Allan Jokinen

Facebookista:

12074919_10203808488051668_2584394098706424878_n.jpg

"Olipa vaikea yö... tyttö vielä kouluun ja sitten ortopedian osastolle...
Täytyy sanoa että eilinen tsemppi viesti ystävältä lämmitti mieltä. Nyt vasta alkaa kolahtamaan että punnerrus halut hävisi eilisen myötä ja se osa elämää saattaa olla eletty..
Ps. Hyvää huomenta kaikille :) "

Facebookista:

12074919_10203808488051668_2584394098706424878_n.jpg

"Olipa vaikea yö... tyttö vielä kouluun ja sitten ortopedian osastolle...
Täytyy sanoa että eilinen tsemppi viesti ystävältä lämmitti mieltä. Nyt vasta alkaa kolahtamaan että punnerrus halut hävisi eilisen myötä ja se osa elämää saattaa olla eletty..
Ps. Hyvää huomenta kaikille :) "
Eiii :( Suomen kovin raakapunnertaja (imo) ei saa lopettaa :( en taho

Heti ekana tsempit sulle Allan!

Haluan vaan tuoda esiin mitä sanoit itse videolla 27.9. Ote kohdasta 2.23-3.01:

Tosin niitä vastoinkäymisiä on varmasti tiedossa ku toi vasen rinta on on venähtänyt, venähtänyt tässä nyt pariin kertaan, antanut merkkejä siitä, että , kröhöm, ei näin. Ei oo oikein nyt tälläkään hetkellä vielä mitään sellaisii työkaluja en oo keksiny millä nyt sitte päästäis varomaan tota rintaa, rintaa, mutta tota, huohh.. on sitä riskillä nostettu ennenkin, ei siinä sen kummosempaa, et se on vaan mentävä tekemään niitä asioita mitä tässä nyt sitte saa, saa tota raapusteltua vähä paperille näitä treenejä ja..

View: https://youtu.be/QNYOlToiuUc?t=2m23s

Mitä nyt olen sinun juttujasi silloin tällöin seurannut, niin olen varma, että vielä nouset tästä! Ja älä huoli; koska kilpailuviettisi on kova, ja työmoraalia ja intohimoa riittää, niin varmasti löydät vielä joskus (toisenkin) lajin, jossa kilpailla ja menestyä. Siis jos ja kun penkkailut on loppuiäksi penkkailtu.

Facebookista updeittiä: lihas irti kokonaan jänteestä ja leikkauspöydälle tiistaina.

Voi perkele Allu, tsemppiä nyt kuntotutukseen. Ihailtavaa on tuo jätkän positiivinen asenne kaikesta huolimatta.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
iso kiitos kaikille tsempeistä! tosiaan tiistaina leikataan ja sitten alkaa TAAS kuntouttelu..alkaa tämä kuntouttelu jo hieman kyrsimään, mutta hei näitä sattuu =)
Nyt on todettava ihan ääneen,että vaikka tuosta rinnasta ihan varmasti vielä hyvä tulee, niin kilpa punnertaminen on omalta osaltani ohi, viime vuodet olen tälle voimailulle ollut "maksu miehenä" kun alkuvuodet olinkin siinä "saajan" roolissa.. Olen saanut voimailusta lukemattoman paljon onnistumisen hetkiä ja nostanut usein isolla riskillä ja jotenkin aina onnistunut välttämään isommat loukkaantumiset aina viime vuosiin saakka, nyt on vaan aika todeta että tämä on osaltani ohi.Ei ota päähän enkä ole mitenkään erityisen harmissani,eniten mietityttää kuinka saan työni hoidettua ja kuinka saan kanniskeltua enää tyttöäni sylissä =)
Tänä aamuna tyttö kysyi sattuuko vielä kovasti iskä? johon vastasin "ei enää yhtään, iskä on supermies" tämä keskustelu päättyi isoon haliin ja omiin kyyneliin. Tätä puolta en toivo tyttäreni näkevän, toivonkin ettei hän kanna huolta mun kivuista tai mieti kuinkahan iskä jaksaa.. Tämä loukkaantuminen oli odotettavissa ja niin hullulta kuin se kuullostaakin niin jopa ihan vähän odotettukkin, sillä olen usein avovaimolleni sanonutkin etten itse osaa lopettaa, vaan päätös tulee isomman loukkaantumisen kautta,.. Lekuri ei voinut millään tavalla luvata,että se tulisi kestämään vielä isoja rautoja, mutta sanoi kyllä samaan hengenvetoon että jos repeää vielä uudestaan niin sitten se on siinä.. enää ei sitten leikkailla ja sitten vaan on katsottava peiliin ja todeta tilanne.
Tiistaina leikellään ja kuusi viikkoa käsi on paikallaan kantositeessä, sitten alkaa hidas kuntouttelu jonka aikana sitten aloitan pikkuhiljaa jalkojen kasvattelun, lava haaveet menee ainakin vuodella eteenpäin..

Facebookista updeittiä: lihas irti kokonaan jänteestä ja leikkauspöydälle tiistaina.

Voi perkele Allu, tsemppiä nyt kuntotutukseen. Ihailtavaa on tuo jätkän positiivinen asenne kaikesta huolimatta.

Kaikesta kun pitää se positiivinen kaivaa niin tää on se parempi vaihtoehto kuin että itse lihas olisi revennyt.

Näin siinä valitettavan usein käy kun nostellaan kropalle luonnottoman suuria rautoja. Aika harvassa on lisäravinteita käyttävät nostajat jotka selviää pidemmästä urasta ilman loukkaantumisia. :(

Toivotaan että kirurgi saa vielä leikeltyä rinnan kuntoon!

Näin siinä valitettavan usein käy kun nostellaan kropalle luonnottoman suuria rautoja. Aika harvassa on lisäravinteita käyttävät nostajat jotka selviää pidemmästä urasta ilman loukkaantumisia. :(

Toivotaan että kirurgi saa vielä leikeltyä rinnan kuntoon!
Kyllähän siitä vielä rinta tulee, nou hätä =) Iso arpikin jää vielä muistoksi noin 15v urasta.. Nyt olis makee ruveta suunnitelemaan jotain isoa tatskaa jossa kuvastuisi koko mun ura. Tahto,päättäväisyys,onnistuminen,epäonnistuminen ja uhraukset. Viime syksyllä jo meinasin tämän tehdä, mutta sitten heräsi se nälkä taas punnertaa ja se jäi unholaan.. Nyt taitaa olla sen aika =)

Kyllähän siitä vielä rinta tulee, nou hätä =) Iso arpikin jää vielä muistoksi noin 15v urasta.. Nyt olis makee ruveta suunnitelemaan jotain isoa tatskaa jossa kuvastuisi koko mun ura. Tahto,päättäväisyys,onnistuminen,epäonnistuminen ja uhraukset. Viime syksyllä jo meinasin tämän tehdä, mutta sitten heräsi se nälkä taas punnertaa ja se jäi unholaan.. Nyt taitaa olla sen aika =)

Tässähän tattoossahan se kaikki ilmenee.http://img06.deviantart.net/4ad8/i/...y_jackie_rabbit_by_jackierabbit12-d5ls7c3.jpg
vw_tear_out_tattoo_by_jackie_rabbit_by_jackierabbit12-d5ls7c3.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom