Allan Jokinen

Leipoihan Wilenius hirveät määrät lihaa lyhyessä ajassa Miken valmennuksessa/alaisuudessa. Kun he sitten erosivat, Peter ei saanut enää mitään sijoituksia, lopetti treenit ja katosi. Esportissa vielä kaiholla kuulemma muistelee aikoja Miken kanssa, kun treenattiin kovaa ja tulosta tuli. Enää hän ei kuulemma pysty siihen itse, koska progression tavoittelu treeneissä oli kivempaa, mutta vähemmän tuloksellista. Lisäksi Fastin lisäravinteet ovat nykyään kuulemma niin surkeita, ettei treenit enää edes tuolla tasolla onnistuisi.
Tää tuli ihan uutena, että Mike valmensi Peteriä. Tuskin Mikekään tätä tiesi.

Mikä siinä on että pitää ruveta vääntämään tästäkin? Joku sanoo guruksi jotain ja siitä lähtee kierrokset koneeseen. Vaikka Mike ei sanonut "guru" sanaa missään. Älkää olko noin pikku sieluisia. Parempi puhaltaa yhteen hiileen kuin julistaa netissä keskustelu palstoilla mitättömiä juttuja.
No ihan aiheellinen huomautus tuo oli Bisleyltä, että Mike ei todellakaan ole kisaviimeistelyiden osalta guru millään lailla, ja Bisleyllä itsellään taas sen osalta näyttöjä on varsin paljon niin kisaajana kuin valmentajanakin. Jos Allulle annetut ohjeet ei hänen mielestään hyvältä näyttäneet, niin varsin hyvä että hän ”guruna” antoi paremmat ohjeet nyt, kun siihen lavakuntoon vielä ehtii vaikuttamaan.

Leipoihan Wilenius hirveät määrät lihaa lyhyessä ajassa Miken valmennuksessa/alaisuudessa. Kun he sitten erosivat, Peter ei saanut enää mitään sijoituksia, lopetti treenit ja katosi. Esportissa vielä kaiholla kuulemma muistelee aikoja Miken kanssa, kun treenattiin kovaa ja tulosta tuli. Enää hän ei kuulemma pysty siihen itse, koska progression tavoittelu treeneissä oli kivempaa, mutta vähemmän tuloksellista. Lisäksi Fastin lisäravinteet ovat nykyään kuulemma niin surkeita, ettei treenit enää edes tuolla tasolla onnistuisi.

Utti oli taustalla vaikuttamassa vissiin merkittävästäkin ainakin osan ajasta ellei ihan sinne viimeisimpiin mestaruuksiinkin asti. Ja tietenkin Mikellä erittäin suuri vaikutus siinä treenikaverina, että toteutuskin oli priimaa.

Hello kaikille.
Otetaan nyt kaikki ihan rauhassa. Mike ei ole ollut vastuussa mun dietistä,treenistä,kondiksesta tai mistään. Mielipiteitä olen kysellyt ja niitä saanut. Viimeisen viikon ohjeet kysyin Mikalta ja ne tuntuu olevan toimivat. Kiitän isosti kaikkia ketkä ovat mua tässä neuvoneet ja ohjanneet.
Juuri tällä hetkellä kaikki tuntuu toimivan kuin junan vessa =) toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.
Sain Mikalta erittäin yksityiskohtaiset ohjeet joita nyt loppuajan koitan noudattaa mahdollisimman tarkkaan.
Kiitos kaikille tsempeistä ja kiitos myös kaikille jotka olette seuranneet matkaa tämän 3kk ajan instan puolella.
Vielä muutama päivä jäljellä niin saadaan tämä projekti maaliin ja jos olette tulossa kisoihin ja törmäätte siellä meikäläiseen,niin älkää ujostelko vaan tulkaa moikkaamaan 😀

Tää tuli ihan uutena, että Mike valmensi Peteriä. Tuskin Mikekään tätä tiesi.

Utti oli taustalla vaikuttamassa vissiin merkittävästäkin ainakin osan ajasta ellei ihan sinne viimeisimpiin mestaruuksiinkin asti. Ja tietenkin Mikellä erittäin suuri vaikutus siinä treenikaverina, että toteutuskin oli priimaa.

Sarkasmi on maailman vaikein ja haastavin laji.

Hello kaikille.
Otetaan nyt kaikki ihan rauhassa. Mike ei ole ollut vastuussa mun dietistä,treenistä,kondiksesta tai mistään. Mielipiteitä olen kysellyt ja niitä saanut. Viimeisen viikon ohjeet kysyin Mikalta ja ne tuntuu olevan toimivat. Kiitän isosti kaikkia ketkä ovat mua tässä neuvoneet ja ohjanneet.
Juuri tällä hetkellä kaikki tuntuu toimivan kuin junan vessa =) toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.
Sain Mikalta erittäin yksityiskohtaiset ohjeet joita nyt loppuajan koitan noudattaa mahdollisimman tarkkaan.
Kiitos kaikille tsempeistä ja kiitos myös kaikille jotka olette seuranneet matkaa tämän 3kk ajan instan puolella.
Vielä muutama päivä jäljellä niin saadaan tämä projekti maaliin ja jos olette tulossa kisoihin ja törmäätte siellä meikäläiseen,niin älkää ujostelko vaan tulkaa moikkaamaan 😀
Opettele poseeraamaan sie mustalainen nii saatan tullakki.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Hello kaikille.
Hitto vie, kun oli lähellä etten ostanut lippua ja ajellut yksin Tampereelle kisoja katsomaan ihan vain Allun takia, mutta tulikin sitten akuutti työeste. Olisi ollut komia päästä miestä morottamaan. Tsemppiä isosti kisoihin!

JERK!!

Joo, se oli selkeä ja välittyi kuvista. Tarkoitin siis Allun ja Janin välillä, oliko tiukka vääntö vai selvä peli?
Jalat tais siinä ratkaista ja selän paksuus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom