albertto
VIP
Tuossahan se onkin kiteytettynä komeesti =DTässähän tattoossahan se kaikki ilmenee.http://img06.deviantart.net/4ad8/i/...y_jackie_rabbit_by_jackierabbit12-d5ls7c3.jpgkatso liitettä 130794
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossahan se onkin kiteytettynä komeesti =DTässähän tattoossahan se kaikki ilmenee.http://img06.deviantart.net/4ad8/i/...y_jackie_rabbit_by_jackierabbit12-d5ls7c3.jpgkatso liitettä 130794
Aika harvakseltaan hieromassa itteäni käyn.. Juuri tuo kohta mikä nyt repesi on kiukutellu mulla jo monta vuotta ja onkin revähtäny samasta kohdasta jo todella monta kertaa, nyt sitten hieman miehekkäämin kuin koskaan ennen..Oletko muuten Allu käynyt hierottamassa laisinkaan rintaosastoa viime olka operoinnin jälkeen? Itse olen satsannut nyt tuohon hierontaan erilailla kuin ennen,jotenkin olkapää leikkuun jälkeen on rinta ollut todella kireenä koko ajan.n3 viikon välein hierotan pelkän rinnan ja olkapäät.
Hieroja joka on mua työstänyt jo 20vuotta sanoi etten ole koskaan ollut näin juminen ennen olkaoperointiani. Asentovirhe aina tulee penkatessa..ja juuri tämä sun kohtalos tuntuu olevan lähempänä kuin nurkan takana
nonni.. nyt sitter repesi tänään jumpalla vasen rinta ja silleen ihan miehekkäästi =)
huomenna aamusta jorviin katsomaan josko se leikattais...
Facebookista updeittiä: lihas irti kokonaan jänteestä ja leikkauspöydälle tiistaina.
Ei taida pahemmin olla revennyt. Kokemuksesta voin sanoa, että kun kunnolla menee niin silloin ei hiivitä salille tekee ees jalkoja vähään aikaan. Jo pelkkä käden liikuttaminen on helvettiä. Ei muuta kuin kuntoutusta ja kuntoon..
Ehdottomasti mangeettikuvaukseen niin selviää vamman vakavuus.
Kannattaa miettiä kumman sitten valitsee, vaikkei olisi kokonaan revennyt... Siisti leikkaus arpi vai "epämuodustunut lihas", mitä näyttää siellä lavalla sitten...
Mieli on korkealla, eikä ota päähän tämä loukkaantuminen juuri ollenkaan mutta jos leikkaukseen nyt on mentävä niin se ottaa kyllä päähän hieman.. Inhoan sairaaloita (aina kun sinne menee ne löytää susta jotain vikaa) =D Huomenna Menen aamu seiskalta jorviin ja koitan nyt vielä konsultoida leikkaavan lääkärin kanssa tulisko kuntoon ilman puukkoaVoimia Allanille, tiedän henk, koht miten voi vituttaa kun paikat hajoaa ja joutuu operoitavaksi, oli se syy sit puntti tai joku muu juttu kun se tapahtuu.
Itekki kolme kertaa leikkauspöydällä olleena voin kuvitella miten se miestä syö.
Mutta nyt ei heitetä pyyhettä kehään, aloitat kuntoutuksen hyvillä mielin ja rupeat bodybuildinkia harrastamaan.
Isot painot poikkeen ja pump up the volume ja lihasmassaa hakemaan.
Toivotaan että palautuminen menee kohilleen, ei toivoisi enää takapakkia tossa tilassa, itellä kertaalleen ollu sairaalabakteeri ja ei ollu kivaa enää se. meni leikkaus vähän niin ja näin sen takii.
Jos leikataan, niin uskonpa että en pääse expoilemaan =( Varmasti on aika kipeä jonkin aikaa leikkauksen jälkeen..Sulla jää varmaan expotkin väliin tuon takia? Paranemisia!