Allan Jokinen

Ihan pakko kysyä kun tämä aihepiiri alkaa olemaan asian ytimessä ja ehkä se kiinnostavin elementti bodaamisessa, eli kuinka
paljon bodaus ja voimailu "reseptit" eroavat toisistaan? Pystyiskö Allu vielä pukata penkkiä täysillä jos
vaan paikat kestäis? Allu ja Mike voi vastata miten parhaaksi kokevat...

Ihan pakko kysyä kun tämä aihepiiri alkaa olemaan asian ytimessä ja ehkä se kiinnostavin elementti bodaamisessa, eli kuinka
paljon bodaus ja voimailu "reseptit" eroavat toisistaan? Pystyiskö Allu vielä pukata penkkiä täysillä jos
vaan paikat kestäis? Allu ja Mike voi vastata miten parhaaksi kokevat...
Reseptit on melkolailla samanlaisia.. Uskon että nopea painon nousu aiheutti tämän kaiken. Jos punnertaisin niin painoni ei olisi näin korkea vaan se pidettäisiin siellä 95-9 tietämillä ja näin ollen painneista ei EHKÄ olisi harmia..

Käy Allu napsimassa vaikka Mayorsin peilihuoneessa kuvat perus poseista nyt kun on viel massat tallella. Ois kiva nähä milta nykyään näyttää ku videolla ainakin oli kyl hurjat massat tullu sitte offin ja on niitä varmaan itsekkin kiva katsella joskus vuosien päästä :)

Kiitos vielä kaikille tsempeistä. Päivä on ollut melko kummllinen ja onneksi on jo ilta niin saan tämän päivän päätökseen. Kaikenlaisia mörköjä on pyörinyt mielessä, pystynkö enää ikinä kilpailemaan raudan parissa, onko mun vaan pakko hyväsyä se tosiasia etten enää kestä näitä karkeloita. Mun elämään on kilpaileminen kuulunut oleellisena osana jo niin kauan että se on ikäänkuin osa mun elämää, nyt tuntuu siltä että mun on pakko luopua jostain mulle rakkaasta asiasta elämässäni, niin tai näin on vain katsottava peiliin ja todeta että vuosien "käyttö" on jättänyt jälkensä mun kehoon ja kaikkien niiden voitokkaiden vuosien maksun aika on alkanut. Voisin toki kieli keskellä suuta koittaa vielä painelääkkeiden avustuksella väkisin jatkaa, mutta kun jo nyt on isoja ongelmia niin mitä se on sitten kun dietti alkaa? Mun kropalla alkaa vaan kilometrit täyttyä näiden hommien osalta, siltä ainkain tuntuu nyt. Käyn silti treenillä mutta otan iisimmin ja teen asioita nyt ihan fiiliksen mukaan, toivottavasti paino laskee nopeasti ja paineet siinä samalla. Kiitos vielä kaikille tsempeistä!

Käy Allu napsimassa vaikka Mayorsin peilihuoneessa kuvat perus poseista nyt kun on viel massat tallella. Ois kiva nähä milta nykyään näyttää ku videolla ainakin oli kyl hurjat massat tullu sitte offin ja on niitä varmaan itsekkin kiva katsella joskus vuosien päästä :)
Ei huono idea =)

Oliko ongelma nyt se verenpaine vai oliko muita ongelmia sydämen kanssa? Verenpainetta on helppo seurata ja kyllä jos paino nousee noin paljon noin lyhyessä ajassa niin en ihmettele. Se on vähän sellainen juttu että kaikki menee hyvin aika kauan mutta sitten kuin ikää rupee olemaan +50 niin se voi yhtäkkiä sanoa poks. Itse olen roinannut n. 5 vuotta mutta "oikeilla aineilla" verenpaine ei ole noussut yhtään mutta ei ole painokaan. Allulla on kuitenkin se hyvä puoli että se on se kilpaileminen joka tekee sen että haluaa vetää täysillä, se on vittumaista jos koko identtiteetti lähtee lihasten mukaan

Olisiko tämä alkua jollekin todella hienolle asialle, joka voisi liittyä Allun henkisyyteen. Istuppas Allu vihdoin Mikan sohvalle juttelemaan muustakin kuin bodauksesta. Kysyntää tällaiselle keskustelulle on. Elämme uutta aikaa, jossa yhä useammat heräävät unesta ja laittavat valot päälle. Jos kiinnostaa Allu, olisi siistiä nähdä teikäläinen Timo Tahvanaisen Shadow Camerassa haastateltavana.

Kiitos Allulle vastauksesta! Podiskenen suorin ja rehellisin ukko vaikka ei oo lavalla käynytkään! :worship:
Harmi että hyyty alkumetreillä ura, alkoi just mennä mielenkiintoiseksi. Asenne oli kyllä rautaisen tinkimätön, mutta ei sitä kaikkea
ihan tahdonvoimalla tehdä. Kuvat kunnosta muistoks ja nyt sit nainen kainaloon ja vähän happee aivoihin. Kova paikka niinkuin yllä jo todettiin
kun koko aikuisikä on riehuttu salilla ihan tosissaan niin tuskin se ihan yhdessä yössä tasottuu. Hyvä että et ole viina/huumemiehiä ne
on tainnu aika monella sali-ukolla olla se seuraava "projekti" ja viimeinen myös... Sen mitä tosta sun touhusta tietää niin voi todeta
että kaikkensa on mies pöytään laittanu ja enempää on turha keltään pyytää!... (Valmennus vois olla looginen jatkumo)

Kiitos kaikesta!:puntti: (Vittu menee tunteelliseks...)

Mikelle pikku vink vink että nyt studiokuvat Allusta

https://soundcloud.com/stream

Siellähän me ollaan Allun kanssa juteltu laadukkaasti äänitetyssä podcastissa jo monta jaksoa muusta kuin bodauksesta. Ja voitettiin sitten 2016 vielä parhaan podcastin palkinto Suomessa.

Syväluodatut ja kartoitetut aihealueet olivat? :rolleyes: Sen verran huonosti ootte muissa videoissa podcastejanne promonnu et ei oo houkutellu kuuntelemaan.
Käytän sen sektorin ajan mieluummin oma käyrä kädessä, viihdyttävän viihteen parissa! :david: Yeah buddy!!! :pano:

Podcastit on ihan parasta vaikka pistää pidemmällä automatkalla soimaan. Siinä mitään tarkkoja aihealueita tarvita vaan nimenomaan sitä mitä sylki suuhun tuo, noissa pätkissä takuuvarmasti ilman sensuuria. Allun aasinsillat aiheesta toiseen ihan omassa kastissaan :D

Toivon mukaan Allua nähdään ja kuullaan jatkossakin vaikka kisailut olisivatkin lopullisesti ohi.

Olisiko mitenkään apua jos kävis verenluovutusksessa.
Pitäisi varmaan saada verenpainetta laskettua huomattavasti, jotkut Prot käyttää kuten Seth Feroce.
Onks idea ninku että ku oma kroppa on aika sekasi ja rikki ja moni asia vähä vinksallaan Mayorsin "omalääkärien" resepteillä ni käydään ratkaisuna luovuttaan just siitä kropasta verta jollekki kuolemansairaalle?

Cool.

Olisiko mitenkään apua jos kävis verenluovutusksessa.
Pitäisi varmaan saada verenpainetta laskettua huomattavasti, jotkut Prot käyttää kuten Seth Feroce.
Enpä ole moisesta ikinä kuullut. Sen sijaan liian korkean hemoglobiinin alentamiseen kylläkin.
Olen käynyt verenluovutuksessa yli 30 kertaa. Ainakin Suomessa on hyvin tarkkaa, kuka saa luovuttaa ja kuka ei. Jos ei lääkärin määräämä, niin esim. anaboliset steroidit aiheuttavat pysyvän luovutuskiellon siinä missä huumeetkin.

EI tietenkään kellekään. Luulis että jokainen tuntee jonkun hoitaja/läääkäri joka voi suorittaa kyseisen toimenpiteen.

Onko sitten idiootti ajatus malli, mutta liian suuri paine yleisestikin aiheuttaa ongelmia, oli kyseessä vesijohto tai ihminen. Luulisi että sen paineen alentaminen auttaisi. Vaikka poistamalla kyseistä ainetta josta paine aiheutuu.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom