Alokkaita nöyryytettin vessasulkeisilla

Ihmeen pienestä sitä nykyään kyllä valitetaan tuollaki.

Suomen armeijaan meneminen vituttaa, mutta Venäjän armeijaan meneminen pelottais.
Mikä on mun mielestä ihan hyvä vaan tältä kantilta katottuna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisko sun mielestä ihan jees että naapuri ajaa ylinopeutta ja sulta lähtee kortti? Niinhän se intissä menee että yks mokaa ja kaikki kärsii.

Tästä tulikin mieleen, että kyllä tuo yksi moka kaikki kärsii -periaate toimii intissä. Kyllähän se joka mosurin pitäs tajuta että ryhmässä siellä ollaan, ja jos itteä ei nappaa tai kiinnosta, niin kaveri vieressä ehkä haluaa pysyä hengissä.

Toisaalta voitaisiin näihin sotia koskeviin sääntöihin jotka henkilömiinatkin kieltää lisätä pykälä. Vain väijyksissä kessutelleen sissin saa ampua, mutta ryhmän muut on jätettävä rauhaan, koska olisi väärin että he kärsisivät yhden yksilön mokaamisesta.

Tästä tulikin mieleen, että kyllä tuo yksi moka kaikki kärsii -periaate toimii intissä. Kyllähän se joka mosurin pitäs tajuta että ryhmässä siellä ollaan, ja jos itteä ei nappaa tai kiinnosta, niin kaveri vieressä ehkä haluaa pysyä hengissä.
Niin miten se toimii? Mitä hyötyä opettaa asiaa sadalle jos vain yksi ei ole sitä sisäistänyt?

Itsella ainakin lopahti aina nopsaan kiinnostus särmätä vaatteita ja leikkiä sotilasta kun tiesi että jos en minä ryssi niin joku muu ryssii ja sitten taas juostaan. Vähemmällä pääsee kun ei edes yritä kun paskaa tulee niskaan kuitenkin.

Niin miten se toimii? Mitä hyötyä opettaa asiaa sadalle jos vain yksi ei ole sitä sisäistänyt?
Koska se yksi pelle, jota ei kiinnosta saattaa olla vaaraksi muille? Onko haitaksi opettaa, että oma napa ei ole se ainoa asia maapallolla?

Mitäs ihmeellistä tossa on?? Jos ei pojat osaa pissii pönttöön nii sitten sitä harjotellaan. Ihan normaalia juttua.

Mielenkiintoista että joudut keskustelussa alentumaan noin alkeelliselle tasolle.

Kuitenkin aikalailla korkeampaa tasoa, kuin esimerkiksi wikipedian peukalointi siten, että se sopii paremmin omiin mielipiteisiin. :evil:

Toopejenkin käskyjen tottelemisella on puolensa. Homma vaan nyt toimii parhaiten niin, että totellaan kun käsketään. Mietitäänpä kahta tilannetta. Joukkueelle komennetaan "Maahan!". Toinen vaihtoehto: "No niin poijjaat, nyt ois tilanne semmoonen, jotta jokaisen miehen olisi ihan omaa parasta etuaan ajatellen järkevintä suojautua havaitsemani meitä lähestyvän kranaatin mahdolliselta sirpalevaikutukselta itse parhaakseen määrittelemällä tavalla." Mitä siitäkin tulee kun jokaiseen käskyyn vastataan että miksi, onko pakko, emmää taho.

Nykyvarusmiehistä suurimman osan suurin vika on juuri tuo, että tehdään hirveä numero ja kolaus itsetunnolle jos joudutaan tottelemaan.QUOTE]

:5:

Eiköhän joka jantteri ole joutunut ottamaan vastaan oman osansa kaikenmaailman sikamaisuuksista harmaissa. Mutta hlökohtaisesti mua vitutti enemmän nämä joka jutusta marisijat, jotka kulutti enemmän energiaa itkuraivareihinsa kuin mitä olisi kulunut käskyn noudattamiseen. Mulla veti enemmän motivaatiota maihin näiden jatkuva kitinä kuin korkeat polviasennot ja ryömimiset tuvassa. Alikessut kehottivat ojentamaan näitä miehistön kesken. Olisin jaellu sukkasaippuaa mieluusti. :curs: Saatanan neidit.

Helpotti, kiitos.

Kuitenkin aikalailla korkeampaa tasoa, kuin esimerkiksi wikipedian peukalointi siten, että se sopii paremmin omiin mielipiteisiin. :evil:

Niin. En vain ymmärrä, miten tämä liittyy minuun.

edit. Ymmärrän tietysti, että yksi alkeellinen tapa mitätöidä toisen mielipiteet on väittää tämän olevan joku toinen (epämiellyttävin ominaisuuksin varustettu) henkilö.

Niin. En vain ymmärrä, miten tämä liittyy minuun.

edit. Ymmärrän tietysti, että yksi alkeellinen tapa mitätöidä toisen mielipiteet on väittää tämän olevan joku toinen (epämiellyttävin ominaisuuksin varustettu) henkilö.

Niin...Kukkeli...Kekkuli...Mulckqvist...Penaeno...mitä niitä nyt olikaan? Mutta ei AKV , ei tietenkään. Kun ei ole todisteita.:hyper:

Mutta ei AKV , ei tietenkään. hyper:

Niin.

Tähän yksi hymiö. Sellainen tavallinen.

edit. Ilmeisesti aiot jatkaa aloittamallasi alkeellisella keskustelutavalla eli aiot jatkossakin mitätöidä mielipiteeni väittämällä minun olevan joku toinen (epämiellyttäviä piirteitä omaava) henkilö. Tämä kertoo jotain keskustelutaidoistasi...

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Niin.

edit. Ilmeisesti aiot jatkaa aloittamallasi alkeellisella keskustelutavalla eli aiot jatkossakin mitätöidä mielipiteeni väittämällä minun olevan joku toinen (epämiellyttäviä piirteitä omaava) henkilö. Tämä kertoo jotain keskustelutaidoistasi...

Parasta AKV:ta. Voisit ryhtyy ammattitrolliks demi.fihin.

Parasta AKV:ta. Voisit ryhtyy ammattitrolliks demi.fihin.

Oho. Vihjailetko sinäkin, että olen AKV? Näin sitä suomalainen mies taitaa hienosti keskustelun. Hohhoijaa...

edit. Tyylisi keskustella muistuttaa muuten trollin toimintaa... Keskustelu kun ei tällä tavalla oikein etene.

Paha sanoa onko kyseessä sama tyyppi kuin AKV. Might be...

Mutta kerropas Kukkeli mikä tässä kukkeli, kekkuli, mulkvisti -nimienvaihdossa
on ollut ideana?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1374059&postcount=3680
jaa tuoltahan se löytyi.

Tervehdys arvoisat kansakuntamme peruskalliot!

Täällä puhuu ystävänne VanhaKekkuli. Sain bannin sivustolle, koska olin avannut useampia nickejä itselleni ja haluan nyt paljastaa (ennen kuin saan uuden bannin) monien mieltä askarruttaneen kysymyksen koskien VanhaKekkulin ja AKV:n välistä yhteyttä. Tässä se nyt tulee. Olkaa tarkkana!

AKV ei ole yksi kolmesta käyttämästäni nickistä. Ensimmäinen nickini oli Mulcqkvist, jonka tilalle päätin ottaa omin luvin uuden nickin, koska eräällä pokeriforumilla oli eräällä herralla käytössä sama nick. Valitsin uudeksi nimimerkiksi Penaenon, jota ehdin käyttää hetken aikaa, kunnes molemmat nimimerkit bannattiin, koska useiden nimimerkkien käyttö on luonnollisesti kielletty. Äkäpäissäni otin sitten käyttööni VanhaKekkulin, joka ilo jäikin varsin lyhytaikaiseksi. AKV on siis minulle tuntematon herra.

Kaikkea hyvää teille kaikille ja rakastakaa lähimmäisiä ihonväristä ja kansallisuudesta riippumatta!

VanhaKekkuli

En tosin ihmettelis vaikka herra olis AKV, sillä sen verran erilaista tekstiä on samasta lähteestä tullut kun nicki on eri. (Vrt. esim. socratesmaiset kekkulit & vittumainen ja kaikkitietävä mulcqvist)

Niin.

Osui ja upposi.

Paha sanoa onko kyseessä sama tyyppi kuin AKV. Might be...

Mutta kerropas Kukkeli mikä tässä kukkeli, kekkuli, mulkvisti -nimienvaihdossa
on ollut ideana?
Olen sen jo kerran kertonut. Otin alunperin nikikseni tuon mulckvistin, kunnes huomasin, että eräällä toisella forumilla kirjoitellaan samalla nikillä. En lukenut Pakkiksen forumin ohjeita, vaan vaihdoin omin luvin nikin Penaenoksi (mikä oli typerää, koska ylläpito olisi varmasti vaihtoon suostunut). Tuplanikistä seurasi tietysti banni, mistä sisuuntuneena otin vielä uuden nikin eli VanhaKekkulin (yritin ottaa VanhaKekkulin sijaan nerokkaamman nikin nimeltä ApuNeuvonen, mutta en saanut sitä jostain syystä aktivoitua, heh), mikä bannattiin, koska olin ottanut jo sitä ennen nuo kaksi nikkiä. Tämän viestin jälkeen voinkin odotella uutta bannia, minkä jälkeen voinkin sitten kaikkien iloksi lopettaa keskustelun Pakkiksella.

En tosin ihmettelis vaikka herra olis AKV, sillä sen verran erilaista tekstiä on samasta lähteestä tullut kun nicki on eri. (Vrt. esim. socratesmaiset kekkulit & vittumainen ja kaikkitietävä mulcqvist)

Miksi AKV ei kirjoittaisi ihan omalla nikillään, jos haluaisi täällä kirjoitella?

Miksi AKV ei kirjoittaisi ihan omalla nikillään, jos haluaisi täällä kirjoitella?

Otapa siitä selvää! Sen verran oli ristiriitainen hahmo.
Mutta minä en usko että olisit AKV ja vaikka olisitkin se on aivan sama.
Pysy asialinjalla ja jätä nimimerkkipelleilyt pois niin tuskin sua bannataan.
Lähen tästä salille! Tschüs!

Suositut

Back
Ylös Bottom