Aloittelijan samanaikainen rasvanpoltto & lihaksenkasvatus - paras keino?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CCC
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

CCC

Jos juuri samanlainen topikki on olemassa, syvimmät pahoitteluni. FAQit on luettu jne...

Olen aloittelija kehonrakennusharrastuksessa, ja tavoitteena on sekä polttaa rasvaa että lisätä lihasmassaa. Selvää on, että nämä tavoitteet taistelevat toisiaan vastaan, ja olen nyt kuukauden aikana ollut 3 viikkoa ketodieetillä samanaikaisesti tehokkaasti treenaten, mikä on tuonut tulosta kummallakin saralla (hämmästyttävästi, johtuen siitä että olen newbie).

Kuulisin kuitenkin mielelläni muiden kokemuksia ja neuvoja - olisiko järkevintä ensin dieetata rasvaprosentti mahdollisimman pieneksi ja sen jälkeen keskittyä bulkkaamiseen vai esim. vetää hommaa sykleissä esim. 2 viikkoa dieettiä ja 1 viikko bulkkausta? Tällä hetkellä miinuskaloreita dieetissäni on 500 ja kehitystä tuntuu tulevan tuloksissa, joskin erittäin hitaasti. Ruokavaliossa on n. 2 g proteiinia/painokilo päivässä.

Edit: lisättäköön vielä, että en ole kaikki-tänne-heti-nyt -asenteella liikkeellä, vaan pitkällä tähtäimellä... :whip:

Originally posted by CCC
...ja kehitystä tuntuu tulevan tuloksissa, joskin erittäin hitaasti.

Toi samanaikainen kehittyminen/rasvanpoltto toimi mulla n. vuoden aloittamisesta. Myöhemmin moisesta ei oo kannattanu haaveillakaan.
Kehitys tolla systeemillä on hidasta (ainahan se on hidasta) mutta kenellä on kiire?

Missäpäin NRW:tä CCC lymyilee?

Re: Re: Aloittelijan samanaikainen rasvanpoltto & lihaksenkasvatus - paras keino?

Originally posted by Rad
Toi samanaikainen kehittyminen/rasvanpoltto toimi mulla n. vuoden aloittamisesta. Myöhemmin moisesta ei oo kannattanu haaveillakaan.
Kehitys tolla systeemillä on hidasta (ainahan se on hidasta) mutta kenellä on kiire?
Kannustavaa kuulla, että samalla tavalla voisi edistyä jopa vuodenkin ajan. :) Kokeilen nyt varmaan aluksi tuota viikko bulkkausta + 2 viikkoa dieettiä -systeemiä. Vaikka tulosta tulisikin aluksi ihan millä tavalla vain, en näe mitään syytä tehdä asoita huonommin kuin mahdollista. :rolleyes:

Missäpäin NRW:tä CCC lymyilee?
Düsseldorfissa. Missä on Salzkotten?

Re: Re: Re: Aloittelijan samanaikainen rasvanpoltto & lihaksenkasvatus - paras keino?

Originally posted by CCC
Düsseldorfissa. Missä on Salzkotten?

Salzkotten on säälittävä kylä Paderbornin ja Lippstadtin välissä, jotain 150 km D-dorfista DDR:ään päin. Onhan täällä sentään pari salia ja riittävästi terveellistä, saksalaista perinneruokaa.:urjo:

Re: Re: Re: Re: Aloittelijan samanaikainen rasvanpoltto & lihaksenkasvatus - paras keino?

Originally posted by Rad
. Onhan täällä sentään pari salia ja riittävästi terveellistä, saksalaista perinneruokaa.:urjo:

Olutta?:D

Eiköhän ole tuota sauerkrauttia ei sitten hirveempää ruokaa voi kaalista tehdä. ja sitten vielä myyvät sitä hapankaali mehua joka on todella etovaa.

Itse kanssa treenaan siten että koitan polttaa rasvaa ja lisätä lihaskuntoa. alussa paino ja rasva putosi ihan mukavasti. nyt paino pysytellyt pitkään samassa. itsellä kanssa on noin 500kcal alle päivän kulutuksen ja noin 2g protskua painokiloo kohtaan.
Tulokset kasvaa ihan mukavasti, mutta nyt pitänee säätää lisää aerobista tuohon ohjelmaan. jotta paino lähtisi taas putoamaan.

itse noudatan tälläistä ohjelmaa orjallisesti.

ma : ojentaja, rinta,olkapäät
Ti: Sähly
Ke: Jalat
To: uinti/pyöräily
pe: Hauis, selkä
la,su: lepo

Nyt olen viikon verran koittanut siten että sali alkaa aina 30-45min pyöräily/soutu. katsotaan josko lähtis taas paino laskuu.

zart

Miltä tuo sinun ruokavalio noin muuten näyttää??..rasvojen ja hiilihydraattien osalta...ajattelin vain, kun sanoit, että painonlasku on pysähtynyt..

Originally posted by zart

ma : ojentaja, rinta,olkapäät
Ti: Sähly
Ke: Jalat
To: uinti/pyöräily
pe: Hauis, selkä
la,su: lepo

Eikö ole vähän vaikeaa tehdä rinta ja olkapääliikkeet ojentajien jälkeen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen todennut omalle kohalle parhaaksi, kun tulee tehtya ojentajat rinta olkapää päivänä. monta eri variaatiota tullut testattua ,mutta tuo vaikuttaisi omalle kohalle parhaalta. Ja tuloksien puolestakin vaikuttaa ihan ok, voiman kehitys on tasaista mutta nyt tosiaan ollut paino 4 viikkoa suurinpiirtein samoissa. Mut tää on pitkä projekti et eiköhän se taas laskuun lähde. Eli omalla kohallani tilanne on se että 150kg:sta lähdettiin joulukuussa ja nyt paino on ollut aika tasaisesti 128kg. Muotoa tullut kroppaan kivasti ja muutenkin alkaa olee kohtalaisessa kunnossa. verenpaine oli pikkasen koholla 150/100 ja nyt viimäisessä mittauksessa oltiin 120/80.

ruokapuoli on suurinpiirtein tälläinen.(tässä löytynee viilaamista, tähän asti toiminut ok.)

aamupala: riippuen aamusta yleensä maitorahkaa+mehukeittoo+hedelmä joskus muroja maitoo ja hedelmä.

välipala: olen aika huono syömään aamuisin niin yleensä kuppi kahvia ennen lounasta.

lounas: firman ruokala sapuska seisovasta pöydästä. vaihtelee mutta monipuolinen valikoima yleensä puolet lautasesta salaattia sitten lihaa/kalaa/kanaa ja riisi/peruna/makaroni päivästä riippuen.

Sali heti töiden jälkeen firmalla ok tasoinen sali. n klo 16:00, protsku drinkki salin jälkee

päivällinen: kanaa/kalaa/lihaa noin 200g + riisiä/pastaa +tumma leipä

iltapala: aika vakioksi muodostunut purkki tonnikalaa,purkki raejuustoa ja pari ruokalusikallista rypsiöljyä.

noin 2000-2500kcalin välillä menee päivät.

Suositut

Back
Ylös Bottom