Aloitteleva treenaaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viltsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!
Olen todellakin juuri aloittanu treenaamisen (1vko), ja haluaisinkin joitakin hyviä neuvoja. Suositelkaa siis jotain hyviä liikkeitä yms kikkoja. Olen luonnollisesti aika harteikas ja riski. Ilman salinkäyntejä sain penkiltä (joka nyt onkin tyhmää repiä heti) 87kg. Olen 188cm ja 115kg, sekä 17v. Olen kiitollinen kaikista neuvoista. Kiitos!

Originally posted by noze
Terve!
Olen todellakin juuri aloittanu treenaamisen (1vko), ja haluaisinkin joitakin hyviä neuvoja. Suositelkaa siis jotain hyviä liikkeitä yms kikkoja. Olen luonnollisesti aika harteikas ja riski. Ilman salinkäyntejä sain penkiltä (joka nyt onkin tyhmää repiä heti) 87kg. Olen 188cm ja 115kg, sekä 17v. Olen kiitollinen kaikista neuvoista. Kiitos!

aika reilusti ainakin painoa löytyy. aiotko/haluatko treenata body vai voima tyylisesti?

Paras vinkki tähän väliin vois olla että klikkaa tuolta ylhäältä punaista FAQ-nappia, ja lue sieltä läpi aivan kaikki mikä näyttää vähänkään kiinnostavalta.

edit: tossa nyt muutama suora linkki kaupan päälle, FAQ:in aloittelijaosiosta:

Auttakaas konkarit aloittelijaa
Apua hieman tarvis
Treeniohjelma
aloittelijalle treeniohjelma ja ruokavalio
Treeniohjelma kaverille
Treeniohjelma

Noi sekä muutenkin FAQ:ia luettuaan pitäis olla jo jonkinlaista käsitystä miten homma toimii. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom