Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä en tykkää yhtään romaaneista. Toivottavasti Allan ei ole mikään vitun romaani.
Paskaa
![]()
Ihan täyttä paskaa
![]()
Ihan vitu kauheeta paskaa
![]()
Turha vinkua ylimielisyydestä. En pidä romaaneista!
Kyllä sen ymmärsinkin ettet vittuillu, no hätä. P.S olen veronmaksaja ;). Ihan vaan tiedoks niille ketkä meistä smuguist ei tykkää ja/tai on ne ennakkoluulot.itte oon pohjanmaalta niin täälä kyllä romaaneihin "normaalis" vaatteis törmää niin siksi kysyin. Ja sanon nyt senkin että en vittuile tai mitään, täälä vaan niin helposti sen kuvan saa, ihan mielenkiinnosta kyselen.
Porukka siis haluaa että siellä puhutaan asiasta vai aiheen vierestä??
Kyllä nyt voi vaan mustalaiset kattoa peiliin kun mietitään miksi niitä ennakkoluuloja on.Ihan vaan tiedoks niille ketkä meistä smuguist ei tykkää ja/tai on ne ennakkoluulot.![]()
allan annoit hyvin kyllä takasin mikelle. on kyllä tuotuus että meistä on suurin osa kusipäitä mutta myös joukoon mahtuu myös ihan normi ihmisijäkin mutta mike katsoo maailmaa kauko putken läpi .itse kuulun niin sanotusti normaaalin osa puoleen käyn töisää ja ite ja hoidan perhettäni suuri käsi sinulee puheestasi oli hienoa juttuaIhan ensiksi haluan sanoa WOUW! Iso kiitos palautteesta =) Enpä oikein osannu varautua että tästä tulisi näin paljon positiivista palautetta, en ole yhtäkään negatiivista veilä nähnyt =)
Mike tosiaan otti yhteyttä ja ehdotti josko tehtäis ainakin yksi lisää ja mikäpä siinä =) Koitetaan vaan sovittaa aikataulut yhteen taas joku ilta..
Tuossa joku kysyi voisiko tuosta mun mustalaisuudestani keskustella, jos se tulee aiheeksi niin miksipä ei voisi.
Mä menin tonne äänityksiin melkolailla tietämättä ollenkaan mitä siellä pitäisi puhua ja miten.. Yhtäkään jaksoa en ollut aikaisemmin kuunnellut, mike vaan sanoi että puhutaan penkkaamisesta ja kun jutustelu vaan sitten käänsi suuntaa, niin siinä vaan mentiin ihan normisti tilanteen mukaan, ihan samanlainen keskutelu olisi voitu käydä vaikka Meijeirin respassa treenin jälkeen..
Totta totta..kyl mä meidän maineen tiiän. Sitä vaan tarkotin et niit on normaaleja töissä käyviä mustalaisia. Kaikki ei potki kiettareit steissil, loisi ja pummi tupakkaa. (En väitä et kukaan sanonu näin). Mut haluun edustaa sitä hyvää kulttuuria ja käytöstapoja mitä mulle on opetettu.Kyllä nyt voi vaan mustalaiset kattoa peiliin kun mietitään miksi niitä ennakkoluuloja on.