Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro! Oon nyt tämmösellä reeniohjelmalla vetäny:
Penkki
Vinopenkki
Kulmasoutu
Leuat
Tissit käsipainoilla (noi siis ekana salipäivänä)
sitten toisena:
Käsipainoilla hauista & scott-tangolla (menikö noin?)
Epäkkäitä
Kapeeta penkkii
Vasarakääntö
Mitäs tuumaatte? Eli tossa tulee viikossa 2 kertaa kroppa läpi, paitti jalat.
no siis, tostahan puuttuu nyt lähinnä vaa vatsat?
vinkkejä saa toki antaa.
. Salilla käyn noin 3 kertaa/vko ja treeniohjelmani koostuu seuraavista pääliikkeistä:Ja kysymys loppuun :D Missä vaiheessa kannattais haukat tehdä, olen nyt tehny ne viimeisenä kun tulee mukava pumppi lopuksi, vai onko sillä mitään merkitystä?
Eli on tullut jo puolisentoista vuotta käytyä salilla, mutta ilman mitään tarkkoja ohjelmia. Tullut tehtyä vähän mielen mukaan.
Luin Massaa! Voimaa! kirjan, josta sain idean tehdä seuraavanlaisen ohjelman:
1.päivä:
Kovaa teen:
Rinta: penkkipunnerrus 4 x 5-10
Selkä: ylätalja, leveä ote: 3 x 5-10
Olkapäät: Pystysoutu käsip.: 3 x 5-10
Vatsa: Voimapyörä/Vatsarutistus: 3 x 5-10
Kevyesti:
Jalat: jalkaprässi: 2 x 5-10 (polvet ei oikein tykkää jalkakyykystä siksi tämä liike)
Ojentajat: ransk. punnerrus käsip.: 2 x 5-10
Hauis: hauiskääntö Scott-penk.: 2 x 5-10
Välipäivä
2.treenipäivä
Kovaa:
Jalat: jalkaprässi: 4 x 5-10
Ojentajat: ransk. punnerrus käsip.: 4 x 5-10
Hauis: hauiskääntö Scott-penk.: 4 x 5-10
Kevyesti:
Rinta: penkkipunnerrus 2 x 5-10
Selkä: ylätalja, leveä ote: 2 x 5-10
Olkapäät: Pystysoutu käsip.: 2 x 5-10
Vatsa: Voimapyörä/Vatsarutistus: 2 x 5-10
Välipäivä
Kierto alkaa sitten alusta erotuksena että seuraavat kaksi treenikertaa teen 10-15 toistoa sarjoissa (seuraavat kaksi kertaa taas 5-10)
Pyrin tekemään myös eksentrisiä toistoja mahdollisimman paljon. Kovaa tehtävät sarjat teen täysin loppuun kun taas kevyesti tehtävät teen nopeasti ja en täysin loppuun.
Massaa olisi tarkoitus hankkia pääasiassa. Voimaa sivutuotteena. Nykyään painan 67kg ja 167 cm pitkä. Penkistä nousee noin 110 kg mutta se ei oikein näy ulospäin.
Kommentteja/neuvoja otetaan mieluusti vastaan!
Itse voisin suositella single factor -ohjelmaa, vaikka tuota Bill Starin joka löytyy tästä ketjusta. Pakko mainostaa että toimii itellä ainakin tällä hetkellä hemmetin hyvin, sarjapainot nousee hyvää vauhtia. Onhan tuossa vähän perehtymistä asiaan, mutta jos aikaa/kiinnostusta on niin sitten..
Kyllä yleensäkin joku yksi- tai kaksijakoinen tuntuu sopivan itelle parhaiten, ja noistahan linkeistä löytyy hyvät ketjut joista löytyy varmasti monta hyvää ohjelmarunkoa ja tietoa kyseisistä jaoista.
Ei millään. En nyt hyvinpitkiä perusteluja jaksa laittaa mutta jos nyt jotain haluat kuulla niin kyykyssä kaikki jalkalihakset tekevät töitä. Liike vahvistaa myös keskikroppaa etenkin ilman vyötä tehdyssä versiossa johon itsekin olen siirtynyt.Tuntuu vähän oudolta tuo single factor. Onko tuo minun oma ehdotukseni minkälainen, kun se tuntuisi kyykkyä lukuunottamatta hyvältä. Millähän kyykyn vois korvata?
Tuntuu vähän oudolta tuo single factor. Onko tuo minun oma ehdotukseni minkälainen, kun se tuntuisi kyykkyä lukuunottamatta hyvältä. Millähän kyykyn vois korvata?