Allan Jokinen

Jumatsuikka oottaa innolla tätä matskua lisää! Mahtava kuunnella ku kaks raavasta ukkoa jauhaa normi elämästä shaibaa a:sta ö:hön sen kummempia suunittelematta. :worship:

Joo kiitos molemmille erittäin viihdyttävä podcast, tällästä settiä kyllä oikein muilta tunnu tulevan :)
Mike ja Allu laittaa kyllä tulevat vieraat tiukille, Allulta tuntuu tulevan aika henkilökohtaisia kysymyksiä :D
Allua kans treeniin mukaan heti kun mies alkaa olemaan tikissä?

Olen erittäin närkästynyt ja pahoitin myös mieleni.Onko teillä viranomaisten lupa tämmöiseen härskiin toimintaan?

Ei vaan tosi hyvä oli podcasti,hauskaa ja vakavaa sopivassa suhteessa.
hqdefault.jpg

Haluaako allu puhua tästä romani puolestaan? Käsittääkseni romani suvussa ei hyvällä kattota jos ei esim. pukeudu oikealla lailla jne. vai onko se näin? Ymmärrän jos tää on sellainen asia mistä ei halua yleisesti puhua.... kiinnostaa vaan kun on käsittääkseni aika suuriakin kulttuurillisia eroja normi suomalaisiin nähden esim. miesten ja naisten erot.
Meillä romaneilla on tärkeämpää aatteet ei vaatteet. Vaatteet tulee kotikasvatuksesta...eli jos allua ei ole kasvatatettu aidos smugu meiningis, niin ei katota pahalla. Itse olen kahden mustalaisen lapsi ja silti pukeudun "normaali" vaatteisiin. Ja OIKEASSA romani perheessä nainen on yhtä tärkeä kuin kuka tahansa, toki meillä on vanhanaikaisia perinteitä, kuten että nainen keskittyy kotitöihin ja mies hoitaa leivän pöytään. MUTTA niitä on romani naisia ketkä käy töissä ja se ei ole millään tavalla "kiellettyä". Ja joo on tiettyjä asioita mitä et voi puhua vanhempien mustalaisten seurassa (kuten eturauhas jutut):D. Hieno kuulla et on "meikäläisii" alalla. Hava hoplaa näytä niille serkku. :D

Super hyvä Podcast! Pitää kuunnella uudelleen vielä. Tosiaan Allu jatkossakin mukaan. Isot kiitokset miehille, jotka osaavat olla aitoja hurtin huumorin kera! :worship:

P.S. Kyllä elävä Allu on parempi kuin täytettynä! :D

Meillä romaneilla on tärkeämpää aatteet ei vaatteet. Vaatteet tulee kotikasvatuksesta...eli jos allua ei ole kasvatatettu aidos smugu meiningis, niin ei katota pahalla. Itse olen kahden mustalaisen lapsi ja silti pukeudun "normaali" vaatteisiin. Ja OIKEASSA romani perheessä nainen on yhtä tärkeä kuin kuka tahansa, toki meillä on vanhanaikaisia perinteitä, kuten että nainen keskittyy kotitöihin ja mies hoitaa leivän pöytään. MUTTA niitä on romani naisia ketkä käy töissä ja se ei ole millään tavalla "kiellettyä". Ja joo on tiettyjä asioita mitä et voi puhua vanhempien mustalaisten seurassa (kuten eturauhas jutut):D. Hieno kuulla et on "meikäläisii" alalla. Hava hoplaa näytä niille serkku. :D
itte oon pohjanmaalta niin täälä kyllä romaaneihin "normaalis" vaatteis törmää niin siksi kysyin. Ja sanon nyt senkin että en vittuile tai mitään, täälä vaan niin helposti sen kuvan saa, ihan mielenkiinnosta kyselen.

Romaaneihin? Missä niihin törmää, kirjastoautossa Pohjanmaan raitilla?

Ja koska palaute on sitä mitä odotinkin, niin Allu tulee Pakkotoisto Podcastin toiseksi houstaajaksi ja me lässytetään kaikenlaista kimpassa jatkossa.
Jumatsukka tämä on kova juttu! Dynamic duo pääsee vauhtiin. Teillä tuntui kyllä juttu lentävän niin luontevasti ja molemmilla sana hallussa, tosissaan parempia kun Roganin podcastit heittämällä.

mikelle on hieman ylimilelinen asenne kaikkia romaaneita kohtaan mutta kukin tyylilään menee ,itse kuulun samaan kansan ryhmään allun kanssa ja pidän kyllä kantti housuja olen kohdanut paljon elämäni aikana ennakko luuloja ei niiten pohjalata ei ole helppo rakentaa työ elämässä mitään .mutta olen aina selvinyt niistä voittajana ja koko elämäni olen ollut työ elämässä ja yritäjänä 20 vuotta mutta tosia asia on se että päivääkään en vaihtasi mustalasena pois olen siitä ylpeä kun olen eriläinen ja vaikka meillä on paljon paska tapoja ja kultuuria mutta on myös jotain hyvääkin side joka säilyy koko elämän ajan

Minä en tykkää yhtään romaaneista. Toivottavasti Allan ei ole mikään vitun romaani.

Paskaa
image_gallery

Ihan täyttä paskaa
Koptiopettajattaren%20romaani.jpg

Ihan vitu kauheeta paskaa
Sali-etukansi.jpg

Turha vinkua ylimielisyydestä. En pidä romaaneista!

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom