Aloittelija kaipaa neuvoja..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen aloittanut saliharrastuksen ja tavoitteena olisi siis saada lihasta. Olen nainen, laihduttamiseen ei ole tarvetta.

Salilla käyn 4-5 kertaa viikossa, menenkö tässä jo metsään? :nolo: :) Olen keskittynyt treenaamaan yläkroppaa, varsinkin käsiä. Yleensä kyllä käyn melkein koko kropan läpi mutta muut jäävät vähemmälle huomiolle. Salilla viihdyn joka kerta about tunnin verran.

Ennen salille menoa juon whey 100 puoli desiä ja saman kun tulen takaisin. Ruokapuoli on kunnossa eli protskut, hiilarit ym pitäisi olla suht ok.

Treenaan suht isoilla painoilla, ei mitään kymmeniä sarjoja. Helläksi paikat ainankin tulevat treenien jälkeen. Mutta miltä tämä kuulostaa teidän ammattilaisten mielestä. Vinkkejä ym neuvoja siis saa antaa. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En ole ammattilainen, mutta ei siihen ammattilaista tarvita kertomaan, että noilla lähtötiedoilla ei voi sanoa juuta tai jaata. Treeniohjelma ja sapuskat näkyviin, niin joku ystävällinen saattaa neuvon pari heittää.

En ole ammattilainen, mutta ei siihen ammattilaista tarvita kertomaan, että noilla lähtötiedoilla ei voi sanoa juuta tai jaata. Treeniohjelma ja sapuskat näkyviin, niin joku ystävällinen saattaa neuvon pari heittää.
Jep samaa mieltä, mutta ei kannata jättää kyllä vähemmälle jalkoi.. Myöhemmin sen huomaa sitten, kun yläkroppa kehittyy hurjaa vauhtii ja jalat ovat tikut.. Rumannäköistä.
Kannattaa ottaa minun mielestä kerran viikkkoon ainakin joku aerobinen oli se sitten juoksu,pyöräily,kävely,uinti..
Joo kyllä isot painot vaan, hyvä että säki oot nainen joka ei pelkää isoja painoja. Minun mielestä kannattais ottaa vaikka jotaa 3-4 sarjaa ja toistoi sitten 6-8 ja isoilla painoilla! :))
Ja tämä ei ole kyllä ammattilaisen puhetta vaan oman kokemuksen perusteella.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom