Aloittelija - selkä- ja vatsalihas kysymyksiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HP IT
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Okei, elikkä. Olen useamman tunnin katsonut netistä, kyseillyt muilta ja katsonut pakkotoiston ketjuja, mutta selvää vastasta en ole saanut joten siksi kysyn tätä varmasti useampaa kertaa tullutta kysymystä:

Mitä vatsoja ja kuinka monta vedän päivässä?

Tämä tarkoittaa, että minkänlaisia vatsoja teen kotona ilman minkäänlaisia apuvälineitä, monta sarjaa ja monta toistoa per sarja ja sitten jokaisen sarjan tauko?

Olen aika aloittelija vaikkakin olen vetänyt vatsoja aikaisemminkin.. Olen tehnyt pelkästään semmosia, että istualteen nousen hieman ylös ja siitä nousen ylös ja takas alas mutten maahan tai lähelle maata.. sillai että vatsat kokoajan jännityksessä. Tottunut vetämään näitä noin 200 per päivä, mutta kuullut että tämä on liikaa..

Olen 17 ja puolvuotta vanha ja painan 65kg. Ei ole mitään rasvakerroksia vatsan kohdalla ja sixpackin alku näkyy vaikkakin kuin vain jännittää. Ylhäältä näkyy jo 2 "palaa", nyt pitäisi miettiä miten saisin sitten alempaa näkymään myös.
Vedän selkiä vatsojen kanssa, jos joku haluu noistakin sanoa jotain niin ihan vapaasti. Teen niitäkin n. 200 päivässä ja sillain että jatkuvassa jännityksessä ja siitä ylös vain.

Olen tätä tyyliä tehnyt siis alle viikon, mutta en halua tuhlata enempää aikaa, jos tämä kaikki onkin ollut väärin tai oisin voinut tehdä paremminkin.

Eli vastauksia tulemaan, kiitos!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite tykkään tehä jalkojennostoa penkiltä ja lankkua.. Ja toistot pysyy reilusti alle kolmessakymmenessä jalkojennostossa. Näillä kahdella liikkeellä tullu ainaki itellä tullu hyvin kehitystä.

On kyllä :anssi: jos väität ettei tuohon kyssäriin löydy vastausta foorumilta. Ja ei ne vatsapalat tuu sen näkyvämmäks vaikka kuinka niitä reenaat, kun se rasva niiden päältä ei häviä mihinkään jos et syö alle kulutksesi.