Allan Jokinen

Allun hiilarit on todella alhaalla, se on tyhjä ollut koko dieeetin. Ei siinä ole mitään 6kg revittämistä kun ei sitä painoa saa hiilareilla enää pudotettua akuutisti. Allu tulee menemään lavalle siis semityhjänä vain minimaalisella tankkauksellla. Tohon kunnon tankkaus on niin randomia, että se varmana veisi sen kuivan lookin.

En toki ole nyt kysynyt muutamaan päivään mikä paino on, mutta tuskin se on pudonnut minnekään 92kg.

Allun hiilarit on todella alhaalla, se on tyhjä ollut koko dieeetin. Ei siinä ole mitään 6kg revittämistä kun ei sitä painoa saa hiilareilla enää pudotettua akuutisti. Allu tulee menemään lavalle siis semityhjänä vain minimaalisella tankkauksellla. Tohon kunnon tankkaus on niin randomia, että se varmana veisi sen kuivan lookin.

En toki ole nyt kysynyt muutamaan päivään mikä paino on, mutta tuskin se on pudonnut minnekään 92kg.
Varmasti ihan fiksua tankata maltilla (y)

Kun Allu on nyt ollut todella matalilla hiilareilla niin miksi sun mielestä hänen nyt kannattais tankata vain minimaalisesti, kun painoluokka on raskaassa? Nythän nimenomaan Allun kannattaa tankata itsensä semi täyteen ja olla siellä lavalla paineinen.

Kun Allu on nyt ollut todella matalilla hiilareilla niin miksi sun mielestä hänen nyt kannattais tankata vain minimaalisesti, kun painoluokka on raskaassa? Nythän nimenomaan Allun kannattaa tankata itsensä semi täyteen ja olla siellä lavalla paineinen.
Se on nähty satoja kertoja miten ylitankatut tulevat lavalle vuotamaan vettä. Pehmee ja turvonnut lookki. Tota kuivuutta ei kannata mennä ryssimään millään. Samoin Artturi sanoi menevänsä ilman tankkausta ja katsokaa kun on elämänsä kunnossa. Tankkauksessa mennään melkein aina ihan liikaa yli. Allulle tulee kevyt reipas puoli kiloa hiilaria viimeisen 3 päivän aikana.

Se on vaan hölmöö kun esim 70-kiloiset kiskoo kilokaupalla hiilaria ja mihin se nyt varastoituu kun lihasmassa on niin alhainen, ne sinne se nesteenä menee ihon alle, sit lavalla hikoillaan värit pilalle. Ootteko nähneet kisoissa kovin usein kun nesteisen oloinen vuotaa ku seula vettä, no se on just tankannut yli ja kovaa.

Tuosta tankkaamisesta ylipäänsä saa kuulla vuosi vuodelta aina vaan ihmeellisempiä loruja joihin ei voi oikein vastata kuin olankohautuksella, että miksiköhän mahtoi mennä pieleen.

Viime vuonna yks kundi piteli vatsaansa ja valitteli kuinka ei millään täyty vaikka söi juuri edellisiltana perhepizzan, laatikollisen donitseja, jäätelöä ja Bic macin plussana tuplaviskin kera.

On toki tapauksia joilla moinen voi toimia, mutta riski sille että kaikki menee päin helvettiä on aika suuri. Luullaan vielä usein että kusareilla sitten saadaan kaikki paikottua tarpeen tullen jos hieman ampuu ylitse.

Se on myös fakta, että jos ei ole kunnossa ei tankkausta/ viimeistelyitä ole olemassa. Sitten se vasta kusahtaa lisää.

Toki allu vaikuttaisi olevan varsin hyvässä kunnossa, niin ei liity häneen.

Se on nähty satoja kertoja miten ylitankatut tulevat lavalle vuotamaan vettä. Pehmee ja turvonnut lookki. Tota kuivuutta ei kannata mennä ryssimään millään. Samoin Artturi sanoi menevänsä ilman tankkausta ja katsokaa kun on elämänsä kunnossa. Tankkauksessa mennään melkein aina ihan liikaa yli. Allulle tulee kevyt reipas puoli kiloa hiilaria viimeisen 3 päivän aikana.

Se on vaan hölmöö kun esim 70-kiloiset kiskoo kilokaupalla hiilaria ja mihin se nyt varastoituu kun lihasmassa on niin alhainen, ne sinne se nesteenä menee ihon alle, sit lavalla hikoillaan värit pilalle. Ootteko nähneet kisoissa kovin usein kun nesteisen oloinen vuotaa ku seula vettä, no se on just tankannut yli ja kovaa.
En nyt lähde tässä tappelemaan sun kanssa mutta olet ihan hakoteillä tässä asiassa. Kuka tankkaa itsensä niin yli että se menee iholle se hiilari? Miten sen voi edes tehdä, jos suolat ja neste ajoitetaan oikein? Jotain muuta siinä viimeistelyssä menee pieleen kuin se hiilarin tankkaamisen määrä.

Tiedätkö miten paljon mä olen vetänyt hiilaria eikä koskaan ole iholle mennyt. Mistäkö johtuu? No kun osaa tehdä asiat oikein ja osaa oikeassa suhteessa syödä, juoda ja säännöstellä natriumia. Ei mene silloin iholle neste vaan glykogeenivarastot täyttyy moninkertaisesti.

Juttelehan Allun kanssa niin ei se luojan kiitos mene tolla sun systeemillä vaan mä neuvoin sitä ottamaan enemmän hiilaria kun hän multa kysyi neuvoa. Annoin ohjeet, en tosin tiedä aikooko noudattaa Aiemmat ohjeet ei kuulostanut kauheen hyvältä.

Ootko nähnyt Allun kuvan ku se oli tankannut itsensä täyteen dieetillä? Oli muuten jäätävän kova ja paineinen kroppa.

Tässä just nähdään tuo pelko siitä tankkauksesta. Mä olen nähnyt juurikin päinvastoin, tyhjiä ja paineettomia kroppia, kun ei mitään tankkausta olla tehty. Silloin se iho roikkuu ja kunto näyttää lätsähtäneeltä.

Mielenkiintoista kun kahdella alan gurulla on noin eriävät mielipiteet🤔
Mikä guru Mike on? Montako kisaviimeistelyä Mike on itselleen tehnyt tai valmennettavalleen? Meinaan vaan että gurun arvonimi pitää ansaita ihan omilla meriiteillä. Mä en pidä itseäni todellakaan minään guruna mutta aika helvetisti multa pyydetään apua ja kysytään vinkkejä vikalle viikolle. Johtunee varmaan siitä että olen kisannut ja pärjännyt ja moni haluaa tietää miten asioita on tehty. Mähösen protokollaa mä olen aina käyttänyt, hieman modifioiden toki ja lavalla en ole vuotanut koskaan nesteitä.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Jeps, tehostetuilla repeämät on yleisempiä. Juurihan skenessä jollain repesi jotain. Tietenkin varmaan ”työtapaturmana”, kuten kaikki salionnettomuudet, niin saa tutkimukset, hoidot ja kuntoutukset vakuutukseen sekä lähes loputtoman pituisen sairasloman täydellä palkalla. Ja tarvittaessa koulutuksen palkallisesti uuteen ammattiinkin, jos ei vanhaa enää pysty tekemään. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen, enkä tietenkään sano että tässä olisi näin käynyt. Ei ne aina (onneksi) noissa vakuutusyhtiöissäkään ihan idiootteja ole. Sieltä tulee etsivä pyytämään tallenteet ja todistajalausuntoja ni voi kääntyä tilanteet.
Oliks tää mulle? x) Mulla repesi ainakin hauis irti ihan töissä kun 100kg kuntosalilaite kaatui hetkessä yhden käden varaan. Olisipa revennyt salilla niin sen voisi hyväksyä omaksi tyhmyydeksi tai heikkoudeksi

Mikä guru Mike on? Montako kisaviimeistelyä Mike on itselleen tehnyt tai valmennettavalleen? Meinaan vaan että gurun arvonimi pitää ansaita ihan omilla meriiteillä. Mä en pidä itseäni todellakaan minään guruna mutta aika helvetisti multa pyydetään apua ja kysytään vinkkejä vikalle viikolle. Johtunee varmaan siitä että olen kisannut ja pärjännyt ja moni haluaa tietää miten asioita on tehty. Mähösen protokollaa mä olen aina käyttänyt, hieman modifioiden toki ja lavalla en ole vuotanut koskaan nesteitä.

Itse pitäisin Mikeä eräänlaisena lajiguruna, jolla on visuaalista silmää jo senkin puolesta, että on toiminut skenen hovikuvaajana kisoissa jo vuosikausia ja havainnut eturivipaikaltaan ammattikuvaajan silmin, miltä kisaajat näyttävät lavalla iskussa. On myös ollut vuosikausia tiiviisti tekemisissä kisailijoiden keskuudessa; tutkien heidän metodeja ja kisavalmisteluita.

Tämä on toki vain oma mielipiteeni, miksi itsekin pidän Mikeä eräänlaisena guruna tässä skenessä.

Eikö kisoissa kannattaisi tuoda se oma parhaansa lavalle ja ei väliä kumpaan sarjaan mennään? Jos saadaan se oma paras lavalle +90kg sarjaan niin sittenhän automaattisesti sinne mennään? Toinen vaihtoehto on vedättää -90kg sarjaan ja hiukan riskillä tankata puntarin jälkeen reilummin. Toimii sekin, mutta tuoko se reitti sitä haluttua lopputulosta? Ei tässä kuitenkaan mitään prokortteja olla jakamassa vaan SM sijoituksia niin itse olisin ainakin tyytyväisin silloin kun se oma potentiaali on saatu ulos oli sarja sitten mikä tahansa. Tsemppiä viimeistelyyn ja kyllä reilua lihasmassaa saa reilusti tankata, jos ollaan oikeasti kunnossa.

Leipoihan Wilenius hirveät määrät lihaa lyhyessä ajassa Miken valmennuksessa/alaisuudessa. Kun he sitten erosivat, Peter ei saanut enää mitään sijoituksia, lopetti treenit ja katosi. Esportissa vielä kaiholla kuulemma muistelee aikoja Miken kanssa, kun treenattiin kovaa ja tulosta tuli. Enää hän ei kuulemma pysty siihen itse, koska progression tavoittelu treeneissä oli kivempaa, mutta vähemmän tuloksellista. Lisäksi Fastin lisäravinteet ovat nykyään kuulemma niin surkeita, ettei treenit enää edes tuolla tasolla onnistuisi.

Oliks tää mulle? x) Mulla repesi ainakin hauis irti ihan töissä kun 100kg kuntosalilaite kaatui hetkessä yhden käden varaan. Olisipa revennyt salilla niin sen voisi hyväksyä omaksi tyhmyydeksi tai heikkoudeksi

En tiedä olitko se sinä, ylipäänsä vain tuntuu harvinaiselta, että kellekään olisi salilla treenatessa sattunut mitään. Aina se on tapahtunut salilla tai sen läheisyydessä muuten vain, treeniin liittymättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom