Allan Jokinen

Noojo en usko, että mitään dramaattista 3kk aikana ehtii tapahtumaan jos kuitenkin treenit yms pidetään oikealla tasolla. Mikeäkin kun tässä seuraillut, että ihan "ok natukunto" :)

Sitten kun taas turbo pörähtää käyntiin, niin nälkä tehdä lihaa on varmasti valtava
Dramaattisen määritelmä on kuin veteen piirretty viiva.. Se muuntuu koko ajan kun aika etenee.. En haluasi antaa yhtään pois,sillä tiedän että jokaikistä lihasgramaa tarvitaan siellä lavalla, mutta tämä on vain tehtävä ja thats it..

Kuulosti omaan korvaan aika matalilta nuo Allun kalorimäärät. Itse ollut nyt yli kaksi kuukautta dieetillä ja lepopäivinä kalorit minimissään 3000, treenipäivinä minimissään 3500. Lisäksi yksi päivä viikosta vähän vapaampaa syömistä. Silloin saattaa tulla yli 4000 kilokaloria. Paino on huvennut näillä kaloreilla vähän turhankin nopeasti, kiloa viikossa mennään alaspäin.

Kuva viimeisemmästä SM kisa voitosta.. tällä voitolla mentiin viimeistä kertaa EM kisaan.. Kyllä vieläkin joskus mieli halajaa menneseen ja siihen mitä niin kovasti koitin tavoittaa useita vuosia. Voimailu oli todella suuressa roolissa mun elämässä monta vuotta, olen tottunut kilpailemaan ja nyt kun voimailu on taaksejäänyttä loukkaantumisen takia janoan vielä takasin kilpailemaan estraadille kovien ukkojen kanssa.

Liitteet

• Allu SM.webp
    Allu SM.webp
    125,8 KB · Katsottu: 1 136
Ootko kans 10% rasvoissa?

Hehheh, no en valitettavasti ole - vielä. Toivottavasti ennen lumia sulamista olen.

Ehkä kuitenkin nuo minun kalorimäärät ja rasvaprosentti ovat toissijaisia asioita. Olin vain kuvitellut, että yli satakiloisella bodarilla kalorimäärä olisi kisakauden ulkopuolella aina aika tavalla suurempi. Mutta en missään nimessä epäile, etteikö herroilla olisi asiantuntemusta tässäkin asiassa. Varmasti ovat arvioineet ihan kohdalleen nuo. Ja nämähän ovat hyvin yksilökohtaisia asioita, joissa vaihtelut eri henkilöiden välillä voivat olla suuriakin.

Kun Allu nyt kisoihin on menossa niin olisiko mahdollista ottaa esim. samassa paikassa/valossa kehityskuvia vaikka kolmen viikon välein? Samalla kertoa vähän omia tuntemuksia kunnon edistymisestä yms. Palvelisiko se sinua itseäsikin kun peilikuvalle meinaa tulla itse vähän sokeaksi ja edistystä ei meinaa huomata?
Kisavalmisteluprojektit on erittäin mielenkiintoisia seurata ja varsinkin Allua kun rennon oloinen tyyppi. Tsemppiä urakkaan.
Nyyssölällä oli jokin kisa(olikohan joku road to gp), mistä häneltä tuli hyvin matskua. Sitä tuli tiiviisti seurattua.

Allan voittaa jonain päivänä kehonrakennuksen raskaan sarjan Suomen mestaruuden.
Koitetaan nyt ensin päästä lavalle ja sinne jos päästään, niin koitetaan olla todella hyvässä kunnossa.. Voitto taistelu alkaa vasta sieltä ja mitä tohon raskaaseen tulee, niin olishan se hianoo =)

Kun Allu nyt kisoihin on menossa niin olisiko mahdollista ottaa esim. samassa paikassa/valossa kehityskuvia vaikka kolmen viikon välein? Samalla kertoa vähän omia tuntemuksia kunnon edistymisestä yms. Palvelisiko se sinua itseäsikin kun peilikuvalle meinaa tulla itse vähän sokeaksi ja edistystä ei meinaa huomata?
Kisavalmisteluprojektit on erittäin mielenkiintoisia seurata ja varsinkin Allua kun rennon oloinen tyyppi. Tsemppiä urakkaan.
Nyyssölällä oli jokin kisa(olikohan joku road to gp), mistä häneltä tuli hyvin matskua. Sitä tuli tiiviisti seurattua.
On todellakin mahdollista ottaa kuvia. Mulla tulee tota vlogia melko tiuhaan ja Miken kanssa tulee matskua myös aika paljon,joten kyllä kuulumiset tulee jollain tavalla kerrottua muutamaan kertaan viikossa, nyt kun ollaan tavallaan "tyhjäkäynnillä" tällähetkellä niin ei kehitystä tapahdu, pikemminkin antikehitystä =)

Pitää kyllä kysyä, että eikö mikään riitä? Videoita tulee kamalaa vauhtia, tehdään podcasteja ja vielä sitten Canonilla isompia treenipätkiä.

Omasta mielestä tuo kuntokuva proggis kannattaa tehdä kyllä, mutta julkaista kuvat vasta jälkeenpäin!
Säästyy lavalle asti se BOOM- efekti.:rolleyes:

Pitää kyllä kysyä, että eikö mikään riitä? Videoita tulee kamalaa vauhtia, tehdään podcasteja ja vielä sitten Canonilla isompia treenipätkiä.
Se idea varmaan mitä kysyjä haki takaa mitä itsekin kannatan, eli on vertailukelpoisia kuvia mistä näkisi sen kehityksen. Hyviä videoitahan nämä ovat eikä mikään niistä pois, mutta jos joku video on vaikka jalkatreeni ja toisessa tehdään kädet, niin eri kehon osien pumppi syö kaiken vertailuarvon videoilta. Videoita ei tarvitse kyllä mitenkään muokata!

kyllä riittää ja loistavaa kun tulee matskua mr.jokisesta.pitkästä aikaa kiinnostaa taas hc-kehonrakennus ja uskon tosissaan allun mahdollisuuksiin keholavoilla.vanha kiittää ja kumartaa

Oli masalassa pelattu loton voittorivi. Pelaakos allu rahapelejä?
En pelaa mutta taidan aloittaa kun melko lähelle osui tuo edellinen voitto =)

kyllä riittää ja loistavaa kun tulee matskua mr.jokisesta.pitkästä aikaa kiinnostaa taas hc-kehonrakennus ja uskon tosissaan allun mahdollisuuksiin keholavoilla.vanha kiittää ja kumartaa
Videoita tulee mukavan tasaiseen tahtiin,huomenna taas tulossa vlogi + treeniä.. kiitos että löytyy uskoa mun tekemisiin =)

Back
Ylös Bottom