Aloittelijan samanaikainen rasvanpoltto & lihaksenkasvatus - paras keino?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CCC
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

CCC

Jos juuri samanlainen topikki on olemassa, syvimmät pahoitteluni. FAQit on luettu jne...

Olen aloittelija kehonrakennusharrastuksessa, ja tavoitteena on sekä polttaa rasvaa että lisätä lihasmassaa. Selvää on, että nämä tavoitteet taistelevat toisiaan vastaan, ja olen nyt kuukauden aikana ollut 3 viikkoa ketodieetillä samanaikaisesti tehokkaasti treenaten, mikä on tuonut tulosta kummallakin saralla (hämmästyttävästi, johtuen siitä että olen newbie).

Kuulisin kuitenkin mielelläni muiden kokemuksia ja neuvoja - olisiko järkevintä ensin dieetata rasvaprosentti mahdollisimman pieneksi ja sen jälkeen keskittyä bulkkaamiseen vai esim. vetää hommaa sykleissä esim. 2 viikkoa dieettiä ja 1 viikko bulkkausta? Tällä hetkellä miinuskaloreita dieetissäni on 500 ja kehitystä tuntuu tulevan tuloksissa, joskin erittäin hitaasti. Ruokavaliossa on n. 2 g proteiinia/painokilo päivässä.

Edit: lisättäköön vielä, että en ole kaikki-tänne-heti-nyt -asenteella liikkeellä, vaan pitkällä tähtäimellä... :whip:

Originally posted by CCC
...ja kehitystä tuntuu tulevan tuloksissa, joskin erittäin hitaasti.

Toi samanaikainen kehittyminen/rasvanpoltto toimi mulla n. vuoden aloittamisesta. Myöhemmin moisesta ei oo kannattanu haaveillakaan.
Kehitys tolla systeemillä on hidasta (ainahan se on hidasta) mutta kenellä on kiire?

Missäpäin NRW:tä CCC lymyilee?

Re: Re: Aloittelijan samanaikainen rasvanpoltto & lihaksenkasvatus - paras keino?

Originally posted by Rad
Toi samanaikainen kehittyminen/rasvanpoltto toimi mulla n. vuoden aloittamisesta. Myöhemmin moisesta ei oo kannattanu haaveillakaan.
Kehitys tolla systeemillä on hidasta (ainahan se on hidasta) mutta kenellä on kiire?