Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta kiitos =) Tukka on ollut nyt hieman ? monelle,mutta itse diggaan siitä ja ainakin kesään asti ajattelin sitä pitää.Törkeen siisti tukka! Siis oikeesti aivan vitun siisti.
Kaikki kunnia kuuluu Mikelle! Herra soitti vaan mulle alkuviikosta ja kertoi ideansa Lauantaina tosiaan kuvattiin ja tulos oli oikeasti todella hyvä. Oli kiva tehdä tällaista missä olin "ohjattavana" ja sain vetää eräänlaista "roolia" Olen oikeesti otettu että sain olla mukana, olenhan mä nyt sentään tässä ihan oikeella MUSAVIDEOLLA =D
en tee tässä mitään mikä liikaa verottaisi mun tekemistä duunin tai muun elämän suhteen.. Jos alkaa tuntua siltä että menee liian vaikeaksi niin vaan lopetan... Helppoa eikö =)Kunhan et vedä itseäsi ihan piippuun tolla ruokavaliolla. Tiedän pari näyttelyautoa rakentaneena ettei maalarin työ ole ole aina kovin helppoa, sitten väännät vielä siihen päälle omaa audia ja treenaat..
elämä on vanhetessa aina luopumista jostain =) fiilis erittäin great ja se on nyt tällä hetkellä tärkeintä =)Surullista katseltavaa kun miehiltä lihat sulaa pois.