Allan Jokinen

524740106_18419718520096768_1321320677788417778_n.webp

teetkö omin avuin dieettiä ja valmistautumista kisoihin vai onko joku auttamassa? yläkerta ainaki näyttää aivan saatanan timantti kunnolta

Mites on mietitty tuo tulevan nyrkkeilymatsin ja bodailun yhdistäminen? Meneekö sujuvasti?
Eihän nuo kaksi mitenkään ihanteellisesti sovi yhteen, mutta yritän parhaani.
teetkö omin avuin dieettiä ja valmistautumista kisoihin vai onko joku auttamassa? yläkerta ainaki näyttää aivan saatanan timantti kunnolta
Teen kaiken yksin, mutta olen konsultoinut Mikeä silloin tällöin. Mitään raketti tiedettä tämä oma tekeminen ei ole, aika fiiliksellä olen mennyt ja koittanut yksinkertaistaa vaan kaikkea.
Viimeksi muutama pvä sitten hiottiin poseeraamista Miken kanssa meijerillä. Instasta löytyy storynä ka keloina omaa tekemistä lähes päivittäin.
Jalat ja varsinkin yläpakara on vielä kesken.

Poset meni kyllä laakista kuntoon. Allulla on kyllä hurja mentaliteetti dieetissä, päästä ei ole kiinni. Esimerkki joka kuvastaa tätä mielen lujuutta. Jos olis pakko ja tarvis vetää kalorit esim 500kcal päivässä, siis hypoteettisesti noin hullu tilanne, niin Allu tekis sen ja pysyis siihen.

Ja tää on siis vaan kuvastava skenaario, ei lähelläkään todellisuutta vastaavaa kalorimäärää.

Älkää lukeko väärin. 500kcal on vain sairas esimerkki.

Muistanko ihan väärin mutta oliko jotain terveysongelmaa aikaisemmin?
Kroppa meinaan todella kovilla kun punttia dieetillä ja päälle nyrkkeilyt..

Muistanko ihan väärin mutta oliko jotain terveysongelmaa aikaisemmin?
Kroppa meinaan todella kovilla kun punttia dieetillä ja päälle nyrkkeilyt..
Onhan näihin kilsoihin jo siunaantunut terveys ongelmaa yhtä sun toista...
Hassuja kysymyksiä nämä tällaiset välillä.. Tottakai se kroppa on kovilla, onhan kyse kilpaurheilusta ja ei tässä nyt hautaan olla vielä menossa vaikka parit kisat tässä läpi mennäänkin =D

Kemian määrä on itselläni hyvin rajallinen, sekä treenit ovat itse itselleni suunniteltuja, en tee mitään sata lasissa.
Koko ajan mennään vielä niin sanotusti mukavuus alueella. Yksikään treeni ei ole ollut vuosiin todella kova, mikään tekemiseni mikä liittyy skl tai F2Feventtiin ei ole ollut loppuun asti vietyjä, kaikessa tekemisessä olisi vielä paljon varoja jos oikeasti ulosmitataan kaikki mitä olisi annettavaa, joten huoli pois.

Back
Ylös Bottom