raipat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kasvaako lihakset vaikka:

..nukkuu 7h yössä
..käyttää alkoholia pienissä määrissä kerran tai kaksi kuukaudessa
..syö kuten tavalliset ihmiset, eli ei muuta ruokavaliota bodauksen takia
..käy salilla 2kr/viikossa

Ja vielä tälläsiä kysymyksiä:

1. Voiko fyysinen kunto heikentyä salilla käymisen takia?
2. Onko pituuskasvun loppuminen mahdollista? (195 ennustettu, 173 nyt 14-vuotiaana)

raipat sanoi:
Kasvaako lihakset vaikka:

..nukkuu 7h yössä
..käyttää alkoholia pienissä määrissä kerran tai kaksi kuukaudessa
..syö kuten tavalliset ihmiset, eli ei muuta ruokavaliota bodauksen takia
..käy salilla 2kr/viikossa

Kyllä, varsinkin alussa mutta ei optimaalisesti. Kaikkein pahin noista on tuo ruokailu, mutta jos sen pistää kuntoon niin nuo muut ei ole niin kovin rajoittavia tekijöitä sillä 2 kertaa viikossa treeni riittää vallan hyvin ja alkoholi pienessä määrin on ihan ok. Unta 7h voi myös riittää, mutta siihen kun lisää tunnin niin on jo paljon parempi, toki aika yksilöllistähän tuo on, mutta näin ainakin minulla.

raipat sanoi:
1. Voiko fyysinen kunto heikentyä salilla käymisen takia?
2. Onko pituuskasvun loppuminen mahdollista? (195 ennustettu, 173 nyt 14-vuotiaana)

1. Väliaikasesti ylirasittumisen takia voi. Vai tarkoititko aerobisen kunnon heikkenemistä?

2. Hidastuminen ainakin mikäli treeni on liian kovaa.

Sun pituuskasvuhan voi loppua vaikka huomenna jos on loppuakseen..itestä ennustettiin yli 2metriä mutta taitaa 196 jäädä (186 kun täytin 13) eli noi ennusteet on aina ennusteita.Kaipa se sali jonkun verran siihen pituuskasvuun vaikuttaa ja monesti suositellaan että alkaa käydä salilla vasta 16 ikä vuoden jälkeen...sä kyllä varmasti vielä kasvat ja mun käsitys asiasta on että mitä nuorempana salin alottaa niin sitä enemmän se tuohon pituuteen vaikuttaa..onko sulla tullu semmosta ''kasvupyrähdystä''?Ja sun täytyy kyllä syödä paljon jos haluut kasvaa ja käydä puntilla.

Muuten kyllä mutta tuo ruokailu estää sun kehityksen aika pitkälti. Et todennäköisesti kovinkaan kummoisiin tuloksiin pääse kunnes kehitys keskeytyy. Itse en alkuaikoina osannu syödä oikein vaan söin niinkun ihmiset yleensä ja en sen takia saanutkaan lihasta oikeestaan ollenkaan.

Back
Ylös Bottom