Joo oon nyt käynyt päälle kuukauden salilla ja tehnyt vähän miten sattuu kaikkia liikkeitä.Niinpä sitten nyt aattelin laittaa tänne tällaisen ohjelman mitä on tullut tehtyä.Minulla on tavoitteena parantaa voimia ja juoksu nopeutta ei niinkään hankkia kamalasti massaa. Korjailkaa ja sanokaa parempia vaihtoehtoja näille liikkeille ja kertokaa että onko näistä edes mitään hyötyä minulle.
penkki 3x8-12
kyykyt 3x8-12
pohkeet 3x20
hauis 3x8-12 (joskus enemmänkin, riippuu painosta)
ojentajat 3x10-15
viparit3x8-12
Näitä liikkeitä teen n. 3 päivää putkeeen ja sitten lepo.Joskus tulee tehtyä pidempiäkin pätkiä putkeen ja joskus tulee pidempiä lepo taukoja, kuten silloin jos ei pääse salille.Vatsiksia tulee vedeltyä aina välillä kotona ja leukoja vedän joka päivä.Käyn pelaamassa sählyä keskiviikkoisin ja perjantaisin ja luistelen myös n.3 kertaa viikossa. Elikkä meikä on miettinyt että onko tästä ohjelmasta mitään hyötyä ja pitäisikö mun jaotella näitä liikkeitä eri päiville.Pitäisikö mulla olla enemmän lepopäiviä?
Itsekin vielä aloittelija, mutta lisäisin tohon pari sarjaa kulmasoutua/alataljaa (selkäliikkeitä). Ja ei varmaankaan kannata tehdä samoja liikkeitä 3pv putkeen, ei ehdi lihakset palautua. Tee vaikka joka toinen päivä. (kokeneemmat korjatkaa jos jotain väärää)