Allan Jokinen

Täytyy sanoa, että vaikka Allua jo ennestäänkin olen hyvänä tyyppinä pitänyt niin tuo uusimmassa vlogissa ilmitullut mielipide heikompien suomalaisten auttamisesta nosti arvostuksen täältä suunnasta ihan uusii ulottuvuuksiin. Jonkin verran itse työelämän ja opiskeluiden kautta heikko-osaisempien kanssa tekemisissä olleenna, niin onhan noita niin karmeita ihmiskohtaloita täällä Suomessakin, että ne jotka huutelevat "vastuunottamisesta omasta elämästään" ja sosiaaliturvien lopettamisesta yms. niin ovat joko syntyneet kultalusikka perseessä eivätkä ymmärrä rankoista ihmiskohtaloista mitään, tai vaihtoehtoisesti ovat aivan yksinkertaiesti ja täysin sosiopaatteja jotka tarvitsisivat itsekin apua.
Vaikkakin joku syyllistyisikin "vastuuttomaan elämään" ja sössisi raha asiansa, ei sen tulisi tarkoittaa nälkää kuitenkaan.

Suomessakin, että ne jotka huutelevat "vastuunottamisesta omasta elämästään" ja sosiaaliturvien lopettamisesta yms. niin ovat joko syntyneet kultalusikka perseessä eivätkä ymmärrä rankoista ihmiskohtaloista mitään, tai vaihtoehtoisesti ovat aivan yksinkertaiesti ja täysin sosiopaatteja jotka tarvitsisivat itsekin apua.
Lol. Tässä oikein kulminoituu suomalainen asenne. Se joka menestyy, on joko syntynyt kultalusikka suussa tai on sosiopaatti. Mutta taas se, joka ei tee mitään kenenkään eteen, on sankari. Tajuatko sä yhtään, että ne menestyjät maksaa eniten veroa ja tekevät enemmän hyvää vähäosaisten eteen mitä sinä? Sun katkeralla länkytyksellä ei tapahdu hevonvittua ikinä.

Lol. Tässä oikein kulminoituu suomalainen asenne. Se joka menestyy, on joko syntynyt kultalusikka suussa tai on sosiopaatti. Mutta taas se, joka ei tee mitään kenenkään eteen, on sankari. Tajuatko sä yhtään, että ne menestyjät maksaa eniten veroa ja tekevät enemmän hyvää vähäosaisten eteen mitä sinä? Sun katkeralla länkytyksellä ei tapahdu hevonvittua ikinä.
Sieltä lähti kunnon kärjistykset eetteriin. Ensinnäkään en missään vaiheessa puhunut menestyjistä mitään, enkä edes tuolla kultalusikka-kommentilla viitannut taloudellisiin lähtökohtiin, vaan siihen ettei ole koskaan elämässään altistunut sellasille asioille mitä monet kokee arkielämässään. Samoin en sankarin viittaa sovittanut kenellekään, päinvastoin ennemminkin uhreja ovat usein. Myös tuo veronmaksaja kommentti sulta ihmetyttää, juurihan mainitsin että töitä teen, eli täten myös veroja maksan. Silti edelleen, se joka on esimerkiksi psykiatrista hoitotyötä tehnyt tai muuten vain läheltä noitten ihmisten tuskaa todistanut ja silti on sitä mieltä että oman onnensa varaan vaan vaikka katuojaan perheineen, on kyllä ihan sanan varsinaisessa merkityksessä sosiopaatti. Mutta monissa älykköpiireissähän tuota pidetään ihan positiivisena ominaisuutena.

Mutta tämä tästä, on näitä ikuisuusaiheita, joihin on vain todettava että koskaan kaikki ei ole samaa mieltä.

Mä olen itse noussut sossun luukulta työttömyydestä tähän pisteeseen. Vituttaa tommoiset ihmiset jotka hyysää kädet munissa saamattomia paskoja. Eri asia jos ihminen ajautuu tuhoon muista syistä, mutta oman tahdon puutetta ei KOSKAAN saisi silittää.

Mä olen itse noussut sossun luukulta työttömyydestä tähän pisteeseen. Vituttaa tommoiset ihmiset jotka hyysää kädet munissa saamattomia paskoja. Eri asia jos ihminen ajautuu tuhoon muista syistä, mutta oman tahdon puutetta ei KOSKAAN saisi silittää.
Sen verran vielä, että jos joku ihan vaan laiskuuttaan kieltäytyy työstä ja jättäytyy sossun tuille, niin sellaiselle ihmiselle riittää kyllä IMO ihan välttämättömimmät eli ruokaa ja joku yhteismajoitus. Puhuin oikeasti kipeistä ihmisistä.

Sen verran vielä, että jos joku ihan vaan laiskuuttaan kieltäytyy työstä ja jättäytyy sossun tuille, niin sellaiselle ihmiselle riittää kyllä IMO ihan välttämättömimmät eli ruokaa ja joku yhteismajoitus. Puhuin oikeasti kipeistä ihmisistä.
Meidän sosiaaliturva oikein kannustaa roikkumaan muiden rahoilla.

Yhteiskunta on monella mittarilla onnistuneemp/turvallisempi/parempi mitä pienemmät tuloerot ovat. Siitä on äärimmäisen vahvaa näyttöä olemassa. Ja pienet tuloerot lisäävät myös suurituloisten hyvinvointia.

Mun piti alunperin tulla esittämään väite Allusta, mutta ehkä mä tyydyn vaan jättämään sen tähän ilman perusteita: Oot huikee ukko.

Toistan, oot huikee ukko. Jatka samaan malliin. :)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kuinkas Allun takareidet voi treenin jälkeen?
Reiskat on kipeet, mutta toipuu kyllä.. Hieman nopeammin jalat alkaa toipumaan rääkistä kuin rääkistä.

Meinaako Alberto pitää 3kk tauon kreatiiniista ? Kuinka pitkiä taukoja ennen ollut ?
No sanotaanko 2-3kk =) Ongelma on kolesteroli ja sen takia puhdistetaan kroppaa nyt sitten kunnolla.. Onhan noita taukoja tullut ja mennyt, mutta sellaista ihan offia ei ole ollut hetkeen..Tänään kävin ottamassa verikokeet nähdään missä ollaan nyt ja sitten jo hieman saadaan kartoitettua kuinka romuna Allu sisältä onkaan =)

Mun piti alunperin tulla esittämään väite Allusta, mutta ehkä mä tyydyn vaan jättämään sen tähän ilman perusteita: Oot huikee ukko.

Toistan, oot huikee ukko. Jatka samaan malliin. :)
NO mutta hei me ollaan todella upeita kaikki kun oikein tarkkaan tarkastellaan =D Isot kiitokset nyt kuitenkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No sanotaanko 2-3kk =) Ongelma on kolesteroli ja sen takia puhdistetaan kroppaa nyt sitten kunnolla.. Onhan noita taukoja tullut ja mennyt, mutta sellaista ihan offia ei ole ollut hetkeen..Tänään kävin ottamassa verikokeet nähdään missä ollaan nyt ja sitten jo hieman saadaan kartoitettua kuinka romuna Allu sisältä onkaan =)
Laita ihmeessä jos jaksat niin kolesteroli arvot tänne .Saa nähdä kuinka samoissa mennään :) Itsellä vaikeata saada puhtaasta ruuasta riittävästi kaloreita kun monesti työpäivätkin hemmetin kiireisiä.
Niin monesti tulee sorruttua pikaruokaloiden purilaisiin täyttämään kalori vajetta.. Se nyt ei kauheasti hyvää tee noille arvoille.

10.01.2017 fS-Kolesteroli 3.8 5.0 mmol/l Näytä:
10.01.2017 Kolesteroli high density 0.6 1.0 mmol/l Näytä:
10.01.2017 Kolesteroli, low density 2.6 3.0 mmol/l Näytä:
10.01.2017 Triglyseridit 1.32 2 mmol/l Näytä:
10.01.2017 S -Tyreotropiini 2.62 0.40 4.00 mIU/l

10.01.2017 fS-Kolesteroli 3.8 5.0 mmol/l Näytä:
10.01.2017 Kolesteroli high density 0.6 1.0 mmol/l Näytä:
10.01.2017 Kolesteroli, low density 2.6 3.0 mmol/l Näytä:
10.01.2017 Triglyseridit 1.32 2 mmol/l Näytä:
10.01.2017 S -Tyreotropiini 2.62 0.40 4.00 mIU/l
fS-Kolesteroli 5.3
Kolesteroli high density 0.7
Kolesteroli, low density 4.2
Triglyseridit 1.12
S -Tyreotropiini 1.37

Ite syöny puhtaasti nyt joku 3kk ja vaikka ollu tässä muutakin kierrossa kuin pelkkää reissumiestä niin arvot parantuneet huomattavasti.

Meidän sosiaaliturva oikein kannustaa roikkumaan muiden rahoilla.
Niin tekee. Hyvänä esimerkkinä kun aikoinaan tein kolme ovivuoroa viikossa ja verojen jälkeen jäi käteen n. 700€. Saman mitä frendi sai tekemättä yhtään mitään tai aikomustakaan etsiä töitä. Kyllä sitä mietti välillä mitä vittua täällä ovella viikonloput seisoskelee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom