Jees kesäksi pitäisi aloittaa tuo 2 on, 1 off, 2 on, 2 off -periaatteella tehtävä 4-jakoinen. Olen lukenut tuntitolkulla paljon kaikkea hyödyllistä ohjelmaan liittyen ja nyt olen saanut kasattua ohjelman, mutta kun katson sitä niin alkaa tuntumaan, että homma on hieman juosten pissitty.
Tällaisen sain kasattua:
ma: rinta, hauis
vinopenkki x3
rinta taljoissa x4
hauis scotissa x3
hauis käsipainoilla x 2
vatsarutistus x3
vinot vatsalihakset x3
ti: jalat
jalkaprässi x3
takakyykky jalat lähekkäin x3
hack-kyykky sumona x3
reiden lähentäjät x3
reiden loitontajat x3
to: olkapäät, ojentajat
vinopenkki x3
penkki x3
ranskalainen punnerrus x3
pushdown x3
viparit eteen x3
viparit sivulle x3
viparit taakse x3
pe: selkä
mave/SJMV x4
leuat x2
alatalja x3
ylätalja x3
kulmasoutu x3
Noh, asiantuntija en ole, joten olisin kiitollinen mielipiteistä ohjelman suhteen. Onko jotakin liikaa/liian vähän? Olenko missannut hyviä liikkeita vai onko liikaa ns. toisarvoisia liikkeitä mukana? Totta puhuen vatsalihasten reenipäivistä en ollut varma joten sijoitin ne tuohon, jossa oli alunperin vähiten liikkeitä. Hmm ja niin erillinen rintalihaslaite puuttuu, joten jos ei selälteen käsipainoilla jaksa tehdä, niin nuo taljat ovat mekein ainoa vaihtoehto.
Mun mielestä vaikuttaa ihan hyvältä.Kulmasoudun kyl laittaisin maastavedon jälkeen tai ennen koska se on massa liike.Liikkeet joissa pystyy käyttämään isoja painoja kannattaa laittaa ekaksi ku on vielä voimia jäljellä.Itse käyttäisin olkapäitä varten pystypunnerrusta ainakin välillä.Pohkeitahan sä kyl aiot kanssa tehdä ni muuta mul ei oo mielessä.Ai niin pystysoutu leveällä otteella on myös hyvä kehittämään sivu olkapäitä.