Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiistai:
kyykky: 3x6-8
penkki: 3x6-8
leuanveto myötäote: 3x6-8
vatsat lisäpainoilla: 3x6-8
pohkeet prässissä: 3x15
Torstai:
mave: 3x4-6
pystypunnerrus tangolla 3x6-8
kulmasoutu (pendlay row): 3x6-8
hauiskääntö tangolla: 3x6-8
ranskalainen punnerrus: 3x6-8
Lauantai:
kyykky: 3x6-8
penkki: 2x6-8
dippi lisäpainoilla 3x6-8
leuanveto myötäote 3x6-8
vatsat lisäpainoilla 3x6-8
pohkeet prässissä: 3x15
Eli tollasta ajattelin.. onko järkevä ja onko liikkeiden suoritus järjestys ihan ok?
Olen kyllä ajatellut, täten salille pitäisi mennä sitten 4krt/vko,
Miksi pitäisi? Kaksijakoista voi ihan mainiosti tehdä kolmella treenipäivälläkin viikossa, jos neljä on liian raskasta tai ei ehdi.
Kuinka tuo 2-jakoinen kannattaisi jaotella jos käy sen 3x viikossa, niin että ehtii palautua hyvin ja saa tasapuolisesti treenattua kaikki lihasryhmät?

Elikkäs oikee ranne murtus tosa joulukuussa ja treenit loppu siihe. Nyt ois taas aika aloittaa treenaaminen ja kasvaa isommaksi ! :D
Ennen onnettomuutta treenasin tämmösellä ohjelmalla jonkin aikaa.
Penkkipunnerrus: 10,8,6,4,2
Prässi: 10,8,6,4,2
Pystypunnerrus: 3x 10-12
Haiuskääntö suoratanko/scott: 3x 10-12
Ojentaja taljassa 3x 10-12
Selkä (liikkeet vaihtelee) 3x 10-12
Vatsat.
3x viikossa.
Olin muuten ihan tyytyväinen mutta sopivia painoja ei oikeen löytynyt ja treenin jälkee oli semmone olo jaksais painaa vieL.
Jos pienennän esim painoja ja otan yhen sarjan lisää ? Se voisi korjata tuon ongelma ?
Penkki oli kans ongelma koska harvemmin varmistajaa ja käytän mielummin rintalihas konetta mutta kumpi on tehokkaampi ?
Mitäs mieltä ootte muuten ohjelmasta ?
Mitä täältä lukenu ni syöminen on kans iso osa treeniä jote siihen kaipaisin vähä neuvoa.
Ruokavalio osio on aika laaja ja ei tahtonu oikee löytyy kaikkeee.. Jos joku jaksais tähä pistää mulle vähä ruokavalio vinkkejä ;) !
KIITÄN NYT JO TULEVISTA VASTAUKSISTA! :hyvä:
heitänkö tuon roskiin suoraan.
Elikkäs mulla on tämmönen pieni ohjelma ja olis tarkoitus saada täältä tietoa onko käytännöllinen vai ei. Saanut hieman palautetta tästä ettei olisi hyvä mutta miten on asian laita täällä.
Eli miten mahtaa olla tuon laita. Kannattaako jotain jättää pois, ottaa tilalle, muuten vain muuttaa vai heitänkö tuon roskiin suoraan.
Olen siis täysin aloittelija tässä tapauksessa. Voimaa ei suoraan sanoen turhan paljoa ole ja painoa löytyy hieman liikaakin. Tarkoituksena olisi aloittaa salilla käyminen ja samalla saada hieman painoa alas.
Parempaan elämään suunta toisinsanoen.
Olet valinnut hyvän harrastuksen.