albertto
VIP
Kaikki pillin läpi.. paukut on aina kysymysmerkki sitten ku lakataan 'kiehuuko'Tuleeko käytettyä paukkupulloja? vai kaikki 2 k: na ruiskulla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki pillin läpi.. paukut on aina kysymysmerkki sitten ku lakataan 'kiehuuko'Tuleeko käytettyä paukkupulloja? vai kaikki 2 k: na ruiskulla?
Niinpä. Tullut joskus opittua kantapään kautta. On kyllä todella ammattimaista toimintaa mitä katellut noita videoita ja niitä lisää vaan.Kaikki pillin läpi.. paukut on aina kysymysmerkki sitten ku lakataan 'kiehuuko'
Enpä tiedä... Ihan omaksi iloksi värkkäilen näitä =) EI toki ihan pois suljettu ajatus ole kuitenkaan..Allan, vietkö audin ensivuonna mihinkään näyttelyyn? ACS/TCS pääsiäisenä?
Täytyy myöstää että hieman on niitä kovia treenejä ikävä silloin tällöin,mutta uskon että lihaksia voidaan kasvattaa monella eri metodilla ja tuo "kova treeni" on vain yksi osa alue.. (tämä siis mun mielipide)Onko Alulla ikävä enään niitä helvetin brutaaleja treenejä jaloille mitä Miken kanssa veditte? onko palo kehittyä kasvanut / vähentynyt nyt kun on joutunut vetää pikkasen käsijarru päällä? Jos joku ihme tapahtuisi ja lääkärit sanoisivat että kroppasi sekä sydämmesi kestäisi kaiken mahdollisen rääkin. Niin olisitko valmis lyömään kaasun pohjaan kaikilta osin ja katsomaan kuinka pitkälle on mahdollista fysiikkaasi viedä?
En usko että kirjoittaisin ADT sopimusta enää koskaan, sillä en oikein näe enää itseäni sen sopparin piiriin kuuluvana.. Mun kroppa on uitettu sellaisissa liemissä ettei se enää kuulu ikinä ADT piiriin =) Viime dietti tais olla n.8vko ja paino 105-->96,5kg Nyt lähdin dietille ilman painon mittailua. tarkoitus on vain koittaa siistiä kondista kesää varten ja sitten ehkä jatkella syksyyn jos kiinnostaa vielä =) Kanat mä ostan Heinon tukustaTervehdys. Mukava tosiaan seurata tekemiäsipä. Oletko koskaan ajatellut kisaavan testatussa kisoissa? Mites pitkä dietti sulla on paljo lähtö paino ja paljonko olisi tarkoitus kuoria pois? Mistä tuota kanaasi ostelet saisko tarkempi tietoja?