aloittelija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodyboy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nii eli tarkotus olis alottaa jonkin näkönen salilla käyminen ja on hiukan ylimäärästä LÄSKIÄ mut ei mitään älyttömästi ni kannattaisko mun ekana laihduttaa niit pois vai heti alkaa vetää safkaa saatanasti ? ja mikä olis sit sellanen noin kalorimäärä mikä olis hyvä täs alus? :)

nii eli tarkotus olis alottaa jonkin näkönen salilla käyminen ja on hiukan ylimäärästä LÄSKIÄ mut ei mitään älyttömästi ni kannattaisko mun ekana laihduttaa niit pois vai heti alkaa vetää safkaa saatanasti ? ja mikä olis sit sellanen noin kalorimäärä mikä olis hyvä täs alus? :)

No sehän riippuu täysin mitä tavoittelet. Mun mielestä kannattaa pistää ravintoasiat kondiksee ja suunnitella toimiva ohjelma (searchilla löytyy:HST,1,2-jakonen...) Jos sitä ylimäärästä fläsää on vain hiukan kovaa treeniä vaa ja ruokaa naamariin ja diettailet sitten joskus myöhemmin pois jos on tarvetta.

Rupeet vaan käymään siellä salilla. Jos et ole aiemmin harrastanut lajia, niin oikeanlaisen treenauksen tuloksena saattaa peilikuva näyttää vuoden päästä jo hyvinkin erilaiselta. Käyt lenkillä pari kertaa viikossa.

En tiedä miksi kannattaisi ruveta vetämään safkaa niin saatanasti? Tietysti jos haluaa läskiä niin miksei. Vähän plussalla pitää olla, jos lihasta meinaa kasvattaa, muttei se tarkoita mitään älytöntä mässäilyä (varsinkaan ruuan laadusta piittaamatta). No joo. Ehkä tiesitkin jo tämän. Sanoinpahan kuitenkin.

Vaikka se nyt ensi alkuun voi olla hieman hankalaa, niin mitä selkeämpi tavoite sinulla on sitä tehokkaamin pystyt sitä tavoittelemaan...

Back
Ylös Bottom