Allan Jokinen

Tottakai! Allukin on varmasti otettu kun häntä siitä muistutatte ja huolehditte. Ei varmasti ole itse lainkaan miettinyt näitä asioita(y)
On ihme suhtautuminen sullakin. Enemmän se multa oli vaan omaa ääneen pohdintaa kuin valistusta Allulle. Vaikkakin, kyllä vanhatkin ketut joskus saattaa tehdä ei niin järkeviä päätöksiä. Ja Allua tuskin ketuttaa se,että ihmiset täällä toivoo hyvän ukon heiluvan tällä pallolla vielä pitkään.

"mutta mahtuupa mukaan ihan hämmästelyä Suomen maahanmuutto politiikastakin ja sen seurauksista"

Allu,joko PS kysellyt? Ehkä sun kantsis nyt ottaa kovaan vaali kevääseen osaa!

Allu on varmasti kiitollinen tästä upeasta neuvostasi!(y) Minkälaisen tietämyksen kyseisten aineiden fysiologisista vaikutuksista muuten omaat, kun koet olevasi kykenevä näinkin kokenutta kettua ohjeistamaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn?
Hyvin usein nää kokeneet ”ketut” menee oman jääräpäisyytensä takia hautaan asti. Pieni muikkari tuskin tekee kenellekkään pahaa?

Minua on aina lääkärit kehottanut vaihtamaan lajia johonkin "järkevämpään", koska kroppa on rajusti ylipainoinen ja veriarvotkin on joskus huidellut viitteiden ulkopuolella.
Niin eli oot epäterveellisesti elävä läski ja hyväksyt tämän sillä, että harrastat punttilajeja? No eihän siinä.

T. Epäterveellisesti elävä läski joka harrastaa voimanostoa ettei tarviis laihduttaa.

Niin eli oot epäterveellisesti elävä läski ja hyväksyt tämän sillä, että harrastat punttilajeja? No eihän siinä.

T. Epäterveellisesti elävä läski joka harrastaa voimanostoa ettei tarviis laihduttaa.
No terve vaan läskikasa!
Mulla nyt ei hirveämmin ole laihduttamisen tarvetta. Viittasin siis tuolla "rajulla ylipainolla" niihin vitun painoindekseihin joita ne "asiantuntija"-mummelit siellä vastaanotolla niin kovin mielellään tulkitsevat(y)

Eikös Allulla joskus parikin kertaa dipeissä napsahtanu ojentaja niin onko tuossa enää järkeä?
MIssä tässä nyt järkeä olisikaan?? Oliko järkeä ikinä lähteä edes sinne punttisalille sitä ensimmäistäkään kertaa?? Seurauksena on ollut paljon rikkinäisiä lihaksia,kipuja ja paljon paljon horkkaa.. Huom äärimmäisen paljon horkan väärin käyttöä.. Hyvä makkarapötky ystäväiseni, elämme vain yhden kerran.. Elämä on elämistä varten! Tähän vielä päätteeksi pari klisettä.. JUST DO IT Live you´r life yms yms.. Ps.. Paljon herneitä tarjolla moniin neniin =S

Makkarapötkystä tuli mieleen Vertin ketju jossa Vertti teki askelkyykkyyjä todella siististi 140 kilolla,marssi menemään ilman huojumisia tms, niin johan ketjussa joku sanoi ettei pitäs tehä nuin isoilla painoilla ettei satu mitään jos horjahtaa tai kaatuu :D

Olis Vertinki parempi tehä aina vaan sillä 60 kilolla.Sillä se kehitys tulee ku puristaa perseellä vuodesta toiseen :D
Allunki olis pitäny ja pitäs edelleen ottaa vähän,varovasti eikä lisäpainoja,korkeintaan kivi tai kaks taskuun.Ja puristella ettei satu mitään.
Onpa ihme ettei porukka kehity vuosiin ja ollaan "natumaksimissa" 80 kilosina ku pelätään jo etukäteen painoja,jos sattuu jotaki.Tai vaikka kaatuu,lentää hevon vittuun.
Eihän nämä nykyään uskalla edes yrittää.

Viimeksi muokattu:
Makkarapötkystä tuli mieleen Vertin ketju jossa Vertti teki askelkyykkyyjä todella siististi 140 kilolla,marssi menemään ilman huojumisia tms, niin johan ketjussa joku sanoi ettei pitäs tehä nuin isoilla painoilla ettei satu mitään jos horjahtaa tai kaatuu :D

Olis Vertinki parempi tehä aina vaan sillä 60 kilolla.Sillä se kehitys tulee ku puristaa perseellä vuodesta toiseen :D
Allunki olis pitäny ja pitäs edelleen ottaa vähän,varovasti eikä lisäpainoja,korkeintaan kivi tai kaks taskuun.Ja puristella ettei satu mitään.
Onpa ihme ettei porukka kehity vuosiin ja ollaan "natumaksimissa" 80 kilosina ku pelätään jo etukäteen painoja,jos sattuu jotaki.Tai vaikka kaatuu,lentää hevon vittuun.
Eihän nämä nykyään uskalla edes yrittää.
Tulihan se popcorni tänne taas pätemään :D

MIssä tässä nyt järkeä olisikaan?? Oliko järkeä ikinä lähteä edes sinne punttisalille sitä ensimmäistäkään kertaa?? Seurauksena on ollut paljon rikkinäisiä lihaksia,kipuja ja paljon paljon horkkaa.. Huom äärimmäisen paljon horkan väärin käyttöä.. Hyvä makkarapötky ystäväiseni, elämme vain yhden kerran.. Elämä on elämistä varten! Tähän vielä päätteeksi pari klisettä.. JUST DO IT Live you´r life yms yms.. Ps.. Paljon herneitä tarjolla moniin neniin =S
Asenne on kyllä kova ja itsekin elän niin täysiä kuin pystyn tässä elämässä. Itseäni vaan hirvittäisi tehdä liikettä isolla painolla jossa on joskus telonut itsensä useampaan kertaan :LOL:

Asenne on kyllä kova ja itsekin elän niin täysiä kuin pystyn tässä elämässä. Itseäni vaan hirvittäisi tehdä liikettä isolla painolla jossa on joskus telonut itsensä useampaan kertaan :LOL:
Oikeassahan olet kyllä, mutta harvoinpa "järkeä" on missään tekemisessä missä haastetaan kehoa ja viedään sitä likemmäksi sitä kropan ehdotonta limittiä, mutta se erottaakin lajiensa mestarit kaikista muista.
EI mulla nyt ole tarkoituksena enää mitään huippuromuja nostella kuhan vaan hieman teen haastetta itselleni,jotta salilla käyminen olisi mielekkäämpää tekemistä. 10x100kg dippailu tähtäimessä

Oikeassahan olet kyllä, mutta harvoinpa "järkeä" on missään tekemisessä missä haastetaan kehoa ja viedään sitä likemmäksi sitä kropan ehdotonta limittiä, mutta se erottaakin lajiensa mestarit kaikista muista.
EI mulla nyt ole tarkoituksena enää mitään huippuromuja nostella kuhan vaan hieman teen haastetta itselleni,jotta salilla käyminen olisi mielekkäämpää tekemistä. 10x100kg dippailu tähtäimessä
Siis ei siinä mitään että isoja romuja liikuttelee mutta jos itse oisin vaikka penkissä telonut itseni pahasti useampaan kertaan niin en usko että tankoon uskaltaisin enää yli 100kiloa laittaa :LOL:

Siis ei siinä mitään että isoja romuja liikuttelee mutta jos itse oisin vaikka penkissä telonut itseni pahasti useampaan kertaan niin en usko että tankoon uskaltaisin enää yli 100kiloa laittaa :LOL:
Kuinkahan monta kertaa reväytin rintalihaksiani ennen sitä totaali tuhoa... Ainakin tusinan verran molemmat yhteensä. Kuinkahan monta kertaa söin buranaa treeneihin, kun nivelet oli niin paskana, kolme leikkausta tehtiin ja siltikin vain yritin vielä päästä kondikseen ja kisoihin.
Kuten jo sanoin.. Mestarit on niitä jotka menee ja tekee miettimättä liikoja. Mutta kuten myös jo sanoin.. VIISASTA se ei ole =)
Nyt tämä mun tekeminen on todella kaukana kovista raudoista ja kuullostelen kyllä kroppaani joka treenillä, tein sitten vaikka ihan hauis kääntöjä tai vaikka kyykkyjä.
Kaikki me ihmiset olemme erilaisia ja sinne tänne tarvitaan niitä "suo kuokka ja Jussi" ukkoja tekemään/yrittämään. Ei se asenne siitä miksikään muutu, vaikka toinen käsi amputoitaisiin poies

Oon mietiötnyt sitä kun puhutaan ett " ei oo järkee". Jos mennään sillä niin meidän pitäisi vaan käydä töissä, nukkua, käydä lenkillä ja syödä hyvin. Onko mitään järkeä reenata kuin hullu 6 päivää viikossa? Ei ole mutta jotkut tykkää siitä. Itse en ymmärtä että joku pistää valtavia summia autoon esim. Sitten on tietenkin niitä älyttömiä juttuja mutta jätetään ne pois. Kai se on niin että pitää nauttia elmästä järkeä käyttäen..

Back
Ylös Bottom