Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvat tulee galleriaanOis nättiä saada kuvia![]()
Saiko nyyssölä bannia tästä kun ei ole miehestä mitään kuulunutMikä guru Mike on? Montako kisaviimeistelyä Mike on itselleen tehnyt tai valmennettavalleen? Meinaan vaan että gurun arvonimi pitää ansaita ihan omilla meriiteillä. Mä en pidä itseäni todellakaan minään guruna mutta aika helvetisti multa pyydetään apua ja kysytään vinkkejä vikalle viikolle. Johtunee varmaan siitä että olen kisannut ja pärjännyt ja moni haluaa tietää miten asioita on tehty. Mähösen protokollaa mä olen aina käyttänyt, hieman modifioiden toki ja lavalla en ole vuotanut koskaan nesteitä.
Bannattu näkyy sillai että nimimerkki on yliviivattu. Että et pääse nyt enempää sit tosta aloittaan mitään. Eiks riittänyt etten mä lähtenyt tohon mukaan?Saiko nyyssölä bannia tästä kun ei ole miehestä mitään kuulunut![]()
Ja kohta on taas interwebs puintia täynnä miken ja mikan välirikostaBannattu näkyy sillai että nimimerkki on yliviivattu. Että et pääse nyt enempää sit tosta aloittaan mitään. Eiks riittänyt etten mä lähtenyt tohon mukaan?
Sometusta varmaan...Mitähän työtä toi Timo ja Mellu niin paljon tekee koko ajan? Työukot hoitaa kaiken siellä maatilalla ja tolla on joku 5 valmennettavaa. Miten tähän saa kulumaan 12h päivässä?
Moikka.En tiedä onko sopimaton/liian henk. koht. kysymys, mutta eikö @albertto sulla todettu todettu muutama vuosi sitten aortan laajentuma? Treenailetko "omalla" luvalla vai onko lääkäri sanonut, että voi treenailla?
Lähipiirissä samanlaista ongelmaa ja aikaisemmin ahkerasti salilla käynyt kaveri ei meinaa nykyään kauppakasseja tohtia kantaa. Toki nämä nyt ovat aina yksilöllisiä juttuja.