Aloitus.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viiva
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkäs haluasin kuulla hyviä neuvoja miten aloittaa treenaamisen. Olen 16 vuotias ja pituus kasvu on loppunut. Olen käynyt salilla noin 2kk ja haluasin treeniinii vähän lisää tehokkuutta. Eli koko yläruumin lihaksia haluasin kunolla alkaa treenata ja haluasin tänne hyviä ideoita hyvistä liikkeistä ja oikeasta ravinnosta (vaikka se ei tähän topiciin kuulukaan) ehkäpä jopa proteiinia?

Kiitos:curs:

:nolo: :nolo:

Olisi varmaan kannattanut laittaa aloittelijoiden osioon.

Miksi ihmeessä vain yläruumiin lihaksia haluaist kunnolla treenata? Koko keho läpi tasapuolisesti.

Joo siis varmaan kaikilla aloittelijoilla ollut joskus sama "ongelma" (vaikka ei sitä myöntäisikään:jahas: ), että "jee, treenaan vaan yläkroppaa ja musta tulee vitun kössi, eikä kukaan enää tuu vittuilee". Sitten kun tulosta rupee tulemaan (sinne yläkroppaan), niin alkaa varmasti kaduttamaan että ne jalat on samat tönköt vaikka yläkroppa on muuttunut. Eli jos vaivautuu salille asti, niin miksei vaivautuisi treenaamaan esim. koko kroppaa sitten kerralla? :)

Sama ongelma mulla:( . On ne toki muutenki pienet verrattuna muuhun kroppaan, joten vaikea saada paljon lihaa niihin suhteessa muuhun kroppaan (vaikkei sekään aina kovin helpolta tunnu:jahas: ) etenkin pohkeet näyttää koomisilta kun lähellä hauiksen paksuutta:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo tottahan toi kaikki on, mutta kyllä treenan alakroppaa myös. Halusin vain hyviä vienkkejä yläruumiin osille sillä ne on aika pinessä kunnossa. Harrastan lajeja jossa alaruumiin osia tulee itsestään. Kiitos kaikille vinkeistä ja lupaan etten unohda jalkoja :)

:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom