Allan Jokinen

Kaikki kunnia kuuluu Mikelle! Herra soitti vaan mulle alkuviikosta ja kertoi ideansa Lauantaina tosiaan kuvattiin ja tulos oli oikeasti todella hyvä. Oli kiva tehdä tällaista missä olin "ohjattavana" ja sain vetää eräänlaista "roolia" Olen oikeesti otettu että sain olla mukana, olenhan mä nyt sentään tässä ihan oikeella MUSAVIDEOLLA =D

Kaikki kunnia kuuluu Mikelle! Herra soitti vaan mulle alkuviikosta ja kertoi ideansa Lauantaina tosiaan kuvattiin ja tulos oli oikeasti todella hyvä. Oli kiva tehdä tällaista missä olin "ohjattavana" ja sain vetää eräänlaista "roolia" Olen oikeesti otettu että sain olla mukana, olenhan mä nyt sentään tässä ihan oikeella MUSAVIDEOLLA =D

Jos joskus lavalle nouset, niin kysy voitko ottaa lavalle audin mukaan, kuuluu oleellisesti sun vapariisi :D

Loistava video. Repeilin parissakin kohtaa. Hyvin kuvattu, editoitu, musa sopi loistavasti ja Allu veti pilke silmäkulmassa aivan törkeen hyvin roolinsa!! 5/5

Kolmas viikko takana diettiä ja nyt alkoivat "psykologiset" oireet =) Tähän asti on ollu ihan itsevarma fiilis vetää tätä erikoista diettä ja tehdä "omaa juttua" Tällä viikolla kun aamusittain katselen muutoksia kehossani peilistä onkin alkanut takaraivossa soimaan ajatus "hävitänkö minä kaikki lihani tässä samalla?" Noh onhan se ihan varmaa että Katabolian tuomia ihanuuksia kroppa joutuu kokemaan melkotavalla tätä valiota noudattaessani,mutta tuskinpa kuitenkaan mitään ihan järkyttäviä lihamääriä tulen menettämään. On se hassua kuinka sun oma mieli koittaa saada sut"järkiisi" ja lopettaa tämän kropan näännyttämisen =) Tänä aamuna paino oli 95,5kg vaikka nukuin hieman huonosti ja aamulla olo oli hieman nesteinen. Vielä muutamia viikkoja jäljellä ja on ihan mielenkiintoista kokeilla kuinka läski musta irtoo ja kuinka mieli pysyy leikissä mukana kun viikko viikolta kroppa joutuu tekemään duunia minimi energia määrillä..

Kunhan et vedä itseäsi ihan piippuun tolla ruokavaliolla. Tiedän pari näyttelyautoa rakentaneena ettei maalarin työ ole ole aina kovin helppoa, sitten väännät vielä siihen päälle omaa audia ja treenaat..

Kunhan et vedä itseäsi ihan piippuun tolla ruokavaliolla. Tiedän pari näyttelyautoa rakentaneena ettei maalarin työ ole ole aina kovin helppoa, sitten väännät vielä siihen päälle omaa audia ja treenaat..
en tee tässä mitään mikä liikaa verottaisi mun tekemistä duunin tai muun elämän suhteen.. Jos alkaa tuntua siltä että menee liian vaikeaksi niin vaan lopetan... Helppoa eikö =)

Surullista katseltavaa kun miehiltä lihat sulaa pois.
elämä on vanhetessa aina luopumista jostain =) fiilis erittäin great ja se on nyt tällä hetkellä tärkeintä =)

Allu kun kyselit kenkiä niin miten olis Adidas power pefcect 2 painonnostokengät? tarkotettu kyykkäämään, tukevat ja kestävät toimii hyvin jalkatreeneissä

21003542_142.png

Back
Ylös Bottom