Allan Jokinen

Oliko Allulle riittävä lepo tämä viikonloppu vai vieläkö tuntuu että lisää lepoa vaatii?
2 päivää oli totaali lepoa ja siinä samalla tuli hoidettua tankkauskin. fiilis on ihan ok ja sunnuntaina jo aloitin uuden kierron tupla treenillä.. etujalat piti ottaa tänään Miken kanssa mutta päätin antaa niille hieman enemmän extra lepoa.. Huomenna Miken kanssa olat ja torstaina sitten kokeillaan taas Allun kykyä sietää kipua.. Offi alkoi 17.1 joten jossain vaiheessa kropan kuuntelu tulee isompaan rooliin. 2kk päästä otetaan uudet verikokeet ja katsotaan olisko hdl siellä missä kuuluu ollakin. Päivittelen fiiliksiä offilta myös niin näkee hieman kuinka ukko reagoi tähän uuteen juttuun.. henkisesti saattaa olla hieman paha, mutta ei tähän ole muutkaan kuolleet =)

Ja nyt sitten, ettei kukaan ala ottamaan sitä vittuilun asennetta, Allun treenejä muutetaan lyhyemmiksi, mutta intensiteetti pidetään yllä. Työmäärää vähennetään jonkinverran tauon ajaksi. Sitten taas kroppa vastaa paremmin kunnon tykitykseen, joten tällä tauolla varmistetaan kropan palautuminen tehokkaasti, sekä valmistaudutaan rypistykseen ja dieettiin. Jos me jatkettais yhtä kovaa, niin mistä me revitään sitten dieetillä tarvittavat lisätehot jos jo tehdään sata lasissa.

View: https://youtu.be/KWCPWLesoTk

Olet sinä Jokinen vaan harvinaisen mukava lisä ja väriläiskä tähän Suomen bodyskeneen. Pakko jälleen kerran vilpittömästi kehua tuota miten avoimesti puhut asioista, myös siitä kuuluisasta "roinastakin". Olet asiallinen ja jämäkän oloinen, perusrehti suomalainen mies. Arvostan.

Harvoin näkee yhtä avointa ja oikeesti aitoa ihmistä. Allu on kyl huippu tyyppi

No mutta kiitos =) Eihän tuossa nyt varsinaisesti mistää roinasta puhuta, vaan pikemminkin sen väliaikaisesta lopettamisesta ja mitä tunteita se mussa herättää.. Ehkä ihan hyväkin hieman antaa kärsivää vaikutelmaa aiheesta,jos vaikka joku junnu tsekkaa ja miettii lähteäkkö tälle tielle ja hoksaakin että niihin voi narahtaa henkisellä tasolla ihan oikeasti ja vieläpä niin jännästi että et edes huomaa kun se tapahtuu..

Allu on pikku hiljaa kohoamassa yhdeksi merkittäväksi suomalaisen body- ja voimailumaailman vaikuttajahahmoksi, laajan kokemuksensa sekä verbaalisen kyvykkyytensä ansiosta ja mikä tärkeintä, hän kykenee laaja-alaisesti ja luontevasti puhumaan asiasta, kuin asiasta. Ainesta myös bodyalan toimittajaksi ja tv-keskusteluihin.

Allu on pikku hiljaa kohoamassa yhdeksi merkittäväksi suomalaisen body- ja voimailumaailman vaikuttajahahmoksi, laajan kokemuksensa sekä verbaalisen kyvykkyytensä ansiosta ja mikä tärkeintä, hän kykenee laaja-alaisesti ja luontevasti puhumaan asiasta, kuin asiasta. Ainesta myös bodyalan toimittajaksi ja tv-keskusteluihin.
Oho! Nyt tuli iso kehu =) ENnenku mua mihinkään kommentaattorin hommiin istutetaan niin pitäs olla melko kattava tietämys lajista ja vielä ainakin näen itseni ihan pelkkänä oppopoikana ja kunnes sinne lavalle asti pääsen olen pelkkä WANNABE bodarija niitähän on maailma pullollaan.. Eli lyhyesti kiteytettynä, olen ihan normi tallaaja teidän kaikkien joukossa, vielä en ole ansainnut "natsojani" tässä lajissa.. Voimailun saraltakin ansioiduin pelkässä yhden lajin voimailussa, siitä toki omaan jo kokemusta ja hieman tietoakin mutta uskonpa että paljon on porukkaa ketkä ovat paljon fiksumpia tälläkin osastolla kuin minä.. Punnertaminen oli mulle "luontaista" sen kanssa kun touhusin niin tiesin ja tunsin itseni, tein usein kondiksen lähtien ihan nollasta ja ja noin 10vko aikana tein piikki kunnon, usein loukkaantumisien jälkeen tämä on tehty tähdäten johoonkin kisaan

.., vielä ainakin näen itseni ihan pelkkänä oppopoikana ja kunnes sinne lavalle asti pääsen olen pelkkä WANNABE bodarija niitähän on maailma pullollaan.. Eli lyhyesti kiteytettynä, olen ihan normi tallaaja teidän kaikkien joukossa, vielä en ole ansainnut "natsojani" tässä lajissa..

Oppipojan asenne on hyvä lähtökohta, jolla voi päästä pitkälle. Se juuri kuvastaa oikeanlaista nöyryyttä ja avoimuutta oppia lisää. Ja lopulta, kukaan ei tiedä kaikkea, eivät edes ne "natsansa" hankkineet. Mutta kun jatkat nykyisellä linjalla, niin lisää tietoa ja kokemusta tulee. Wlogit, videot ja kaikki muu on hyvää harjoittelua tulevaan. Treenit Miken kanssa on yksi etappi, jossa varmasti opit taas paljon uutta. Ihmiset myös pitävät siitä, että "olet vain yksi meistä", miehenä joka puhuu niistä asioista mistä ihmiset haluavat kuulla, ilman poliittisen korrektiuden tuomaa rasitetta. Nyt on opiskelun aika ja jos ovia avautuu uusiin mielenkiintoisiin haasteisiin, niin olet valmis, kun pohjat on jo rakennettu.

Punnertaminen oli mulle "luontaista" sen kanssa kun touhusin niin tiesin ja tunsin itseni, tein usein kondiksen lähtien ihan nollasta ja ja noin 10vko aikana tein piikki kunnon, usein loukkaantumisien jälkeen tämä on tehty tähdäten johoonkin kisaan

Mitä tarkoittaa nollasta lähteminen sinun tapauksessa? Jos on ollut vaikka pidempi loukkaantuminen alla ja ensimmäiset penkki treenit, niin kuinka suurista (vai pienistä?) painoista lähdet uutta kuntoa rakentamaan?

On se kyllä tämä automaalari oikeasti mieltä piristävä ja positiivinen tapaus. Menestystä treeniin!!!
Kiitosta =)

Oppipojan asenne on hyvä lähtökohta, jolla voi päästä pitkälle. Se juuri kuvastaa oikeanlaista nöyryyttä ja avoimuutta oppia lisää. Ja lopulta, kukaan ei tiedä kaikkea, eivät edes ne "natsansa" hankkineet. Mutta kun jatkat nykyisellä linjalla, niin lisää tietoa ja kokemusta tulee. Wlogit, videot ja kaikki muu on hyvää harjoittelua tulevaan. Treenit Miken kanssa on yksi etappi, jossa varmasti opit taas paljon uutta. Ihmiset myös pitävät siitä, että "olet vain yksi meistä", miehenä joka puhuu niistä asioista mistä ihmiset haluavat kuulla, ilman poliittisen korrektiuden tuomaa rasitetta. Nyt on opiskelun aika ja jos ovia avautuu uusiin mielenkiintoisiin haasteisiin, niin olet valmis, kun pohjat on jo rakennettu.
Oon oppinu aikoja sitten että turhaa on ylpeillä oikeestaan millään muille ihmisille, sillä se vaan aiheuttaa pahennusta ympärilläsi, mielummin van hymyilen ja halaan kaikkia =)

Mitä tarkoittaa nollasta lähteminen sinun tapauksessa? Jos on ollut vaikka pidempi loukkaantuminen alla ja ensimmäiset penkki treenit, niin kuinka suurista (vai pienistä?) painoista lähdet uutta kuntoa rakentamaan?
Edellisen olka leikkauksen jälkeen tein ihan vidoitakin miten tein kuntoa, taisin lähteä 50kg painosta ja päädyin muistaakseni 10vko aikana 200kg korville. Alku treeneissä jopa 50kg painoi käsillä kun olin ollut pitkään punnertelematta ollenkaan

Tosta siskonpojan räppi harrastuksesta tuli mieleen, että tällä hetkellä on muutamakin romaniräppäri ihan hyvässä flowssa. Esim taisto tapulista. Eli siis ei mikään mahottomuus nousta skenessä ;)

Tosta siskonpojan räppi harrastuksesta tuli mieleen, että tällä hetkellä on muutamakin romaniräppäri ihan hyvässä flowssa. Esim taisto tapulista. Eli siis ei mikään mahottomuus nousta skenessä ;)
Ok. En tiennytkään tästä, laitan jossain vaiheessa johonkin videoon taustalle soimaan niin saa ihmiset kuulla sitä.

Oli taas ilo katsella Miken ja Allanin treenivideota. Olkapäät saivat kyytiä. Te ootte jätkät hyviä tyyppejä.
Kiitos. Harvoin tulee sivuolat kipeiksi, mutta tämä oli taas sellainen jumppa mikä toimi ku junan vessa.. Suosittelen!

Noojo en usko, että mitään dramaattista 3kk aikana ehtii tapahtumaan jos kuitenkin treenit yms pidetään oikealla tasolla. Mikeäkin kun tässä seuraillut, että ihan "ok natukunto" :)

Sitten kun taas turbo pörähtää käyntiin, niin nälkä tehdä lihaa on varmasti valtava

Back
Ylös Bottom