Moroo ! Pakko näin alkuun kertoa, että muutama hassu salikerta takana ja ikääkään ei paljoa ole, mutta jonkinmoista treeniohjelman alkua olen saanut hahmoteltua tämän sivuston avulla. Lähinnä mietityttää, kun salille pääsee vain 2 kertaa viikossa, ja pitäisi niinä kahtena päivänä (ti,to) melkeinpä koko keho, painottaen jalkoja koska pikajuoksijan alku olen. Tietysti myös muita lihaksia haluan kehittää mutta painottaen jalkoja. Joten joku kokenut salikarhu täältä voisi rohkeasti auttaa nuorta aloittelijaa ja tosiaan itse en ole lähtenyt tuota ohjelmaa jakamaan mitenkään, koska itsellä ei ole hajuakaan miten se pitäisi tehdä joten ajattelin että täältä löytyy apua.
Elikkäs tässä olisi ohjelma, joko koko satsi molempina päivinä tai sitten voi hajottaa, mutta jos vinkkejä saisi tähän niin olisi mahtavaa !
- Prässi (18,15,12 ~90kg)
- Pohkeet prässissä (18,15,12 70kg)
- Reiden koukistus (18,15,12 ?)
- Reiden loitentajat taljassa (18,15,12 15kg)
- Reiden lähentäjät taljassa (18,15,12 15kg)
- Leuanveto 3xMAX
- Peckdeck (16,15,14 25kg)
- Hauiskääntö tangolla (10,10,10 10kg)?
- Polvennostot (en muista 'virallista' nimeä, vatsalihasliike jossa polvet tuodaan lähelle rintaa ja lasketaan hiljaa alas)(18,15,12)
- Vatsat (30,30,30)
- Alaselkä (18,15,12 20kg)
- Selät (25,25,25)
Nuo kysymysmerkit tarkoittavat että en ole kokeillut miten pystyn tekemään niitä, joten painoista en tiedä sarjoissa.
Taitaa olla aika satsi yhelle reenille, mutta sanokaa te. Vinkkejä mitä lihasta/lihaksia saisi enemmän treenata tai puuttuu jopa listasta kokonaan, ja myös niitä hajotuksia että miten tuo olisi viisasta hajottaa tiistaille ja torstaille vai saako koko ohjelmalla heittää vesilintua !:D