Seuraavanlaista ohjelmaa olen tässä muutaman viikon ajanut sisään:
1. (ma)
Mave 5*3
Ylätalja V-kahvalla 4*6
Kulmasoutu 4*10
Hauiskääntö z-tangolla 4*6-10
2. (ti)
Penkki pyramidina 5 toiston sarjoilla
Kapea penkki 4*6
Pystypunnerrus kp 4*10
Viparit taakse 4*15
3. (to)
Takakyykky 5*3-5
Etukyykky 3*3
Yhden jalan prässi 4*8
4. (pe)
Penkki 6*3
Alaviistopenkki 4*8
Viparit sivulle 4*10
Takaolkapääsoutu taljassa 4*10
5. (la)
SJMV 4*8
Leuat
Kiertäjäkalvosimia
Välipäivinä venyttelyä. Lisäksi fiiliksen mukaan treenipäivinä tai välipäivinä aerobista, intervalleja tai vähän pitempää lenkkiä, koska tässä olisi vielä tarkoitus vähän painoa pudottaa ennen syksyä. Miltä tuollainen ohjelma kuulostaa. Itseä vähän mietityttänyt että kuinkahan tässä kerkeää palautua, toinen viikko menossa ja vielä ei ainakaan ole mitään ongelmia ollut. Vanha forkkuvaiva meinaa vielä vihoitella mutta jospa se siitä. Vatsoja en ole sijoittanut mihinkään tiettyyn treeniin, vähintään kaksi kertaa viikossa minä ne kuitenkin treenaan.
1. (ma)
Mave 5*3
Ylätalja V-kahvalla 4*6
Kulmasoutu 4*10
Hauiskääntö z-tangolla 4*6-10
2. (ti)
Penkki pyramidina 5 toiston sarjoilla
Kapea penkki 4*6
Pystypunnerrus kp 4*10
Viparit taakse 4*15
3. (to)
Takakyykky 5*3-5
Etukyykky 3*3
Yhden jalan prässi 4*8
4. (pe)
Penkki 6*3
Alaviistopenkki 4*8
Viparit sivulle 4*10
Takaolkapääsoutu taljassa 4*10
5. (la)
SJMV 4*8
Leuat
Kiertäjäkalvosimia
Välipäivinä venyttelyä. Lisäksi fiiliksen mukaan treenipäivinä tai välipäivinä aerobista, intervalleja tai vähän pitempää lenkkiä, koska tässä olisi vielä tarkoitus vähän painoa pudottaa ennen syksyä. Miltä tuollainen ohjelma kuulostaa. Itseä vähän mietityttänyt että kuinkahan tässä kerkeää palautua, toinen viikko menossa ja vielä ei ainakaan ole mitään ongelmia ollut. Vanha forkkuvaiva meinaa vielä vihoitella mutta jospa se siitä. Vatsoja en ole sijoittanut mihinkään tiettyyn treeniin, vähintään kaksi kertaa viikossa minä ne kuitenkin treenaan.
?