Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Pitäs parannella penkkitulosta 90kg-->100kg ja sit kyykky-ja mavetulostakin nousuun parin kuukauden sisään. Minkälaista ohjelmaa joku kokeneempi suosittelis? Viimeks tein täs kuukauden voimaohjelmaa 5x3 tyylillä perusliikkeissä ja apuliikkeis 8x2, sitä ennen vedin golden sixiä 3kk.![]()
...
Kyseessä siis kaksijakoinen ohjelma ja ideana on, että koko keho saisi treeniä. Kymmenen sarjat vedetään isommilla painoilla ja sitä isommat sarjat pienemmillä. Treenaako tehokkaasti koko kehoa vai onko jotain liikaa tai liian vähän?
Morjes, salilla olen käynyt noin 2vuotta, siinä on tietysti ollut välillä monen kuukauden pituista taukoa välissä, mutta tällä hetkellä motivaatio on huipussaan salin suhteen ja aattelin pamauttaa saliohjelmani tänne arvosteltavaks, koska kiinnostaisi kuitenkin muitten näkemykset ja olen kuitenkin melko kokematon salin suhteen, eli hyvien neuvojen perässä tullut. Käyn siis salilla noin 3-4krt viikossa.
3-jakonen ohjelma, aikoja sitte tein ja oon noudattanu aika kauan.
1.Päivä
Rinta, Hauis, (Vatsat, kyljet)
2.Päivä
Selkä, ojentajat (epäkkäät?)
3. Päivä Jalat, olkapäät
Suluissa olevat pyrin tunkemaan mieleni mukaan johonkin 3 päivästä.
En vaivautunut laittamaan liikkeiden nimiä, koska en tunne joidenkin laitteiden/liikkeiden oikeaa nimeä ja haen vain muutosta ohjelmaani, koska on minulla on tietyille lihaksille mieluisat liikkeet mistä en mielellään poikkeaisi, tietysti otan mielellään vastaan neuvoja hyvistä perusliikkeistä kullekkin päivälle ja tavoitteenani on treenata yhtä lihasta vähintään kolmessa laitteessa tai liikkeessä.
Ohjelmaani kuuluu joka päivä penkki, mutta pyrin fiiliksen mukaan jättämään sen väliin, jos tunnen kroppani olevan väsynyt.
Jos vaikutti jokin epäselvältä tai hämmentävältä niin voitte nälviä täällä sitä, niin vastailen piakkoin jos en ole salilla.
Kiitoksia, voitteko vielä linkata sen threadin, kun ei haulla tunnu löytyvän? siis siitä miken 2x6 pena sydeemistä.
No tuota penkkiä saat aika varmasti hyvin kehitettyä 2x6 systeemillä.

Voisiko joku vääntää ratakiskosta mitä tuo esim. 70x5x3 tarkottaa? Kun en ihan perilla kun pitäs tehä itelle kunnon ohjelma.
mut tässä suunilleen ohjelma jolla yleensä teen:
penkki 4-5 sarjaa, aina parin päivän välein 2,5kg lisää painoja, 8-10 toistoa
istumaannousu 4 sarjaa (joo vatsalihakset on aika huonossa kunnosa)
jalkaprässi 4 sarjaa, viikon välein 5kg lisää painoja
maastaveto 5 sarjaa (selät on myös aika huonossa kunnossa)
Ohjelmassa voi olla (ja luultavasti onkin) paljon parannettavaa sikspä postasinkin sen tänne. salilla oon nyt kunnolla käynyt sen 3,5kk 3-4 kertaa viikossa.
x 10