En tiedä, mitä muut on mieltä, mutta kyllä piru vie pitäis Allu nähdä lavalla! Paksua lihaa ja ite diggaan kyllä rakenteesta kovasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä, mitä muut on mieltä, mutta kyllä piru vie pitäis Allu nähdä lavalla! Paksua lihaa ja ite diggaan kyllä rakenteesta kovasti.
Suoraan sanottuna lava kävi mielessä tuossa kuukausi sitten mutta vain käväisi =) Olen väärässä elämän vaiheessa moiseen rääkkiin pelkän kokemuksen,tai edes voittamisen takia. Lava hommat ja kaikki fyysinen kisaaminen on nuorten miesten hommaa. Totta on sekin että en usko että mun kroppa kestäisi sitä rääkkiä enää tässä vaiheessa. Olen saanut oman osani elämästäni olla voittajana seisoen podiumilla keskimmäisellä pallilla, nyt kun vaan pääsen tästä tarpeettomasta halusta olla iso ja lihaksikas niin uskon vakaasti että olen ihan valmis elämään "normaalimpaa" elämää.Kyllä olis mukava nähdä Allu lavalla, terveys etusijalla toki. Aina saa haaveilla![]()
Milloin Allan menee Pauli Liikalan tai Timo Tahvanaisen haastateltavaksi Shadow Cameraan? Olisi kiva kuulla miehen ajatuksia muustakin kuin lihasten fysikaasta ja treenistä. Allanilla on selvästi hyvin syvällinen puoli, kuten Mika Nyyssölälläkin.
Ei varmaan ole yhtään syvällistäkin ollut podcasteissa.Milloin Allan menee Pauli Liikalan tai Timo Tahvanaisen haastateltavaksi Shadow Cameraan? Olisi kiva kuulla miehen ajatuksia muustakin kuin lihasten fysikaasta ja treenistä. Allanilla on selvästi hyvin syvällinen puoli, kuten Mika Nyyssölälläkin.
Itselläni jäivät podcastit ja niiden syvällisyys täysin välistä kun kyllästyi aivan uskomattoman nopeasti siihen kulli ja pillu -vitsailuun. En minä sillä ettei siellä varmasti ole asiaakin tullut mutta ei ollut ainakaan oma kuppini teetä.
Eipä oikastaan muuta tule mieleen,että punnerrus lihakset ovat aika hentoisia verrattuna selkään saatikka jalkoihin, sen takia ovat herkempiä kehon painon muuntumiseen. Miinus kaloreilla on vaikea kehittää voimaa,mutta ylläpito onnistuu melko hyvin, sen takia itse suosin aikoinaan kehonpainon nousua muutamilla kiloilla ja sitten diettailin painoa pois koittaen ylläpitää saavutettuja voimatasoja. Ennen ensimmäistä loukkaantumista kehonpainoa oli +113kg ja nostin salilla 230kg Rinta otti hittiä hieman sen jälkeen ja oli aivan mahdotonta ajatella sillä hetkellä enää koitaa nostaa voima tasoja,joten diettailin kaikessa rauhassa painon sinne 95kg tietämille ja ylläpidin 210-220kg kunnon, tämä siis vuonna nakki =)Onko Allulla selitystä / teoriaa sille, että miksi juuri penkkipunnerruksen tulos riippuu niin paljon kehonpainon muutoksesta? Kun offilla nostaa kehonpainoa maltillista tahtia, niin tuntuu, että muissa liikeissä progressia kyllä tulee, mutta penkkipunnerruksessa ei juurikaan ja toisaalta miinuskaloreilla penkkipunnerruksen tulokset sakkaa muita nopeammin.
lähtikö käyntiin?
Kyllä.lähtikö käyntiin?
Itselläni jäivät podcastit ja niiden syvällisyys täysin välistä kun kyllästyi aivan uskomattoman nopeasti siihen kulli ja pillu -vitsailuun. En minä sillä ettei siellä varmasti ole asiaakin tullut mutta ei ollut ainakaan oma kuppini teetä.