aloittelija joka tarvitsee vähän sitä sun tätä apua :)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä olen vain 4kk käyny salilla aika säännöllisesti. Eli aloittelija vielä :) Niin nyt tarvis saada vähän apua silleen et millaista ravintoa tarttis syödä ja millaisia proteiineja tai mitä kreaatiineja yms. Tarvitsen? Oon käyny silleen salilla 4kk että mul on ollu esim. Ma.penkki päivä. Ti.Selkä päivä Ke.välipäivä. To.käsi päivä. Pe.jalkä päivä. Niin et olisko jotain hyvii ohjelmii viel tiedos? Jos tarvii näit viel niin ikä mul on koht 20.v ja sit pituus 180cm ja paino 92kg. Kiitos jos näihin sais jotain apua tai jotain muita hyvii vinkkejä ja silleen..

harittu sanoi:
Elikkä olen vain 4kk käyny salilla aika säännöllisesti. Eli aloittelija vielä :) Niin nyt tarvis saada vähän apua silleen et millaista ravintoa tarttis syödä ja millaisia proteiineja tai mitä kreaatiineja yms. Tarvitsen? Oon käyny silleen salilla 4kk että mul on ollu esim. Ma.penkki päivä. Ti.Selkä päivä Ke.välipäivä. To.käsi päivä. Pe.jalkä päivä. Niin et olisko jotain hyvii ohjelmii viel tiedos? Jos tarvii näit viel niin ikä mul on koht 20.v ja sit pituus 180cm ja paino 92kg. Kiitos jos näihin sais jotain apua tai jotain muita hyvii vinkkejä ja silleen..
Etsikele foorumilta, tietoa aloitteijoille löytyy mm. aloittelijoiden osion yläreunasta.
Mm. Aloittelijoiden peruskysymykset tänne-threadi.
Ja lisäksi valmiit ravinto pohjat, jotka sisältää runsaasti proteiinia, vähän sokeria, paljon kuitua, paljon hitaasti imeytyviä hiilihydraatteja ja vähän kovia rasvoja.

aloittelioiden osiolta löytyy nuo "tärkeä" merkityt ketjut. ne kannattaa lukasta heti alkuun läpi. löytyy kattavat infot ravinteista ja treenistä, niillä tiedoilla pääset jo pitkälle.

maanantai ei ole mikään penkkipäivä, se penkin hinkkaaminen ainiaan ei ole paras tapa kasvattaa sitä penkkitulosta. missä sulla on olkapäät tosta treenistä?

Suositut

Back
Ylös Bottom