Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on mun mielestä julkaistukkin jo, ellen nyt ole ihan väärässä..Millon se yks podcasti julkaistaan, missä selviää miksi Kale ja Valde? :d
Mulla oli se hetken,mutta en vaan käsittänyt miten se toimii... Poistin sen ja totesin olevani liian yksinkertainen moiseen sovellukseen =)Allu sais ladata sen snapchatin, sen verran kova huumorimies kun on.
Käske miken opettaa. Sanotaanko, että olin aluksi samanlainen, koska ohjelmaan on vitun vaikea päästä sisälle. Aikani sitä räpläsin ja sain opastusta muilta, niin äkkiä sen oppi. Ja kyllä kannatta! Tuo snäppi voisi melkein kokonaan korvata noi sun videblogit, koska se toimisi siihen hommaan vallan mainiosti! Säästäisit itsekin pirusti aikaa ja vaivaa viden uppaamisesta jne..Se on mun mielestä julkaistukkin jo, ellen nyt ole ihan väärässä..
Mulla oli se hetken,mutta en vaan käsittänyt miten se toimii... Poistin sen ja totesin olevani liian yksinkertainen moiseen sovellukseen =)
Eikös nuo videot ole katsottavissa snäpissä sen 24 tuntia? Joku ehkä haluaisi katsoa näitä myöhemminkin, kaikessa rauhassa ja paremmalla ajalla. Jos pelkkään snäppiin mennään, niin omasta puolestani saa olla. Onneksi jotkut pyrkivät tekemään vielä ihan laadukastakin videomateriaalia.
Eikös tuossa ala jo paikat kylmenemään settien välissä?Olis ollut varmasti ihan näkemisen arvoista kateltavaa mutta tosin tylsää.. Itelläni oli piikkaus aikana sellainen "volyymi" treenillä että pukkasin setin ja istuin n.8-12min ja sitten seuraava
itse en mielelläni prätkien osia maalaa, ihan vaan sen takia että yleensä harrastelijoilla on vaatimustaso 'näyttely' tasoa, välihionta pintaa odottavat ja kun saavat ruiskutetun pinnan niin ei ole hyvä, mutta silti hintaa ei saisi paljoa olla "harrastus on jo muutenkin tullut niin kalliiksi" =) En nyt osaa tähän hätään oikein suositellakkaan ketään muutaku Auto Dent Oy. Kysy Janne Rajalaa ja kerro multa terveiset =)Allu onko kokemusta prätkäkypärän maalaamisesta? Mihin hintahaarukkaan suunnilleen ammutaan jos umpikypärän sutasee yksi väriseksi. Tai jos tiedät jonkun huokeen pajan pääkaupunkiseudulla, niin otan mieluusti vastaan.
tällä simuloitiin Kisa tilannetta, jotta sitten kisassa ei tulisi yllärinä mennä nostamaan 10min istuskelun jälkeenEikös tuossa ala jo paikat kylmenemään settien välissä?
Salaattia, sitruunaa ja ketsuppia kylykeen vaan niin todella helposti uppoo.. rasvaahan tossa setissä ei ole joten 2h on itelleni ihan Maximi seuraavaan ateriaan jossa onkin sitten rasvaaMites allu duunaat tuon seitin? Ite oon kyllä niin vässykkä, että ei saa millään uppoomaan, jos ei jotain kastiketta duunaa siihen kylkeen.

Mitenkäs @Heimopäällikkö kuinka kipeet on etureidet?![]()