apulus
TheAlphaSquad
Tulipa tänään kokeilun vuoksi tehtyä vähän noita eri liikkeitä nii ylätaljalla sain kyllä latseihin aika armottoman poltteen ku tekniikkaan keskityin, taidanki sen ottaa mukaan treeniin
Edelleenkää en kulmasoudulla, alataljalla enkä sjmv:llä saanu oikein tuntumaa, jospa yläselälle riittäis leuanveto ja ylätalja (ottaahan esim. takaolkapääsoutu myös epäsuorasti selkään).. Takareisille oon pitemmän aikaa tehny koukistuksia, niillä saan kyllä helvetin hyvän tuntuman ja kehitystä on tapahtunut mukavasti.. Vois niitä ojennuksia ja prässiäkin yrittää vääntää, ennen tein aina kyykyn sijasta prässiä mut nyt oon kyykänny jonku aikaa ja kyykky kyllä tuntuu pahemmalta ja paremmalta.
Tuo jako kyllä mietityttää, tuntuu että jos esim. penkkipunnerruksen ym. rankat työntävät liikkeet tekee nii ne syö kovasti voimia myös selkätreenistä mikäli samana päivänä tekee.. Eli kannattaisko kokeilla sillä vetävät/työntävät jaolla? Eli eikö se mene suunnilleen näin: työntävät = rinta, ojentajat, etureidet, etu- ja sivuolat, vetävät = selkä, hauikset, epäkkäät, perse, takareidet ja takaolat. Sitten vatsat ja forkut vaikka johonki väliin, luultavasti vatsat mave/kyykkypäivänä treenin loppuun.
Mites muuten tuo mave, kannattaako se tehdä vetävien vai työntävien päivänä? Ku sehän ottaa niin kokonaisvaltaisesti koko kroppaan..
Edelleenkää en kulmasoudulla, alataljalla enkä sjmv:llä saanu oikein tuntumaa, jospa yläselälle riittäis leuanveto ja ylätalja (ottaahan esim. takaolkapääsoutu myös epäsuorasti selkään).. Takareisille oon pitemmän aikaa tehny koukistuksia, niillä saan kyllä helvetin hyvän tuntuman ja kehitystä on tapahtunut mukavasti.. Vois niitä ojennuksia ja prässiäkin yrittää vääntää, ennen tein aina kyykyn sijasta prässiä mut nyt oon kyykänny jonku aikaa ja kyykky kyllä tuntuu pahemmalta ja paremmalta.Tuo jako kyllä mietityttää, tuntuu että jos esim. penkkipunnerruksen ym. rankat työntävät liikkeet tekee nii ne syö kovasti voimia myös selkätreenistä mikäli samana päivänä tekee.. Eli kannattaisko kokeilla sillä vetävät/työntävät jaolla? Eli eikö se mene suunnilleen näin: työntävät = rinta, ojentajat, etureidet, etu- ja sivuolat, vetävät = selkä, hauikset, epäkkäät, perse, takareidet ja takaolat. Sitten vatsat ja forkut vaikka johonki väliin, luultavasti vatsat mave/kyykkypäivänä treenin loppuun.
Mites muuten tuo mave, kannattaako se tehdä vetävien vai työntävien päivänä? Ku sehän ottaa niin kokonaisvaltaisesti koko kroppaan..
Mainittakoon vielä et etu- ja takakyykyn paikkaa vaihtelisin viikottain.