Ei vaan vaihdettiin raskaaseen kun huomattiin, että ysi on liian kaukana.Itse olen ihmetellyt vähän tuota, että miks helvetissä elopainoa on pidetty niin korkealla, vaikka tavoite oli kisata alle 90?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan vaihdettiin raskaaseen kun huomattiin, että ysi on liian kaukana.Itse olen ihmetellyt vähän tuota, että miks helvetissä elopainoa on pidetty niin korkealla, vaikka tavoite oli kisata alle 90?
Reseptit on melkolailla samanlaisia.. Uskon että nopea painon nousu aiheutti tämän kaiken. Jos punnertaisin niin painoni ei olisi näin korkea vaan se pidettäisiin siellä 95-9 tietämillä ja näin ollen painneista ei EHKÄ olisi harmia..Ihan pakko kysyä kun tämä aihepiiri alkaa olemaan asian ytimessä ja ehkä se kiinnostavin elementti bodaamisessa, eli kuinka
paljon bodaus ja voimailu "reseptit" eroavat toisistaan? Pystyiskö Allu vielä pukata penkkiä täysillä jos
vaan paikat kestäis? Allu ja Mike voi vastata miten parhaaksi kokevat...

Ei huono idea =)Käy Allu napsimassa vaikka Mayorsin peilihuoneessa kuvat perus poseista nyt kun on viel massat tallella. Ois kiva nähä milta nykyään näyttää ku videolla ainakin oli kyl hurjat massat tullu sitte offin ja on niitä varmaan itsekkin kiva katsella joskus vuosien päästä![]()

(Vittu menee tunteelliseks...)Mikelle pikku vink vink että nyt studiokuvat AllustaKäy Allu napsimassa vaikka Mayorsin peilihuoneessa kuvat perus poseista nyt kun on viel massat tallella. Ois kiva nähä milta nykyään näyttää ku videolla ainakin oli kyl hurjat massat tullu sitte offin ja on niitä varmaan itsekkin kiva katsella joskus vuosien päästä![]()
Et varmaan ole koskaan kuullut Pakkotoisto Podcastista. Studiolle voitais kyl mennä.Allu vihdoin Mikan sohvalle juttelemaan muustakin kuin bodauksesta
Et varmaan ole koskaan kuullut Pakkotoisto Podcastista. Studiolle voitais kyl mennä.
https://soundcloud.com/streamMikä se on?
https://soundcloud.com/stream
Siellähän me ollaan Allun kanssa juteltu laadukkaasti äänitetyssä podcastissa jo monta jaksoa muusta kuin bodauksesta. Ja voitettiin sitten 2016 vielä parhaan podcastin palkinto Suomessa.
Sen verran huonosti ootte muissa videoissa podcastejanne promonnu et ei oo houkutellu kuuntelemaan.
Yeah buddy!!! 
Onks idea ninku että ku oma kroppa on aika sekasi ja rikki ja moni asia vähä vinksallaan Mayorsin "omalääkärien" resepteillä ni käydään ratkaisuna luovuttaan just siitä kropasta verta jollekki kuolemansairaalle?Olisiko mitenkään apua jos kävis verenluovutusksessa.
Pitäisi varmaan saada verenpainetta laskettua huomattavasti, jotkut Prot käyttää kuten Seth Feroce.
Enpä ole moisesta ikinä kuullut. Sen sijaan liian korkean hemoglobiinin alentamiseen kylläkin.Olisiko mitenkään apua jos kävis verenluovutusksessa.
Pitäisi varmaan saada verenpainetta laskettua huomattavasti, jotkut Prot käyttää kuten Seth Feroce.