Allan Jokinen

Mitenkähän kova oliskaan ollu jos ois pystyny panostamaan tosissaan.. Nythän joutunu niin sanotusti "käsijarru päällä" valmistautumaan. Mutta kyllä huomaa että miten lahjakas kaveri on Allu. Ja kovan työn teki. Huomaa että poseja on myös treenattu paljon! Erittäin kova suoritus, onnea!

Mikä guru Mike on? Montako kisaviimeistelyä Mike on itselleen tehnyt tai valmennettavalleen? Meinaan vaan että gurun arvonimi pitää ansaita ihan omilla meriiteillä. Mä en pidä itseäni todellakaan minään guruna mutta aika helvetisti multa pyydetään apua ja kysytään vinkkejä vikalle viikolle. Johtunee varmaan siitä että olen kisannut ja pärjännyt ja moni haluaa tietää miten asioita on tehty. Mähösen protokollaa mä olen aina käyttänyt, hieman modifioiden toki ja lavalla en ole vuotanut koskaan nesteitä.
Saiko nyyssölä bannia tästä kun ei ole miehestä mitään kuulunut :unsure:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Saiko nyyssölä bannia tästä kun ei ole miehestä mitään kuulunut :unsure:
Bannattu näkyy sillai että nimimerkki on yliviivattu. Että et pääse nyt enempää sit tosta aloittaan mitään. Eiks riittänyt etten mä lähtenyt tohon mukaan?

Iso kiitos kaikille!! Todella mahtava kokemus kaikenkaikkiaan. Oma tekeminen ja sijoitukset ylitti reilusti sen mitä itse odotin saavani aikaiseksi. Olen erittäin tyytyväinen kaikkeen mitä sain saavutettua. Kondis oli itselleni parempi kuin osasin edes kuvitella ja sijoitukset myös.
Moni kyselee että milloin kisaan seuraavan kerran ja että kisaanko. Siitä lisää podcastien merkeissä =)

Oikein hyvää joulua kaikille.
Vuosi on ollu melkoinen ja kiitokset kaikille ketkä olette olleet mukana seuraamassa.
IMG_20231224_153502_286.jpg

En tiedä onko sopimaton/liian henk. koht. kysymys, mutta eikö @albertto sulla todettu todettu muutama vuosi sitten aortan laajentuma? Treenailetko "omalla" luvalla vai onko lääkäri sanonut, että voi treenailla?

Lähipiirissä samanlaista ongelmaa ja aikaisemmin ahkerasti salilla käynyt kaveri ei meinaa nykyään kauppakasseja tohtia kantaa. Toki nämä nyt ovat aina yksilöllisiä juttuja.

En tiedä onko sopimaton/liian henk. koht. kysymys, mutta eikö @albertto sulla todettu todettu muutama vuosi sitten aortan laajentuma? Treenailetko "omalla" luvalla vai onko lääkäri sanonut, että voi treenailla?

Lähipiirissä samanlaista ongelmaa ja aikaisemmin ahkerasti salilla käynyt kaveri ei meinaa nykyään kauppakasseja tohtia kantaa. Toki nämä nyt ovat aina yksilöllisiä juttuja.
Moikka.
Käyn pumppua tarkistamassa joka vuosi. Liikuntaa/treeniä ei ole kielletty, mutta kova paineistaminen on, eli kovat raudat ja täydet hapet on historiaa mun osalta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom