Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on kova juttu! Ihan sama ketä tulossa vieraaksi, hyvät setit tiedossa jo Mike+ Allu kombolla!Ja koska palaute on sitä mitä odotinkin, niin Allu tulee Pakkotoisto Podcastin toiseksi houstaajaksi ja me lässytetään kaikenlaista kimpassa jatkossa.
Tämä oli erittäin kova podcast ja Allu hyvä lisä. Oon kyllä tykännyt aiemmistakin.Ja koska palaute on sitä mitä odotinkin, niin Allu tulee Pakkotoisto Podcastin toiseksi houstaajaksi ja me lässytetään kaikenlaista kimpassa jatkossa.

Meillä romaneilla on tärkeämpää aatteet ei vaatteet. Vaatteet tulee kotikasvatuksesta...eli jos allua ei ole kasvatatettu aidos smugu meiningis, niin ei katota pahalla. Itse olen kahden mustalaisen lapsi ja silti pukeudun "normaali" vaatteisiin. Ja OIKEASSA romani perheessä nainen on yhtä tärkeä kuin kuka tahansa, toki meillä on vanhanaikaisia perinteitä, kuten että nainen keskittyy kotitöihin ja mies hoitaa leivän pöytään. MUTTA niitä on romani naisia ketkä käy töissä ja se ei ole millään tavalla "kiellettyä". Ja joo on tiettyjä asioita mitä et voi puhua vanhempien mustalaisten seurassa (kuten eturauhas jutut):D. Hieno kuulla et on "meikäläisii" alalla. Hava hoplaa näytä niille serkku. :DHaluaako allu puhua tästä romani puolestaan? Käsittääkseni romani suvussa ei hyvällä kattota jos ei esim. pukeudu oikealla lailla jne. vai onko se näin? Ymmärrän jos tää on sellainen asia mistä ei halua yleisesti puhua.... kiinnostaa vaan kun on käsittääkseni aika suuriakin kulttuurillisia eroja normi suomalaisiin nähden esim. miesten ja naisten erot.
itte oon pohjanmaalta niin täälä kyllä romaaneihin "normaalis" vaatteis törmää niin siksi kysyin. Ja sanon nyt senkin että en vittuile tai mitään, täälä vaan niin helposti sen kuvan saa, ihan mielenkiinnosta kyselen.Meillä romaneilla on tärkeämpää aatteet ei vaatteet. Vaatteet tulee kotikasvatuksesta...eli jos allua ei ole kasvatatettu aidos smugu meiningis, niin ei katota pahalla. Itse olen kahden mustalaisen lapsi ja silti pukeudun "normaali" vaatteisiin. Ja OIKEASSA romani perheessä nainen on yhtä tärkeä kuin kuka tahansa, toki meillä on vanhanaikaisia perinteitä, kuten että nainen keskittyy kotitöihin ja mies hoitaa leivän pöytään. MUTTA niitä on romani naisia ketkä käy töissä ja se ei ole millään tavalla "kiellettyä". Ja joo on tiettyjä asioita mitä et voi puhua vanhempien mustalaisten seurassa (kuten eturauhas jutut):D. Hieno kuulla et on "meikäläisii" alalla. Hava hoplaa näytä niille serkku. :D
Jumatsukka tämä on kova juttu! Dynamic duo pääsee vauhtiin. Teillä tuntui kyllä juttu lentävän niin luontevasti ja molemmilla sana hallussa, tosissaan parempia kun Roganin podcastit heittämällä.Ja koska palaute on sitä mitä odotinkin, niin Allu tulee Pakkotoisto Podcastin toiseksi houstaajaksi ja me lässytetään kaikenlaista kimpassa jatkossa.
siis EI TÖRMÄÄitte oon pohjanmaalta niin täälä kyllä romaaneihin "normaalis" vaatteis törmää niin siksi kysyin. Ja sanon nyt senkin että en vittuile tai mitään, täälä vaan niin helposti sen kuvan saa, ihan mielenkiinnosta kyselen.
kannattaa lähtiä kotoa vähä silimittelehen!Romaaneihin? Missä niihin törmää, kirjastoautossa Pohjanmaan raitilla?